Çarşamba, Mart 08, 2006

YA RABBİ MUKAYYET OL...

Can pazarlarından yüzlerinin akıyla, kan göllerinden Bayrağa verdikleri rengin kutsiyetiyle çıkarak bir araya gelmişlerin buluştuğu "Hedef Turan.com" sitesini izleyerek bu saati ettim...
Saat mi? Şu an da ekranımın sağ alt köşesinde 03.03 olarak yazıyor...
Sitenin radyosunda erkekçe bir ses; "İlle de Türkiye.." diye kükrüyor...
"Son On Başlık"ta Haluk KIRCI adını görünce elektrik şoku yemiş gibi oldum...
Şimdi ben ne demeliyim?
Şimdi ben bu KAHRAMANIM'ı anlatmayayım mı?
Şimdi ben bu KAHRAMANIMIZ'ı unutanlara bir daha kızmayayım mı?
"Izdırap çek inleme ses çıkarmadan aşın.." diye öğütleyen şairimizin sözünü dinleyen bu YİĞİDİMİZ'i, bizden başka hatırlayan mı var?...
Kısa süreli de olsa bir kaç günlük bir İstanbul seyahatim olmuş ve bu seyahatimi, çok keyifli yaşadığım için çok keyifle de anlatmıştım...
O İstanbul seyahatimden sonra bir daha anlamış ve itiraftan da şeref duymuştum ki; "Bizim bizden başka kimsemiz yok!..."
38 yıllık şerefli kimliğimi, birilerine hibe etim ya; bu hibe ettiğim değerimin karşılığı olarak; Haluk KIRCI'yı unutanları, unutulmaya mahkum etmeyeyim mi?...
Demokrasi maskesi arkasına saklanarak, bir devrin öfkesine tek başına muhatap olan bu YİĞİDİMİZ'i unutanlardan midem bulanmasın mı?...
5000 den fazla Ülküdaşımızın katillerinden kim var cezaevinde?... Sormayalım mı?...
İtirafçılık kahpeliği arkasına saklanarak cezaevlerinden salınan kaç PKK'lı olduğunu sormak hiç kimsenin aklına gelmesin mi?...
Ve hala kendine yine bizim Gönüldaşlarımızca verilen Kutsal Makamın yetkisiyle "25 yıldır Ülkücü Hareket'ten herkes alacaklı, hiç borçlu olana rastlamadık!.." diye sitem ediyorum derken yürekleri paralayanlardan; "Haluk KIRCI için; kim, ne zaman, nerede, ne yaptı? Eğer yapılmış bir şey varsa neden hala Haluk cezaevinde?" diye sormayalım mı?...
Sorduk diye de bir daha "Alacaklı" tarifine layık görülmemize isyan etmeyelim mi?...
Kim nasıl yorumlarsa yorumlasın, bir şeyi açıkça söylemek istiyorum: Haluk KIRCI, Temel Osmanağaoğlu ve cürümlerini ve onlar gibi Kahramanlarımızı dışlayarak, onlar bize oy kaybettirir endişesiyle ucuz siyasiliğe soyunanları sevmediğimi haykırmak istiyorum...
Korkunç fısıltılarla "Onların sayısı toplam olarak 200.000, diğer tarafta bakir 3-5 milyon genç oy var!.." tarifiyle Kahramanlarımızdan vaz geçenleri de sevmiyorum...
Ve bu saatten sonra onları sevenleri de sevmiyorum...
Belirtilen sayı belki 200 binden de, 100 binden de hatta 10 binden de az olsa bile; ben Kahramanlarımızın akranı olarak, yoldaşları olarak, onlarla ömür paylaşmış biri olarak onların hepsini ölesiye seviyorum...
Onları sevenleri de seviyorum...
Onlardır bize "İyi ki varsınız." dedirtenler ve onlardır bizim teselli sebeplerimiz...
Haluklarımızı; iade-i itibarlarıyla Milletin gönlündeki yerlerine yakışır bir şekilde cezaevlerinden çıkaramadığımız sürece biz seçim kazandık diyemeyiz!...
Sandıktan sayı fazlasıyla çıkıp bir kere kaybetmemize rağmen hala aklımızı başımıza alamamışsak; kimin kime kızmaya hakkı olduğunu artık birilerimiz söylemeyelim mi?
Kim, nerede, hangi kılıkta olursa olsun ve neyim derse desin!...
"Halbu ki yoldaşını bırakıp dönenlerin
Değişilir topu da bir sokak kaltağına..." andımızın dilimizde olduğunu, birilerinin artık anlama zamanıdır!...
Anlamamakta, bizleri duymamakta ısrarcılara ise anlatmaya kararlı olduğumuzu birilerimiz söylemeyelim mi?...
Kahramanlarımız unutulacak, Gazilerimiz şikayetlenmeye başlayacak, Bayrağımıza saygısızlık teamülleşecek, bütün Kutsallarımıza el ve dil uzatılacak, sokakta devriye gezen Emniyet Mensuplarımız kurşunlanacak ve hala oy toplayacağız gailesi güdenlerimiz olacak!...
Birileri Allah aşkına aklımızdan geçenleri haykırsın artık!...
Eğer susan aslanların sayısı çoğalıyorsa; susturduklarını zannedenleri, neyin beklediğini birileri söylemesin mi?...
Aslında "Sustum" diyenlerin, "Yenildim" diyenlerin ne susmalarının ne de yenilmelerinin mümkün olmadığını; susturdum zannedenler anlamazlar mı? Bilmezler mi?!...
Ya Rabbi!..
Bizlere sen mukayyet ol!...
TEVEKKELTÜ A'LALLAH...
Selam, sevgi, dua..
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: