Salı, Temmuz 05, 2005

İNADINA, İNADINA, İNADINA...

Artık kesin biliyorum; kendim hakkımdaki tarifimi, kesinlikle biliyorum!...
Zamanı kendime uyduramayacağımı zaten biliyordum ama; zamana da uyamıyorum!...
Bana göre doğrularımı söyleyegeldim ve sonuna kadar da söylemeye devam edeceğim...
Bir yerleri, birilerini uyarmak için yazdıklarım,söylediklerim; hedeflediğim yerleri uyarma görevi yapamadığı gibi kraldan fazla kralcıların anlık hiddet ve düşmanlıklarına da vesile olarak beni gereksiz muhabbetlerle gereksiz münakaşalarla meşgulden başka bir şeye yaramıyor!...
Anlık hiddetlerden, anlık hasımlıklardan çekinmem elbette söz konusu değil!...
Ama dostluğumun da hasımlığımın da kalıcı olmasını ister bir halet-i ruhiyedeyim!...
Sözümüze söz hükmü veren, ben fakıre insan muamelesi yapan hatta çok adamdan sayan bir sürü gönül dostumuz da oluştu hamdolsun...
Bu gönül dostlarımın sayıları arttıkça; mes'uliyet duygularım kabarıyor ve ben olmaktan, beni yaşamaktan -kendime uyguladığım yasaklarımla- çıkıyorum!...
Ben fakıri yakından tanıyan herkesin de bildiği gibi siyasi bir ikbal peşinde değilim ve olmayacağım da!...
Bu mevcut sistemin mevcut uygulamaları yüzünden; asker delegasyonun atamasıyla, delegasyonun bağlı olduğu mercie yola çıkarken biat etmiş siyaset oyuncuları gib bir siyasi ikbali Allah(c.c.) bana nasip etmesin!...
Mevcut sistemden rahatsızlığımı defalarca yazdım ama bir daha yazmış olayım: 30.000 insanımızın katili Apo alçağının aile efradının oyu ile aynı güçte olan oylarla seçilmeyi kendime zul adderim...
Apo alçağının, hainin,döneğin,kaypağın,aşiftenin,dürzünün ve bilmem neyin oyu ile aynı güce sahip olan oyumdan da haya ederim!...
Siyaset meydanlarındaki gömleğimin adı elbette Ülkücülüktür. Siyaseten milletin kurtuluş reçetesinin Ülkücülük olduğuna, ülkücülüğün siyaseten adresinin de MHP olduğuna inananlardanım...
MHP üst yöneticilerinin Ülkücü olması; olmazsa olmaz kuralımdır...
Kenarda gezip ortada görünenlerle, ekerken yok biçerken yok harmanda ki kardeşlerle, ölüm gelince komşuya atanlarla yıllardır yaptığım mücadeleden vaz geçmeye asla niyetim yok...
Bütün bunlara rağmen; son günlerde yanlış anlaşıldığım kanatine vardım!...
Hayatımda bir defanın dışında kimseci olmadım...
Siyaset sahnesinde yıllarca "Türkeşçi" olarak bulundum. Bununla iftihar ederim.
Ama Başbuğ'umdan sonra asla kimseci olmadım, olmayacağımda...
Elbette bi-tarafın bertaraf olacağını biliyorum...
Bu yüzden de tarafım diye defalarca haykırdım!...
Ben Davam'dan yanayım tarafım!...
Ben teşkilatlarımdan yanayım, tarafım!...
Ben tarafım diye elbette herkesin de taraf olması gerekmiyor ama her kes;Davam'a, Teşkilatlarım'a karşı olsa dahi ben bu iki vazgeçilmezlerimden yanayım ve tarafım...
Teşkilatlarımın içinden ve teşkilatlarıma muhalif -eskiden ülkücü olan- kimle konuşuyorsam bana; "Seni bu tavrınla kimse bir yere getirmez!" diye güya akıl verirken tehdit ediliyorum!...
Ben diyenlerden asla yana olmayacağım."Biz" diyenlerden yanayım tarafım...
Normalde 2005'in Ekim ayında kongresi olan bir partiyi; ortalığın toz duman olduğu bir dönemde olağanüstü kongreye çağıranların davranışlarının ahlaki olmadığını, olamayacağını bağıra bağıra her ortamda beyan ediyorum...
Bu davranışım; benim mevcut yönetim taraftarı olduğumu göstermemeli!...
Ben mevcut yönetimin, mevcut genel başkan'ın taraftarı değilim...Ama teşkilatlarımın taraftarıyım.Teşkilatlarımın emrindeyim!...
Mevcut Genel Başkanı sevmesem bile; onu iki kez Genel Başkan olarak seçen Ülküdaşlarımı, ölesiye seviyorum!...
Ben; hangi genel başkan adayını tutarsa tutsun tefrik yapmadan, yapamadan bütün ülküdaşlarımı seviyorum...
Onlarsız bir hayatı hayal etmekten bile korkuyorum!...
35 yıllık çile yüklü bir ömrü beraber yaşadığım can dostlarımsız, yoldaşlarımsız,ülküdaşlarımsız bir hayat bana tek kelimeyle işkence olur...
Allah rızası için aklımızı başımıza toplayalım!...
Allah rızası için birilerine taraftar olarak birbirimizden ayrı durmayalım!...
Allah rızası için teşkilatlarımızdan uzak durmayalım!...
MHP gibi Türk Milletine çok lazım bir siyasi yapıyı operasyon partisi yapmak istteyenlere fırsat vermeyelim!..
MHP'yi operasyon partisi yapmayı düşünenlerle bir arada olmayalım!...
Kendilerinden başka kimseye hayat hakkı tanımayan, binmeyecekleri eşeğin önüne ot koymayan, her doğru her ortamda söylenmez diye korkak tavırlarla kabadayılıktan başka yol bilmeyen kimselere -yanlarında görünerek- destek vermeyelim!...
Bu yanlış zamanda yanlış işler yapmayı alışkanlık haline getirmiş insanların saflarında durarak, yanlış tarifi almayalım!...
Bu yanlışa düşersek; olan bize olur, olan Türk Milletine olur, Allah(c.c.) korusun olan Türk Devleti'ne olur!...
Görevdeyken aldıkları emirleri sorgulayamayan ama emekli olur olmaz "Vatanı Kurtarmak" işine soyunanlara itibar etmeyelim!...
Valahi Türkiye'den başka Türkiye yok; vallahi MHP'den başka MHP yok...
İnadına, inadına, inadına MHP diye haykırmamıza kim mani olabilir?...
Mani olmaya niyetlenenleri de inadına susturmayı neden denemeyiz?..
Bilmezmiyiz ki bu dediklerime her zaman gücümüz yettiği gibi şimdi de yeter!...
TEVEKKELTÜ TAALALLAH
Selam, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN
http://maslan.blogspot.com
tokkali@mynet.com
tokkali_53@yahoo.com

Hiç yorum yok: