Pazar, Kasım 13, 2005

HUZURLU TÜRKİYE !...

AKP Hükümeti Sözcüsü ve Adalet Bakanı Cemil Çiçek; memleketi Yozgat'ta, Türkiye'deki huzurdan bahsetti!...
" Bu huzurdan, bu durumdan rahatsız olan dış çevreler; içimizdeki maşaları, piyonları, taşeronları ile Türkiye'nin gidişatına engel olmak, buna çomak sokmak istiyorlar..." dedi!...
Başbakanımız yurt dışı gezilerine devam ettiği için, hükümetin en yetkili ağızlarından biri olan ve yetişmiş, deneyimli siyaset adamlarımızdan olan Cemil Çiçek'in söylediklerini, dikkatle inceledim...
Keşke incelemeseydim!...
Çünkü Cemil Çiçek'in anlattığı, gördüğü Türkiye ile benim ve bizim gördüğümüz Türkiye, birbirinden çok farklı görünümdeydi!...
Adalet Bakanı ve Hükümet Sözcüsüne göre "Huzur Ortamı" diye tanımlanan bir ortamda yaşayan bir Türkiye var!...
Ben de huzurlu Türkiye'den bazı şeyleri - hem de Bakanın açıklama yaptığı gün olan- bazı olayları hatırladım!...
Bakanın açıklama yaptığı gün;
AB'nin Yolu'nun geçtiği Diyarbakır'da "Kürt Sorununa Demokratik Ve barışçıl Çözüm Mitingi"yapılıyordu!...
Huzurlu Türkiye'nin Diyarbakır adındaki şehrinde; hain terör örgütünü simgeleyen paçavralar taşınıyor, yasa dışı sloganlar atılıyor, itlaf etmekte geciktiğimiz terörist başı lehine sloganlar atılıyor;
Veee " Dağlara Çıkacağız!..." diye tehdit pankartları taşınıyor!...
Huzurdan birinci derecede sorumlu Güvenlik Güçlerimiz'e saldırılar yapılıyor!...
Taşlar atılıyor...
Belki mermiler sıkılıyor!...
Güvenlik Güçlerimizin -nerdeyse- can güvenlikleri yok!...
Ve Bakana göre ' Huzur Ortamı' var!...
Aynı günlerde; AİHM, bir şikayeti görüşüyor ve türbanın yasaklanmasının yaslara uygun olduğuna karar veriyor!...
Sadece türbanlılar değil samimi baş örtülüler de bu karardan huzursuz oluyor!...
Meclis Başkanımız; Cumhurbaşkanının görevinin bitmesi ve yerine yeni Cumhurbaşkanının seçilmesiyle Çankaya'da da türbanın olabileceği sinyalleri veriyor!...
Yani; türbanı yasaklayan bizim yasalarımız da, şikayete gidildiğinde -ki şikayetçilerden biri de Abdullah Gül'ün eşiydi- millet olarak hepimizi rencide eden AİHM kararının da bu konuda adil olmadığı ortaya çıkıyor!...
Veee Bakan'a göre; Türkiye'de "Huzur Ortamı" var!...
Aynı gün; dünya metropollerinden İstanbul'da kapkaççılar mühendis bir hanfendiyi, yerlerde sürükleyerek öldürüyor, gasp ediyor!...
Hadisenin failinin, 300 suçtan arandığı ve bir kaç kere polisle çatışarak kaçtığı açıklanıyor!...
Vatandaş; İstanbul'da hava kararmadan bile sokağa çıkamaz halde!...
Vee Bakan'a göre "Huzur Ortamı" var!...
Şemdinli'de; herkesin kafasını karıştıran olaylar sergileniyor!...
Halk sokaklarda, devlete başkaldırmış durumda!...
Şemdinli'de de Güvenlik Güçlerimizin can güvenlikleri yok!...
Güvenlik Güçleri; DYP Genel Başkanı Mehmet Ağar'dan ya haklarının korunmasını ya da can güvenliklerinin sağlanmasını istiyor!...
Bakan'a göre Türkiye'de "Huzur Ortamı" var!...
İstanbul Büyük Şehir Belediyesi'nce milletin gözlerinin içine baka baka rantiyecilerle pazarlıklar yapılarak, beyt-ül mal pazarlaması yapılıyor!...
Bakan'a ve AKP'ye göre Türkiye'de "Huzur Ortamı" var!...
Aynı gün; AB İlerleme Raporu'nda, Lozan'da azınlık olarak tanınmayan bazı grupların azınlık olarak tanınması isteniyor!...
Sayın Bakan; "......dış çevreler; içimizdeki maşaları, piyonları, taşeronları ile Türkiye'nin gidişatına engel olmak istiyor!..." diyor!...
AB; yapılmasını istediklerini mevcut Hükumetten yani AKP'den istiyor!...
Her istediğini de AKP'ye yaptırıyor!...
Yani dış gücün adı -bana göre- AB ve dış gücün taşeronunun adı da -yine bana göre- AKP Hükumeti...
Yapan da kendileri, şikayet eden de!...
Bu ortamın adı "Huzur Ortamı" ise; ben bu ortamı istemiyorum!...
Günümüzden 3 yıl öncesini, özledim!...
Kızgın olmama rağmen Devletim'e güvendiğim; Güvenlik Güçlerimizi gördüğümde huzur duyduğum günleri özledim...
AKP'siz günleri özledim!...
Sadece ben değil, millet te AKP'siz günleri özledi!...
Milletin AKP'den rahatsızlığını, AKP'den başka her kes gördü!...
Bu ortama "Huzur Ortamı" diyerek huzurumuzu katleden AKP'den kurtulacağımız gün; "Ne mutlu Türkiye Cumhuriyeti'ne"...
"Ne mutlu Türk'üm diyene..."
TEVEKKELTÜ TAALALLAH...
Selam, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN
http://maslan.blogspot.com
tokkali@mynet.com
tokkali_53@yahoo.com
tokkali_53@hotmail.com

Hiç yorum yok: