Cumartesi, Haziran 25, 2005

ŞİMDİ KONUŞMA ZAMANI...

Ülkücü olduğumu; ülkücülüğümden hareketle "Her Ülkücü otomatikman MHP'lidir." buyruk ve vasiyeti gereği MHP'li olduğumu hep söylerim...
Hatta son yıllarda "İnadına Tayyip" sloganına inat " İnadına MHP" diyenlerdenim...
Yarım asrı geçkin yaşımın, aklım kesti keseli tamamını , ülkücü ve MHP'li olarak yaşadım...
Hayatım MHP propogandisti olarak geçti...
Her ortamda, her hal-ü karda sohbeti, -ne yapıp yapıp- MHP'ye getirmiş ve MHP ile noktalamışımdır...
Bu halimi; fanatizm olarak, militarizm olarak tanımlayanlar olabilir. Bu tanımdan alınmayacağım gibi aksine; "Militan ve fanatik bir MHP'liyim." diye beyandan da onur duyarım...
MHP'liyi MHP'li olmayanlara veya oylarına talip olduğumuz seçmen vatandaşlara anlatmakta hiç bir zaman sıkıntı yaşamadım. Hiç bir ülküdaşımın da bu anlamda sıkıntı yaşadığını sanmıyorum...
Ama özellikle son beş yılda Ülküdaşlarımla MHP sohbeti yaparken çok zorlandığımı, çok darlandığımı itiraf etmeliyim!...
Ülküdaşlarımla MHP sohbeti yapmak!...
Hatta sohbet çok yumuşak oldu, MHP münakaşası yapmak!...
Bu anormalliği, bu garabeti anlamakta ve anlatmakta çok sıkıntı yaşadım...
Önümüzdeki günlerde bu anlamda daha sert münakaşalar, artık başlayacak!...
Ama bu kez yapılacak münakaşaların haklı ve mantıklı bir gerekçesi ve getirisi olacak!...
Çünkü MHP olağanüstü kongreye gidiyor herhalde...
Ziyadesiyle heyecanlıyım!...
"Tazının aksaklığı, tilkiyi görünceye kadardır.." misali heyecanlandım...
Genel merkeze ve Genel Başkan'a muhalif Ülküdaşlarımız(!); çok demokrat ve meşru haklarını kullanarak Olağanüstü Kongreyi toplamaya yetecek sayıda delege imzasını, Genel merkez'e ulaştırdılar...
Tüzük gereği yapılacak kongrede Genel başkan seçimi yapılamayacak!...
Ama şu andan itibaren her ülkücünün ağzında; mevcut -Ülkücü İrade tarafından seçilmiş- Genel Başkan ile kendilerini rüyalarında MHP Genel Başkanı olarak gören "MİLLİ GEZGİNLER" olacak!...
"Ekerken olmayan, biçerken olmayan, harmandaki kardeşler"imiz(!), şimdi harman yerine kongreye üşüşecekler!...
"Kenarda gezip ortada görünen kahramanlarımız" (!) MHP'yi kurtarmaya soyunacaklar...
Ben şimdiden, gününden önce hem tavrımı belli etmek hem de bilmeyen ülküdaşlarımın kafalarının karışmasını engellemek niyetiyle bir açıklama yapmak durumundayım.
Tekrarlıyorum; kongrede Genel Başkan seçimi yapılamayak.
Ülkücü İradenin Genel başkan olarak seçtiği; ülkücü hareketin "Devlet Hoca"sı, "Devlet Abi"si ve mevcut Genel Başkanımız'ın kontrolünde bir tüzük değişikliğine gidilecek veya gidilemeyecek!...
Geçmişteki kongrelerde ben de birilerine destek vermiştim. Gönlümdeki genel başkan başkasıydı.
Ama Ülkücü İrade Dr.Devlet Bahçeli'nin genel başkanlığı olarak tecelli edince; ülkücü iradeye saygımdan, ülküdaşlarımın kararına hiç yüksünmeden biat ettiğimden Dr.Devlet Bahçeli'yi Genel başkanım ve mevcut teşkilatları da Teşkilatlarım olarak kabul ettim...
Devlet Bahçeli taraftarı olmamama rağmen Teşkilatlarımın ikisinde de yerim- yuvam hiç soğumadı...
Çünkü Teşkilatlarımdan asla uzaklaşmadım.
MHP ve Ülkü Ocakları Genel merkezlerinde bütün kapıları; ülkücü edep ve adabımla aşındırdım durdum...
Teşkilatları teşkilatım olarak kabullendiğimden; Teşkilatlarımın da bana sahiplenişinden çok büyük bir huzur ve hazz duymaktayım...
Teşkilatlarımın ve Genel Başkanlarımın emrinde bir nefer olarak, bir ülkücü olarak yıllardır Teşkilatlarımızın 500 metre yakınından geçmemiş ama "Ülkücülükten geçinmek"ten de vaz geçmemişlerle mücadeleye, hatta onlara hadlerini bildirmeye çok hazırım...
Dedim ya çok heyecanlıyım!...
Yıllardır kahvehane köşelerinde özel bürolarda ülkücülükle alakası olmayan tavır ve üsluplarla MHP ve Ülkü Ocakları Genel Başkanları hakkında edebe mugayyir üsluplarla konuşanlara; Ülkücü İradenin gözleri önünde ve genel başkanlarımızın nezaretinde hadlerini bildirmeye çok hazırım...
Memleketimin en kalifiye siyaset ve fikir adamlarının yani ülküdaşlarımın, MHP Delegasyonu'nun huzurunda kim hakkında ne biliyorsam söyleyeceğim...
Dikkatlerinizi çekerim; duyduklarımı değil, bildiklerimi ülkücü iradeye açıklayacağımı söylüyorum...
Kimlerin; davamız hakkında bizzat bana neler söylediklerini, gözlerinin içine bakarak Ülkücü İradeye arz edeceğim...
Genel başkanlarımızdan bir emir gelmediği sürece de beni susturmanın mümkün olmayacağını, beni tanıyanlar ve muhataplarımız gayet iyi bilirler...
Zamansız ve mekansız konuşanları hep uyarmış ve zamansız-mekansız hiç konuşmamıştım.
Çünkü biliyordumki bizim de konuşacağımız zaman gelecek...
Şimdi konuşmanın zamanı...
Şimdiden sonra da Genel başkanlarımızdan bir emir gelmediği sürece susmayacağız!...
Allah(c.c.) bu kongreyi Davamız'ın dolayısıyla Millet ve Devletimiz'in hayrına neticelendirsin...
Hakk şerleri hayreyler
Görelim Mevlam n'eyler
N'eylerse güzel eyler...
TEVEKKELTÜ TAALALLAH...
Selam, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN
htp://maslan.blogspot.com
tokkali@mynet.com
tokkali_53@yahoo.com

Hiç yorum yok: