Pazartesi, Kasım 21, 2005

DERS ALMAK GEREK !...

Takıldım Hakkari'ye!...
Takıldım Şemdinli'ye!...
Güneydoğu'ya takıldım; takıldım Doğu Anadolu'ya!...
-Özal'lı dönemlerde üç-beş çapulcu diye tarif edilerek- Devletim'in yıllarını, bütçemin yüzlerce milyon dolarlarını(!), -Türk Liramız yokmuş gibi, şuur altımıza yerleştirilen bir alt bilgiyle sanki ABD'nin bir peykiymişiz gibi, masraflarımızı da dolarla ifade eder olduk-Milletimin yaklaşık kırk bin evladını bedel vermemize sebep olan PKK'nın yaptıklarına, yapabildiklerine, yaptırabildiklerine takıldım kaldım!...
Gururum incindi, unutamıyorum!...
Canım yandı, unutamıyorum!...
Malımız gitti, unutamıyorum!...
Evlatlarımızı şehit verdik , unutamıyorum!...
Sadece unutamazsam da iyi!... Affedemiyorum!...
Bu kadar sessizliği, hazmedemiyorum!...
Hakkari'de Valimiz; "Anlatılır gibi değil!...Buralar Ankara'dan, istanbul'dan göründüğü gibi değil!..." diye feryat ediyor!...
Gebertilen, itlaf edilen PKK'li kadının bonundan haç çıkıyor!...
İtlaf edilen, gebertilen PKK'lı ermeni çıkıyor!...
Müttefikimiz(!) ABD'nin dünya huzursuzluğundan sorumlu Başkanı Bush; Barzani'yi, "Güney Kürdistan Başkanı" diye hitap ederek karşılıyor!...
Irak'a geçen TIR'lardan, kamyonlardan PKK gümrük alıyor ve pasaportlara kaşe vuruyor!...
Bütün bunlar, yeni de değil!...
Yaklaşık onbeş yıldır PKK gümrük alıyor!...
Ve Irak'ın bütünlüğünü biz, Milli Mesele saymıştık!...
Irak parçalanarak, kurulması düşünülen bir Kürt devleti, bizim savaş nedenimizdi!...
N'oldu Allah aşkına?!...
Milli hassasiyetlerimiz mi, yoksa Milli Politikalarımız mı değişti?...
Yoksa biz Türk Milleti olarak, Türkiye Cumhuriyeti Devleti olarak; Başbakanımız ve arkadaşlarını yaptığı gibi takıyyeyi, ilm-i siyaset olarak mı belledik?!...
"Alt kimlik", " Üst Kimlik" teraneleriyle, bize unutturulmak istenenin Milli duruşumuz olduğunu anlamayacağımız mı düşünüldü?...
Bize böyle saf muamelesi yapanlara; İbrahim Tatlıses'in " Babam Türk, anam Kürt. Anadilim Kürtçe ama ben Türk oğlu Türk'üm." şeklindeki ve Irak'ın kuzeyinden verdiği cevap, bir Türk Tokatı değil midir?...
Tatlıses!...
Türk oğlu Türk!...
Sağol!...
Var ol!...
Bu Milletten kazandığın servet te, hiç bir maddi değerle ölçülemeyecek olan sevgi de sana helal olsun...
Senin bu haykırdığını; bu Ülkede Meclis Başkanlığı yapanlardan, bu Ülkede siyasetin zirvesine çıkmışlardan, Bakanlık yapanlardan, trilyoner iş adamlarından beklerdik!...
Ve de çok bekledik!...
Siyaset alanında Sayın Kamran İnan Beyfendi'den, sanat ve iş dünyasından da İbrahim Tatlıses'ten başkası; kazandıklarını, geldikleri konum ve mevkiyi kendilerine sağlayan bu Devlete ve Millete sadık olduklarını haykıramadılar!...
Sustuysalar da ayıp ettiler!...
Korktuysalar da ayıp ettiler!...
Bu susanlara, bu korkanlara karşı hala saygılı davranmaya devam eden Türk Milleti de ayıp etti diyesim geliyor ama kıyamıyorum!...
Bu memlekette " Kürt meselesi vardır." diyenlere, bir daha haykırmam için İbrahim Tatlıses, bana vesile oldu!...
Bu memlekette Kürt Meselesi yoktur!...
Bu Milletin, Bu Devletin PKK meselesi vardır!...
Bölücü, hainlerle meselesi vardır!...
Hakkari Valimiz'in dediği gibi; " Onlar başlatıp, onlar durduruyorlar." tarifinde olan olayları ve yönlendiricilerini, doğru tesbit edin Allah aşkına!...
Devlete ihanet edenlere, hain muamelesi yapın Allah aşkına!...
Patlayan ve patlatılan bütün bombaların ABD markalı ve Irak menşe'li olduklarını görüyorsunuz biliyoruz!...
Gördüğünüzü, bildiğinizi Millete söyleyin Allah aşkına!...
Söyleyin ki; dostlarımız da, düşmanlarımız da bizin Devlet olduğumuzu fark etsinler!...
Devlet olabilmenin, Devlet olarak kalabilmenin bedeli tektir!...
Bu bedel; kandır, candır!...
Türk Milleti olarak binlerce yıldır bu bedeli vermekten çekinmedik, çekinmeyiz de!...
Mehmetçiğime kurşun sıkarak, yolarına mayınlar döşeyerek, kahpece saldıranlara; insan muamelesi yaparak hem bizi, hem de insanlığı incitmeyin Allah aşkına!...
Yıllardır her ortamda kendini parçalayarak anlatan Sayın Kamran İnan'ı dinlemedik, dinlemediniz!...
İbrahim Tatlıses'in Kuzey Irak'tan seslenişinden ders alın lütfen!...
Bu tavırdan ders almak gerek!...
Bu "Türk Oğlu Türk Sesi", sizden başka dünyanın her yerinden her milletin duyduğunu anlamanız gerek!...
Renkli mermeri, görmeniz lazım artık!...
Renkli mermerin; yağmura, doluya, fırtınaya nasıl dayandığını görmeniz lazım artık!...
Hükümet edenler!...
Ankara'da devlet edenler!...
İbrahim Tatlıses ve sayın Kamran İnan'dan; onların "Türk Oğlu Türk" tavırlarından ders almak gerek!...
Irak'ın Kuzeyinden haykıran bu sesin; aynı zamanda Türk'ün muhteşem öfkesinin de sesi olduğunu, anlamak gerek!...
Ders almak gerek!...
TEVEKKELTÜ A'LALLAH...
Selam, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN
http://maslan.blogspot.com
tokkali@mynet.com
tokkali_53@yahoo.com
tokkali_53@hotmail.com

Hiç yorum yok: