Salı, Şubat 22, 2005

GÖNÜL BU SÖZ DİNLEMEZ...

İnsan hayatında, kötü olmasına rağmen sevilebilen; yaşanırken çok zor olsa da zaman içerisinde bütün zorluklarıyla özlenen bölümler vardır!...
Belki de bu zorları, zorlukları özlemek bizim kuşağımıza has bir özelliktir... Ama yemin olsun bizim kuşağımızı, özelleştiren güzelliktir...
İnternet sayfalarından Muammer CINDILLI'nın ETSO Başkanlığı'na aday olduğunu duydum...
Erzurum'un özel insanlarından olan Lütfü Yücelik'i nasıl sevdiğimi; geçmişte gerektiği mahfillerde söylemiş ve yazmıştım...Hatta kendilerinden yemin vererek siyasete karışmamasını, siyaset üstü durmasını rica etmiştim... Çünkü Lütfü Yücelik, siyasi partilerin tamamına eşit mesafede durmayı başararak Erzurum adına olumlu işler yapıyordu...Allah razı olsun demeyi, asli bir görev sayarım...
Lütfü Yücelik'in karşısında başka kim aday olsaydı tavrım, Yücelikten yana olurdu...
Ama gönül bazen söz dinlemiyor!...
Sevgili Muammer Cındıllı ile; yukarıda üstü örtülü olarak tarif etmeğe çalıştığım ve özlediğim zorlu günleri beraber yaşadık...
Muammer Cındıllı; arkadaşlarımız, dostlarımız arasında ne fazla ileri çıkarak ne de fazla geri kalmadan kendine özel bir yer yapmayı başarmışlardandır...
Hangi arkadaşımıza, hangi zeminde lazım olmuşsa davet beklemeden safını tutmuş ve elinden geleni esirgememiştir...
Böyle olunca da Muammer Cındıllı, bütün arkadaşlarımızdan ve dostlarından gereken desteği mutlaka alacaktır ve almalıdır diye düşünüyorum...
Muammer Cındıllı dostumuz, siyasete soyunsaydı bu desteği alabilir miydi? Sanmıyorum!...
Söylediklerimi ve nedenlerini; Sevgili Cındıllı ve dostlar anlayacaktır...
Siyaseten alamayacağı desteği ETSO Başkanlığında fazlasıyla alacaktır... Muammer Cındıllı, bu desteği bir Erzurum sevdalısı Erzurumlu olarak hak etmiştir...
İnternet sayfalarında Prof.Dr.Berhan Yılmaz'ın Lütfü Yücelik hakkındaki yazdıklarına katılmamak mümkün değil... Sn.Yılmaz;" Üç dönem ve 12 yıl...Uzun bir süre...Bir insanın yapacakları da hayalleri de biter.." mealinde bir yazı yazmış... Lütfü Yücelik'in hayallerinin ve yapacaklarının bitmiş olacağına inanamam...Ama çok zorluklarla başardığı işlerden dolayı, yorgun olabileceğini düşünebilirim...
Bu yüzden de ETSO'ya yeni bir heyecanın gelmesi Erzurum için de Yücelik'in hayallerinin tamamlanması için de iyi olur kanaatindeyim...
Lütfü Yücelik'in ETSO Başkanlığını kötü yaptığını, çıkar çatışmaları olanaların dışında kimseler söyleyebilir mi bilmem...Lütfü Yücelik, iyi bir başkandı...Lütfü yücelik, başarılı bir başkandı... Ama Muammer Cındıllı'nın daha iyi bir başkan; çok daha başarılı bir başkan olacağına inancımı da kimse değiştiremez...
Muammer Cındıllı; sosyal meselelere vukfu, Erzurum ve Erzurumlu'yu çok iyi tanıması, ikili ilişkilerdeki mükemmel başarısıyla ETSO'yu yeniden Türkiye gündemine taşıyabilecek bir kapasitenin sahibidir...
Ekmeği ekmekçiye verip birde üste vermek lazım...
Erzurum, siyaseten yanlış tercihleri yüzünden makus bir talihe kendi kendini mecbur etmiştir...
Bu makus talihi yenmenin yolu; neresinden başlanırsa başlansın yanlışları telafi etmekle mümkündür...
Erzurum hakkında günlük haberleştiğim kadim dostum ve sırdaşım, refikim Selami Türkmen'den Muammer Cındıllı'nın adaylığını duyduğumdaki sevinci, otomaotikman bana da sirayet etti...
Arkadaşlarımın, dostlarımın el birliği ile destek verdiği bir arkadaşımıza elimden geldiğince destek vermek, benim için de bir vicdan borcu oldu...
Yazdıklarımın, siyaset etiğine uymadığının farkındayım!..Ama dedim ya " Gönül bu, söz dinlemez..." Bazı hallerde aklın, tatile çıktığı vakidir...
Tekrarlıyorum; Yücelik'in karşısına başka biri aday olsaydı Yücelikten yana açık tavır koyardım...
Bana bu konuda Sayın Yücelik'in de kızamayacağına eminim... Çünkü Muammer Cındıllı ile hangi yollardan, hangi şartlada geldiğimizi bütün Erzurum gibi, Yücelik'te bilir... Ve o yolların hatırını unutarak, o yılların hatırını unutarak Muammer Cındıllı'ya destek vermezsek kendimizi inkar etmiş oluruz...
Muammer Cındıllı, her alanda başarılı olmuş bir neslin temsilcisidir... Hayatının en güzel çağlarını; ülke ve Erzurum sevdasıyla zorlaştırmaktan lezzet almış bir dadaştır...
Bu özellikleriyle, anlatamadığım ama herkesin bildiği güzellikleriyle Muammer Cındıllı'dan mükemmel bir ETSO Başkanı olur...
Keşke Lütfü Yücelik; "Ekmeği ekmekçiye..." mantığıyla, bir an önce Muammer Cındıllı ile oturarak bayrağı kendi elleriyle bu ehil ele teslim etse diye düşünmeden de edemiyorum...
Haddimi aştığım yerler olduysa veya olacaksa - çünkü bu konuyla daha ilgileneceğim- peşinen dilemem gereken yerlerden özür dilerim...
Ama arkadaşıma vereceğim destekten dolayı ve arkadaşımıza desteklerini esirgeyen arkadaşlarıma yapacağım sitemlerden dolayı, kimsenin bana gönül koymamasını da peşinen rica edeceğim...
Muammer Cındıllı'nın ufkuyla ve birikimleriyle Erzurum'a inkar edilemeyecek katkılar sağlayacağına eminim...
Allah(c.c.), önce Cındıllı Dostumuzun sonra da ona destek verecek olanların yardımcısı olsun...
Dualarımla ve her türlü desteğimle Sevgili Dostum Muammer Cındıllı'nın yanında olduğumu beyan etmekten de şeref duymaktayım...
Erzurum ve Erzurumlu konusunda taraf olduğumu, beni tanıyan herkes bilir...
Bir kez daha açıkça tarafım...
Bu taraflılığım; biraz hamasi görünse de Erzurum taraflılığıdır...
Allah(c.c.)'tan bizi ve Erzurum'u pişman etmemesi dileklerimle...
TEVEKKELTÜ TAALALLAH..
Selam, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN
http://maslan.blogspot.com
tokkali@mynet.com
tokkali_53@yahoo.com

Hiç yorum yok: