Çarşamba, Şubat 16, 2005

YUFKA YÜREKLİLERLE...

Artık samimi ile çıkarcıyı tefrik etme zamanı...
Dün, Ülkü Ocakları Genel Merkezi'nin Türkiye genelinde "Dayan Türkmenim Dayan.." sloganlı mitingleri vardı.
Ben Ortadoğu gazetesi'nden öğrendim. Bir günde telefonla ulaşabildiğim kadar tanıdığı haberdar ettim.
Ankara Abdi İpekçi parkı'nda 1500-2000 Ülkücü vardı. Üzüldüm!..Kahroldum!...
Bu millet telekominikasyonun hiç olmadığı zamanlarda sadece bildirilerle haberdar edilir ve onbinler miting alanlarını doldururdu...
Millet haberdar edilirse eminim yine miting alanları, dolar taşar...Milli meselelerde bu milletin biganeliği asla görülmemiştir ve düşünülemez...
Bu köşede sizlerle defalarca Yaygın Basından paramla gazete almadığımı ve almamamız gerektiğini yazdım. para vererek günlük aldığım gazeteleri; H.O.Tercüman, yeni Çağ ve Ortadoğu olarak açıklamıştım.
Yeni Çağı, doğruyu yaptığı için değil; Devlet bahçeli aleyhtarlığı yaparak ta olsa MHP'yi gündemde tuttuğu için alıyordum. Ülkü Ocakları genel merkezi'nin Kerkük Mitinglerini okurlarına duyurmayan Yeni Çağ'a çok öfkelendim!..Asla affetmeyeceğim!...
Yeni çağ'ın bir köşe yazarına kimlerin yaptığı bilinemeyen bir dayak yeme olayını; Milli Mesele haline getirerek duyuran gazetecilik anlayışını, bu milli mitingleri duyurmamakla aldığı tavrından dolayı gönül hanemden siliverdim!...
Artık yeni çağ Gazetesini de almayacağım!...
benim şahıs olarak protestomun belki de mantığı yoktur. ama taraflılığımı, bir kez daha ilan etmiş oluyorum...
Ülküdaşım, dostum Selami Türkmen'in; " parti din değildir. eğer öyle olsaydı 12 Eylül'de Türkiye dinsiz kalmıştı!.." tesbiti, bir tarihi olgudur. Bu milletin partisizliğe, dergisizliğe, gazetesizliğe tahammül edebileceğini 12 Eylül'de yaşayarak biliyoruz.
Ama Ülkü Ocakları, bu milletin olmazsa olmazıdır...Kişisel kırgınlıklarını, milli meselelerin bile önüne çıkaracak kadar nefislerinin esiri olanların; aynada bir daha kendileriyle hasb-ı hal olmalarını tavsiye ederim!...
Ülkü Ocaklarına "Niye yeterince aktif değil?" diye kızılabilir. Ama Ülkü Ocakları'na küsenlerin, Ülkü Ocaklarını protesto edenlerin asla "Ülkücüyüm." deme hakları olamaz!...
Sormadım ama Ülkü Ocakları'nın Yeni Çağ'a bu mitingi haber verdiklerinden eminim.. ola ki haber vermemiş olsalar dahi ortadoğo Gazetesinden alarak bu mitingi okurlarına duyurmalıydılar...Ve kendilerini haberdar etmeyenleri pişman etmeliydiler...Bu mitingi duyurmamakla Yeni Çağ, Ülkücülüğünü inkar etmiştir...
Artık Yeni çağ ekibi -benim nazarımda- Ülkücülükten geçinenler'dendir...Bu yüzden de artık Yeni çağ almayacağım ve okumayacağım...Ve sadece almamakla kalmayıp siz gönül dostlarımdan da Yeni çağ'a verdiğiniz desteğinizi çekmenizi isteyeceğim...
Aradaki niza, ne boyutta olursa olsun Yeni Çağ ekibini; Kerkük gibi milli bir meselede Ülkü ocakları'nın emrinde görmek isterdim. yaygın basının hiç birinden bu isteğimiz olamaz.Çünkü onlar sağcıyım bile derken, bir yerlerden izin alırlar...Ama Yeni çağ, ülkücüyüm diye arz-ı endam eden bir gazeteydi!...
Abdi İpekçi Parkında 1500-2000 kişi de olsalar "Kerkük sana canım feda.." diye naralar atan ülkücüler, gök kubbeyi inlettiler...Türkiye genelinde 1500-2000 kişileri toplayarak saydığımızda yine yüzbini aşan sesin gök kubbeyi patlattığını, hesaplayabiliriz..
MHP'ye değil Ülkü Ocakları'na küsenlere, hiç vicdan azabı çekmeden;
"Yufka yüreklilerle çetin yollar aşılmaz
Çünkü bu yol kutludur gider Tanrı dağı'na
Halbuki yoldaşını bırakıp dönenlerin
Değişilir topu da bir SOKAK KALTAĞI' na.." diyebiliyorum. yani bu günden itibaren yeni Çağ ve ekibini, değiştirmiş bulunuyorum!...
1 Nisan itibariyle 53 yaşımı ikmal edeceğim. Bu yaşımda ve yaşadığım sürece MHP'li olacağım ama son nefesime kadar da Ülkü Ocakları'nın emrinde kalacağım...
Ülkücülük edebini, Ocakçılık adabını bilmeyenlerin, Ülkücüyüm demeğe asla hakları yoktur...
Her kes, her partili olabilir. her fikirden, her kesimden, her yaştan MHP'li olunabilinir.Ama Ülkücülük, özelliktir. Ülkücülük, yaşam tarzıdır. Ülkücülük, iman gerektirir...
Ülkücü, yiğittir...
Ülkücü, Türk'tür...
Ülkücü, mücahittir...
Ülkücü, yaşarsa gazi, ölürse şehiddir...
Partili veya milliyetçi misak-ı milli için; "Ölmeğe, ölmeğe, ölmeğe geldik.." diyebilir...
Ülkücü milli meselelerde; " Öldürmeğe, öldürmeğe, öldürmeğe geldik..." diyebilendir...
Milli meselelerde bir kaç hain öldüremeden şehid olan ülkücünün gözü açık gider!...
Bu; milliyetçi ile Ülkücünün farkıdır.
Bu partili ile Ülkücünün farkıdır...
Buradan hareketle; bir tek ülkücü kalıncaya kadar hatta son ülkücü toprağa düşmeden Türk Milleti'ne zillet-zeval yoktur...
BÜTÜN TÜRKLER BİR ORDU KATILMAYAN KAÇAKTIR...
TEVEKKELTÜ TAALALLAH...
Selam, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN
tokkali_53yahoo.com

Hiç yorum yok: