Pazar, Şubat 19, 2006

"SİZİ SİZE BIRAKIP YENİLDİM" Mİ?!..

"İnsanım" diyen her beşerin yaptığı gibi bazan ben de bana kaçarım!...
Böylesi kendime kaçıp, kendimde saklandığım bir anımı şöyle tariflemiştim;
"Kendi yüreğimi merkz edince
Nefsim yüreğimde baş tacım oldu
Merkezden merkeze sefer edince
Canım sıkıntısı ilacım oldu..."
Canım sıkıntısını ilaç bellediğim, yine kendime saklandığım bu günlerde; bir "Kendine sefer düzenleyen" Gönül ehlinin, duygu seline kapıldım..
İşte beni önüne katıp, hoyratça ama incitmeden yelden yele savuran duygular:

"SİZİ SİZE BIRAKIP YENİLDİM

Şu anda,dünyada en çok istediğim şey buradan kaçmak,elbet bu mümkün değil.
Öyleyse,bu tuhaf birlikteliği sürdürmek ve sizin bedel olarak ileri sürdüğünüz şeyleri,bana biraz fazla görünse de hesaba katıp,bu hayatı sürdürmek için ödemek zorundayım.
Her ne olursa olsun,sizi hayal kırıklığına uğrattığım için beni affediniz ve samimiyetime inanınız.
Yenildim
İtiraf ediyorum
Kaçıyorum
Umutsuz düştüm
Gayri hiç kimseyim
Sırt döndüm hayata
Yaşamdayım
Sessiz ve ıssızım
Kıraç,boz bir boşluktayım
Hatıraları rüzgara karşı astım
Üzerine akşamın kapandığı
…gölüm ben
ayaz bir solukluk benzim
Ağyarda ağlar gözlerim
Herkese pes
Herkese eyvallah
Eskisiyim yenilerin
Yenildim
Tüm notalarda es
Rotasızım
Dogrudur rüyalarım kabusa büründüğü
Kalbimin kuzeye benzemesi
Dogrudur…
Ezik bir içerlemeyim
Kahrıyım umutların
Yeryüzünün delileri bendedir
En eskisiyim buraların
Kalemlerin silgisiyim
Silgilerin kalemiyim
Gitmenin ve def edilmenin
…hüccetiyim
kırıldım söküldüm ufalandım
Bütün iftiralar her zerremde
Bitişim tekrar kendime
İçim kendimden yorgun benim
“Sizin niteliğinizde olmayan başka kişilerle birlikte şikayetçi olduğunuz”kibirli yalnızlık”eğer varsa,her şeyin ötesinde,benim için lütuf olurdu.”
Çünkü, sizi, size bırakıp yenilmelere yürüdüm ben, hiçlik giyinip...
Alişan SATILMIŞ"

Bu; bir savaşçının narası!...
Bu; yenilgiyi bilmeyen, arkadaşları Şehadete vardıkça, daha büyüyen bir hevesle ölüme doğru dolu-dizgin at salan bir Süvari'nin TEKBİR'i!...
"Yenildim" diyen bu mücadele adamının yenilmesi mümkün mü?!..
"Yenildim" diyen bu iradenin yenilgiyle, mağlubiyetle tariflendirilmesi mümkün mü?!..
"Yenildim" diyan bu mücadele adamı, rüştünü ispatlamışlardan hem de kendineee!..
"Yenildim" diyen bu Ülkücü; dar yerleri, zındanları genişletmeyi başararak içine sınırsız hürriyetini sığdırmayı başarmışlardan...
Sesinin duyulmasının en zor olduğu yerlerden semaları patlatırcasına seslenerek suni güçlülerin ödlerini kopararak yaşamış bir efsane...
Bu Ülkücü; siyasi iradelerin sustuğu, susturulduğu bir dönemde "Şarap kokan paşalar, Ülkü Ocakları'ndan elinizi çekin!" diye TEKBİR'lenecek bir yüreğin sahibi...
Bu Ülkücü; yine siyasilerin tamamının oy kumbarası olarak gördüğü, oy pazarı olarak tariflediği ve adres-adres, sokak-sokak ayrıştırmaya çalıştığı Ülkemiz'e; "Ne kamusal alanı ulan! Her yer Allah'ın..." diye sahiplenecek kadar ehl-i iman...
Bu Ülkücü; en benim diyecek kadar aydın geçinenleri, okudukları arasına ayraç edebilecek kadar AYDIN...
"Eskisiyim yenilerin!" diyebilecek kadar eskimeyen ve eskitmeyen bir İRADE...
Sessizlikteki naraların, suskunluktaki haykırışların TEMSİLCİSİ...
Zaman tersine çalışmıyor elbette, atanarak oturduğu, sadece oturmakla kalmayıp kişiliği ile doldurduğu koltuğa "Niye daha fazla iz bırakamadım?" diye hayıflanabilecek kadar KİMLİKLİ...
"Yenildim!.." diye naralanarak yeni seferlere at salan bu Süvari; bizim YOLDAŞIMIZ...
Bu Savaşçı, bizim ÜLKÜDAŞIMIZ...
"Sizi size bırakıp yenildim!.." diyebilen bu BİLGE; bizim REİSİMİZ...
Eskitmediği için eskimeyeceklerden...
Baktığı her yerde birşeyler; baktığı her kişide insanlık tarifli değerler görebilen bir GÖZ...
Dününden nadim olmayan, dününü unutmayan; dününün eksiklerini bugün tamamlamaya çalışarak yarınlara eksiksiz varmayı hesaplayan bir FİKİR DEVİ...
Bu adam, bizim Dostumuz; bu adam, bizim Yoldaşımız; bu adam, bizim ateş çemberlerinden, dar ağaçlarından, kan göllerinden aklanarak-paklanarak, hamken olarak gelen SAVAŞÇIMIZ...
"Yenildim!" diyen bu yürek, nelerden vazgeçti bilemeyiz!...
"Yenildim!" diyen bu Ülkücü, kimlere bakmamacasına arkasını döndü bize karanlık!...
Ama bu yüreğin "Yenildim!" diyerek başlattığı Allah Rızası ödüllü mücadele, bizlere ayan!...
"Ezildi, üzüldük, yattık-çıktık, kaçıp kovaladık, mahfolduk!.." diye bıyık altı gülümsemelerle ağlayarak geç(me)mişlerini pazarlayıp büyüdüğünü zanneden çukurlaşanlara inat; atandığı yerden nöbet teslimi vakarıyla indirilerek yükselen bu değer, bizim ÜLKÜDAŞIMIZ...
O, bizleri hiç terketmedi ki terk edelim...
O, bizleri unutmadı ki unutalım...
O, kimseyi eskitmedi ki biz de O'nu eskitelim...
Biz ne kadar O'nunsak, O da o kadar bizim...
Çünkü O bizim canımız; çünkü O bizim akranımız; çünkü O bizim Ülküdaşımız, O bizim ALİŞANIMIZ...
TEVEKKELTÜ A'LALLAH
Selam, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN
http://maslan.blogspot.com
tokkali@gmail.com
tokkali@mynet.com
tokkali_53@yahoo.com
tokkali_53@hotmail.com

Hiç yorum yok: