Cumartesi, Mayıs 28, 2005

BAŞKA BİLMEM, TARAFIM...

Kendimi anlatmakta oldum olası sıkıntı çekerim...
Ama düşündüklerimi açıklamak şeklinde kendimi ifadede sıkıntım olmadığını zannederdim!...
Her halde son günlerde kendimi ifade etmekte de eksik kaldım!...
"Ekerken yok!Biçerken yok!Harmanda kardeş.."lerden; "Kenarda gezinip ortada görünen..."lerden; "Ölüm gelince komşuya atanlar..."dan bahisle; "MHP'yi Kurtarıcılardan Kurtarsak.." başlıklı yazımdan dolayı sitemkar aynı zamanda dostane tazyiklere muhatabım!...
Kabul görüp görmemesi, çok ta önemli olmamasına rağmen hissettiklerimi,düşündüklerimi Ülküdaşlarımla ve kalem ehli insanlarla paylaşmanın keyif ve huzurunu doyasıya yaşayanlardanım...
Bu arada taraf olduğum da anlaşılmalı diye düşünmüştüm!..
Taraftarlığımın net olarak anlaşılmadığını anlayarak bu konuda da ilk ve son kez bir-iki söz söylemeliyim...
Davam'da TARAFIM...
Teşkilatlarım'ın EMRİNDEYİM...
Hem Ülkü Ocağı hem de MHP teşkilatlarımdır...
Hem Ülkü Ocağı Genel Başkanı hem de MHP Genel Başkanı, Genel Başkanlarımdır...
Delege Ülküdaşlarımın Ülkücü İrade diye adlandırdığımız seçimleriyle göreve gelen Genel Başkan'a biat etmekten başka 'Teşkilatçı Yol' bilmiyorum...
Bu yoldan başka bir yol öğrenmedim ve bu yoldan hayatım boyunca hiç sapmadım...
Türk Milliyetçiliği Davası'nın ağabey hatta aksakalı sayılabilecek bir yaştayım...
Her kuşaktan Ülküdaşlarımın ben fakıre yükledikleri kimliğimin farkında olarak, onlara yakışır bir duruş sergilemeye ve bana yüklene kimliğe yakışır bir davranışta olmaya mecburum...
Tenkit ederken tahrip edenlere KARŞIYIM; Teşkilatlarımın emrinde bir ülkücü olarak Teşkilalarıma TARAFIM...
Dönenlere,değişenlere,gelişenlere,kapı-kapı gezenlere -hadlerini aşarlarsa- KARŞIYIM;Başbuğum'un sağlığında ve ölümünden sonra yerlerini,duruşlarını değiştirmeyen sadık,vefalı Ülküdaşlarıma TARAFIM...
Bir kongre söz konusuysa birilerini elbette desteklerim. Kongre biter bitmez seçen iradeye saygımdan seçilen Genel Başkan'a TARAFIM...
Seçilen veya aday olan kişilerin isimlerinden çok daha fazla Ülküdaşım olmasıyla,duruşuyla ilgiliyim. İsimlere taraftarlık edenlere KARŞIYIM;Ülküdaşlık, yoldaşlık,dostluk,vefa kavramlarında buluşarak "Biz" diyebilenlere TARAFIM...
Başbuğum'un haricinde kimsenin emrinde olmadım ve olmayacağım. Ama başbuğum'un ilke ve miraslarının başında olan iradeye TARAFIM...
Mukaddeslerimi,Bayrağımı,Ülkemi,Devletimi rencide eden veya etmeyi düşünen her kes düşmanımdır. Bu değerlerimi korumak ve kollamak üzere kurulmuş Teşkilatlarımı bölmeye çalışanlara KARŞIYIM; bütünlemeye çalışanlara TARAFIM...
Dün karşı olduğum kişiye bu gün de karşıyım. Ama olağan veya olağanüstü bir kongreye kadar edeple, adapla susarak bekleyenlere TARAFIM...
Dedikoduculara, hizipçilere, bir arada duramayanlara KARŞIYIM; gidene,bölene,doyumsuzlara karşı Dava Adamı duruşuyla tahammül edenlere TARAFIM...
"Ben"cilik tyapanlara, bencillik yapanlara KARŞIYIM; "Biz"cilik yapanlara TARAFIM...
Hiç bir Ülküdaşımdan vaz geçme lüksüm yoktur. "Eski Ülkücüyüm." diyerek kapı-kapı dolaşanlara KARŞIYIM; kapı-kapı dolaşmalarına rağmen çaresizlikten geri dönenlere kapıyı kapatmayanlara TARAFIM...
Yıllar yılı "Ağabey" dememe rağmen, bizim kuşağın "Ağabey" demesinden cesaret alarak kendilerini dünyanı merkezi gören ukalalara KARŞIYIM; alperen tavrıyla,ahi edasıyla, ağabeyliği hiç denememiş edepli,adaplı Ülküdaşlarıma TARAFIM...
Kendinden başkasına "Allah yarattı.." demeyen; "Ben olmazsam kıyamet..." diyen; hiç bir yerde sabit durmayan, gittiği yeri de harap eden 'Kurtarıcılar'a KARŞIYIM; davamı,teşkilatlarımı bu kurtarıcılardan kurtaracaklara TARAFIM...
Kıskançlara KARŞIYIM; sevenlere TARAFIM...
Alanlara KARŞIYIM, verenlere TARAFIM...
Çalanlara KARŞIYIM; çalanlardan hesap soracaklara TARAFIM...
Kazandığını sanarak kaybedenlere KARŞIYIM;ülkücü duruşuyla kaybederken kazananlara TARAFIM...
Dönene,değişene,değişerek gelişene, dününü inkar edenlere KARŞIYIM; doğru safta doğruca durarak tekamül edene TARAFIM...
Kendinden başka kimsenin bilmediği dünlerinde
yaşayanlara KARŞIYIM; herkesin bildiği dününden hiç bahsetmeden yarınlara doğru sefer başlatanlara TARAFIM...Mustafa ASLAN
Ülkücülükten, Başbuğculuktan, Ümmetçilikten, İslamcılıktan, Milliyetçilikten geçinen lümpenlere KARŞIYIM; olmuş, olgunlaşmış, pişmiş, kemale ermiş Ülkücüden TARAFIM...
Sözün özü; yanlışa KARŞIYIM; doğruya TARAFIM...
Başka da bilmem vesselam...
TEVEKKELTÜ TAALALLAH...
Selam, sevgi, dua...

http://maslan.blogspot.com
tokkali@mynet.com
tokkali_53@yahoo.com

Hiç yorum yok: