Perşembe, Mayıs 26, 2005

BEN DE SUSACAĞIM!...

Yaygın basından para vererek aldığım tek gazetenin Halka Ve Olaylara Tercüman Gazetesi olduğunu; bu gazeteye para vererek alışımın baş ve ilk sebebinin de Ülküdaşım olmasından öte dostum olmasıyla müftehir olduğum Sevgili Servet Kabaklı'yı takip olduğunu, bir kaç kez yazmıştım...
Bu gün sevgili Kabaklı; canının da kanının da istemediği bir isteksizliğinden bahsetmiş...
Dostumun yerine en az onu kadar ben de üzüldüm!...
Servet Kabaklı'nın susarak ortaya koyduğu isyanının adını -istemeyerek te olsa- ben, moral bozukluğu olarak değiştirmek istedim...
Kıyamadım!...
Servet Kabaklı ve mensup olduğu kuşağın Ülkücülerinde demoralize olmanın, yasak ve haram olduğunu bilenlerden biri olarak; bu suskunluğun adına moral bozukluğu dememin, hem Kabaklı'ya hem de o kuşağa haksızlık olacağını düşünerek, vaz geçtim...
Ama Sevgili Kabaklı Dostum'la da bir benzerliğimiz olmalı diye düşündüm...
Ve ben de susma kararı aldım!...
Ben de artık susacağım!...
Ben de artık yazmayacağım!...
Benim de artık kanım da canım da bu konuda yazmak istemiyor!...
Hani şu; kenerda gezip ortada görünenler var ya!
Hani şu; ekerken yok, biçerken yok, harmanda kardeşler var ya!
Hani şu; neye, kime, kimlere hizmet ettiklerinin kendileri de farkında olmadan bütüne zarar vermek için bir araya gelmişler var ya!
Hani şu; aynaya bakıp kendilerini görerek misyon bitirenler, milliyetçi bir partiye artık ihtiyaç yoktur diyebilecek kadar ahkam sahipleri var ya!
Hani şu; kendi aralarında bile birliği sağlayamayan, sözüm ona ayaklananlar var ya!
Artık onlar hakkında tek kelime dahi yazmayacağım!...
Onların yaptıklarının yanlışlığını söylemeye çalışırken, istemeden de olsa asıl yanlışları göz ardı etmeye başlıyoruz çünkü!...
Onları biz kaale almazsak; onlara bedava konu mankenliği yaptıran usta sörfçüler, yüzlerine bile bakmazlar!...
Onlar, bir yerlere bedava konu mankenliği yaparlarken -sanki bizler de- bedava konu mankenlerine bedava reklam yapıyor gibiyiz!...
Biz onlar hakkında yazdıkça, onları önemsemiş oluyoruz!...
Biz onları önemseyince de usta sörfçüler; onlardan istifade ederek bütüne zarar vermek için ne lazımsa yapıyorlar!...
Bu kaçakların, bu göçerlerin, bu göçmen kuşların, ne zaman ne yapacaklarını kendileri bilmiyorlarki bizlerde bilelim...
Kendi aralarında dedikoduları başladı bile!...
Bunları kendi bildikleriyle başbaşa bırakmak, işin en doğrusu!...
Yanlış tavırlara, yanlış uygulamalarına rağmen MHP; Türk Milleti'nin siyasi umudu olmaktan hiç çıkmadı...
Ülkücüler olarak bizim yapacağımız; bu günden itibaren MHP Genel Merkezi'ne, İl ve İlçe Merkezlerine yapacağımız ziyaretlerimizi sıklaştırarak, yuvalarımızda Ülkücü Duruşumuz'u sergilemek olmalıdır...
MHP Genel Merkezi ve taşra teşkilat yöneticileri de yanlarında Ülküdaşlarını görmenin vereceği huzur ve cesaretle ülke meselelerine daha fazla zaman harcamakla meşgul olacaklardır...
Hatalarımızı, yanlışlarımızı istişare yoluyla, uyarılar yoluyla Teşkilatlarımızın içinde kendimizin yok etmemiz lazım...
MHP'ye dünya ve ülke gündemlerini yakından takip ederek alternatif politikalar üretmesi yolunda yardımcı olması gereken ehil Ülkücüler; günlerdir bu kaçaklarla bu göçerlerle uğraşarak güç harcamaktadırlar!...
Yazık değil midir bu harcanan eforlara!...
Yazık değilmidir bu değmezler yüzünden harcanan zamana!...
Artık ben de susacağım!...
Suskunluk ta Servet Kabaklı dostumla benzeşirken; suskunluk sebebimde de farklılık yaşayarak...
Ben de bir şeyler bekleyeceğim susarken...
Ama benim beklentim; Ülkücü Hareket'in deniz misali içindeki tafraları, safraları temizlemesine kadar sürecek, sonra da Yüz Milyonluk Milliyetçi Türkiye'nin inşasıyla Turan'a doğru seferine devam edecektir...
Çünkü biliriz ki gecenin en zifiri karanlığı, şafağın müjdecisidir...
Biliriz ve iman ederiz ki; Yüce Rabb'imiz, bu Millete uzun süreli zilleti reva görmez...
Biliriz ki bu millet dualı millettir...
Biliriz ki bu millet, hanif millettir...
Suskunluğumuz sadece Rabbimiz'e ve milletimize güvencimizden kaynaklıdır...
TEVEKKELTÜ TAALALLAH...
Selam, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN
http://maslan.blogspot.com
tokkali@mynet.com
tokkali_53@yahoo.com

Hiç yorum yok: