Perşembe, Temmuz 14, 2005

KAVGAYA DEVAM DA !...

Kavgam devam ediyor!...
Ama sadece kendimle kavga edebiliyorum herhalde!...
Siyasilerimizin -ki bundan kastım,AKP'liler- kulakları tıkalı. Herhalde gözleri de kapalı olmalı ki olanları göremiyorlar!...
Terörün her türlüsüne binlerce lanet demiştik...
Lanet olmasına lanet te; çifte standarta da sonsuz lanet!...
Londra'da kırk insanı terör yedi!...İçlerinde ki -varsa- Müslümanlara Allah rahmetler eylesin. Diğer kırk hristiyana rahmet okuyamıyorum. İnsanlıklarına inancım gereği de bir şey diyemem.
Çünkü Kitabımız'da " Ya eyyühennas!" diye seslenildiğinde onlara da hitap edilir. Ama Allah'ın rahmetinin sadece Müslümanlara dilenebileceğini biliyorum...
Buna rağmen İngiltere'ye geçmişler olsun...
Neyse; meselem bu değil!...
Ben kavgama kaldığım yerden devam etmek istiyorum!...
Adamların papaları öldü, Bayarağmızı yarıya indirttiler!...
Yeni papa, göreve gelir gelmez; islam düşmanlığını,Türk düşmanlığını açıkladı ama bizden "Gık!" yok!...
Hariciye de, dış politika diplomasisinde çok başarılıyız ya!...
Papaya yas tutup Bayrağımızı yarıya indirince bizi AB'ye alacaklardı ya!...
Yirmi yıldayaklaşık kırk bin insanımızı PKK laneti, yok etti!...
Köylerimizde toplu katliamlar yaşandı!..Ve öylesine insafsız katliamlar ki, bombayla değil tek-tek kurşuna dizilerek yapılan katliamlar!...
Katledilenler arasında bebekler vardı!...
Yavrusunu kucaklayarak yavrusuyla kurşunlanan analar vardı!...
Bu katliamar; ne papaların, ne de hristiyan dünyasının meselesi olmadı!...
Çünkü öldüren şerefsiz PKK, batının taşeronu; ölenler ise batının din düşmanları Müslümanlardı!...
Terörün insafsız ve kalleş bombaları, Londra'da kırk ingilizi öldürdü ve hem ingilterenin hem de haçlı dünyasının aklı gitti!...
Hristiyan dünyası ayaklandı.Din kardeşleridir, normal sayabiliriz!...
Dünyanın her yerindeki Hristiyanlar; ölen kırk hristiyan ingiliz için aynı anda 2 dakikalık saygı duruşu yaptı...Buna da itirazım yok!..İnançları gereği dindaşlarına ihtiram gösterdiler...
Pekiiii!... Bize ne oldu?!...
Terörde ölen kırk ingiliz için benim Devlet Protokolüm, neden saygı duruşu yaptı?!...
Yıllardır bizde yapılan katliamlara bıyık altından gülen, şehitlerimi İşgalci diye tanımlayan, Hristiyan İngiltere'nin ölüsünden BANA NE KARDEŞİM?!...
Yıllardır vatandaşlarımı öldürsün diye PKK'yı silahlandıran Haçlı'nın ölüsünden BANA NEEEE?!...
Tarih boyu haçlı seferlerini durdurmuş bir ırkın ahfadı olarak, Son Haçlı'nın cenazelerinden BANA NE?!...
Haçlı'nın kırk cenazesi için saygı duruşuyla Devletim'i, dolayısıyla da Milletim'i ve beni rencide etmeye kimin, ne hakkı var?!...
Sandıktan tesadüfen çıkıp, mecburen hükümet eden AKP'liler; artık bizi dikkate alın!..
Artık kulaklarınızı açarak bizleri duyun!
Irak bombalanırken ölen siviller de insandı ama Müslümandı!...
Telafer'de bombalanarak öldürülen sivil insanlar da insandı ama Müslümandı!...
Benim ölen kırk bin vatandaşım ve şehitlerim de insandı ama Müslümandı!...
Bizim ve din kardeşimiz Irak'ın ölülerine ve ölümlerine bıyık altı gülen hristiyanların ölüleri için saygı duruşu yapanlara, HAKKIMI HELAL ETMİYORUM!...
Bu dünyada da ahrette de ellerim yakalarında olacak!...
Ben haçlı cenazeleri için saygı duruşunda durmuyorum!...
Teröre tekrar binlerce lanet ama; bu haçlı zihniyete de sonsuz lanet!...
AB'nin de, ABD'nin de tarafgir tutumlarına da lanet!...
Dünyanın en başarılı hariciyecileri sayesinde; yüz elli yıllık dost(!)umuz, müttefikimiz ABD'nin, sınır ötesi operasyon düşüncemize karşı tavırları ortada!...
Ve bu saygısız,insafsız ve çifte standartlı açıklamasını;bizim protokolümüz,40 ingilize saygı duruşu yaparken yaptı!...
Deprem Çadırı AKP'den; Haçlılara karşı tepki vermelerini beklemiyorduk zaten!...
CIA'nın kampında misafir edilen Fetullah Gülenin, bu işe çok kızacağını da biliyorduk!...
Ama Genel Kurmay başkanımız, neden suskun kalır?!...
Yoksa benim Devletim; AB ve ABD hatta söylendiği gibi, Haçlıların denetiminde mi?
Bu dış politikaya, bu eşkiyanın kol gezdiği iç politikaya; AB'ye girme uğruna sessiz kalan hükümete birileri "Dur!" demeyecek mi?
Yoksa Devletim teslim mi oldu?
Ya da; demokrasi ve insan hakları adına atılan ileri(!) adımlarla; teröre kurban giden kırk bin vatandaşımızın ve yüzbinlerce Iraklı Müslüman Dindaşlarımızın insan olmadıkları mı tescillendi?!...
Canımız yanıyor duyun artık!...
Sabrımız tükeniyor Allah aşkına görün artık!...
Milletin artık söylenmekten öte homurdandığını duymanız için daha nelerin olması lazım?!...
TEVEKKELTÜ TAALALLAH...
Selam,sevgi, dua...
Mustafa ASLAN
http://maslan.blogspot.com
tokkali@mynet.com
tokkali_53@yahoo.com

Hiç yorum yok: