Pazar, Şubat 20, 2005

İNADINA...

Takıyyenin, eyyamcılığın böylesine pirim yaptığı günümüzde bazen canım sıkılıyor!
Bazen olaylara farklı pencerelerden baksam diyorum!...
Olaylara bir AKP'li gibi -pardon "İnadına tayyip"çi gibi- baksam diyorum!...
Karakolda doğru söyleyip mahkemede şaşsam diyorum!..Veya; ben -ya bilmeden veya bir yerlere mesaj vermek amacıyla- bir şeyler söylesem.Bu söylediklerimle ya Devletin bir kurumunu ya da milleti rahatsız etsem. Ertesi gün yakın arkadaşlarımdan biri, benim yanlışımı düzeltse. Ben de bir snraki gün bir özür dileyerek günü kurtarsam ve millete yine "İnadına tayyip!" dedirtsem diyorum!...
Yalandan kim ölmüş?!...
Bu gün "Allah" desem, "Lillah" desem; AB'ye, Avrupaya atsam tutsam. batının teknolojisini almak isteyen kafirlere; haçlı Uşakları desem. Garson desem. Oylarını alabilmek uğruna milleti kandırabilmek için ne gerekiyorsa yapsam. İstediğim oyları aldıktan sonra AB'nin sancaktarlığında mesut Yılmaz'ı sollasam diyorum!...
Başörtüsü desem. İmam hatip Liseleri desem. Bizden olmayanları, patates dinliler diye isimlendirsem. Seçimleri bitirdikten sonra değişerek, gelişerek Avrupa sağcı Hristiyanlar Birliği'ne girsem diyorum!..
ABD ile kolkola; AB ile kapıcı-yönetici ilişkisi içinde olsam. AB'den euroalsam, ABD'den dolar alsam; en az yirmi yıl daha milleti Haçlı'ya faiz ödemeğe mahkum etsem ve milleti "fakir ama huzurlu" yapsam diyorum!...
AB'nin istediği; milletin aleyhine her şeyi yapsam, çiftçiye kota uygulasam, haklarını istediklerinde de "Gözünüzü toprak doyursun!" desem diyorum!...
Milli Görüş desem. Milli üretim desem. "Haçlı boyunduruğundan kurtulmak için kendimiz üretmeliyiz." diye hamaset yapsam. Milletin oylarını aldıktan sonra onlarca yıl bab-ı alinin kağıdını karşılayan ve onlarca yıl alan edilen SEKA'yı kapatsam ve işçilerinin ailelerini polise coplatarak dağıttırsam diyorum!...
Kerkük'te akrabalar(!)ımız kan ağlıyormuş, Kıbrıs'ta Yunan helenizmi hakim olmak istiyormuş bana ne? Desem diyorum!...
Yok! Yok! Olmadı!...Olmadığını sizler de anladınız! daha fazla "İnadına tayyip" çi kalamayacağım!...
Biraz da Erkan Mumcu'ca bakmaya çalışsam diyorum!...
Anam beni lider doğmuş ya!..Bensiz siyaset, kıyamete denk ya!.. Ama biraz yaşım genç desem diyorum!...
Biraz ANAP'lı olayım. Lise çağlarımdan beri tanıdığım MHP'li arkadaşlarımı da biraz kandırayım.Ayağıma ANAP'ta biraz yer edeyim diyorum!...
Mesut Yılmaz'la birlikte gittiği yere kadar AB bayraktarlığı yapayım diyorum! AB'nin yolunu, Diyarbakır'dan geçireyim diyorum!... nasılsa bu gemi, bir gün su alır. Gemi su alınca da başka bir gemiye binmak üzere ANAP'ı terk etsem diyorum!...
Ben özel bir yaratığım ya! Bu millet ve devlet için çok önemliyim ya! nasılsa milletvekilliğini de öğrendim ya!
Arkamda da Jinsa olduktan sonra biraz da bakanlık yapayım diyorum!... bakanlığı da öğrendikten sonra mesut Yılmaz'ı olmadık şekillerde suçlayarak ANAP'ı terk etsem diyorum!...
Ve misafir geldiğim ANAP'tan yeni bir misafirliğe doğru yola çıksam diyorum!...
Bensiz siyaset olmaz ya! ben olmazsam olmaz ya!..Anam beni lider olarak doğmuş ya! Bu özelliklerimi millete anlatmalıyım diyorum.
Millet "İnadına tayyip!" diyor ama nasılsa Tayyip yasaklı desem diyorum...Tayyip'in kurmaylarıyla AKP gemisine kaptan yardımcısı oalarak çıksam diyorum. Tayyiple baraber atıp tutarak, Avrupaya verip veriştirerek seçimi amamladıktan sonra Milli Eğitim Bakanı olsam diyorum...
Hesap içindeki hesabı, en iyi ben yapsam diyorum... tayyip'in engellerini ben aşarak AKP'ye lider olsam diye düşünüyorum...
Ama aptal millet hesabımı bozarak Tayyip'i meclise taşıyor!...
"Balkanlar kan ağlıyormuş, kerkük'te figan arşa çıkıyormuş bana ne desem diyorum!...
Ben küstükçe ve ben baş kaldırdıkça kıymetim artar nasılsa desem diyorum...
Tayyip'li AKP'de bana misafir muamelesi yapılsa, bakanlığım değiştirilse ve ben de küssem diyorum... Küsünce de grup kuracak sayıda millet vekiliyle AKP'den istifa etsem diyorum...
İstifa ettikten sonra bana kapalı kapı mı olur desem diyorum!...
Anam beni lider doğmuş ya! İstifamda tek bırakılsam da, peşimden kimse istifa ederek gelmese de Enerji bakanlığı'ndaki yolsuzlukların üzerine suni bir gündemle örtü örtmeyi başararak milleti başka şeylerle uğraştırmayı başardım ya desem diyorum!...
Yoook!...Yook!.. Bu da olmadı!..Hatta böyle rüya da olmaz diyerek kendime geliyorum!...
Devletim dardayken, milletim zordayken Ne AKP ne de Erkan Mumcu'nun takıyye ve eyyamcı gözlüklerini takabilmem!...
Bütün partilerde, bütün fikir kulvarı tarifli yerlerde takıyyenin, eyyamcılığın mubah sayıldığını görünce; Allah(c.c.) ım'a bana Ülkücülüğü nasip ettiği için şükrediyorum...
En az RTE ve Şerbakan Hoca kadar Müslümanım. En az Ecevitler kadar ulusalcıyım. En az Memet Ağar kadar milliyetçiyim. En az baykal kadar halkçıyım. En az çakaralmazlar( 68 kuşağı) kadar sosyal adaletçi ve paylaşımcıyım. En az H. Nihal Atsız kadar Türkçüyüm... Velhasıl ben, bunların tamamını içeren bir görüş mensubuyum. Çünkü ben, Ülkücüyüm...
Ülkücü olduğum için de "...otomatikman MHP'li.." yim...
Kimler, nerede, ne zaman, ne yaparlarsa yapsınlar... Yanlıştan örnek olmaz diyorum...
Yanlışlara yanlışla mukabele etmeden artık bizler de "İnadına MHP" demeliyiz diyorum...
Buradan Ülkücülere, milliyetçilere, ulusalcılara, vatan kurtarmaya soyunmuş emekli generallere seslenmek istiyorum; memleketi kurtarmak MHP ve Devlet bahçeli düşmanlığıyla olmaz!...
Eğer gerçekten memleket sevdalıları iseniz, sür'atle ve "İnadına MHP" diyerek, safta yer kapma yarışına girin...
Bi-taraf, ber-taraf olur!...
Sürüden ayrılanı, kurt kapar!...
TEVEKKELTÜ TAALALLAH...
Selam, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN
tokkali@mynet.com
tokkali_53@yahoo.com
http://maslan.blogspot.co

Hiç yorum yok: