Çarşamba, Mart 10, 2010

O, SEN, BEN, BİZ...

O, o'lukta, sen senlikte kalınca
Ben de beni, bende yalnız bıraktım!
Bakıp görülseydi önce karınca
Bilirdim ki insanlıkta çıraktım...

Eksikliği insanlıktan bilerek
Benlikten ayrılıp biz'e gelerek
Zorluklara birlik olup gülerek
Kızgın çölde hasat deren oraktım...

Kimi okuyacak, kimi yazacak
Kimisi gülecek, kimi kızacak
Biz'den başka ne var ben'i bozacak
Vatandır biz, ben vatanda topraktım...

Ben kalanlar, tek başına ölürler
Bizleşenler dirilirler gülerler
Benler bende benden çok güzeldirler
Şükür ben de, bende bize ortaktım...

Ben noksan, ben eksik, ben sâdece ben
Zorda birleşen biz, zorlanansa ben
Sendeyim, ondayım, bir de sen gelsen
Bilmez misin benken, sende korkaktım... 20.12.2007/İzmir

Doğrulara; "Ben yapmadım!" diye itiraz eden benler yüzünden perişânlık var! Batıya göre ego, Türkçesiyle benlik, İslâmi adıyla nefse yenik düşülerek; birlik rahmetindense ayrılık azâbını tercîh ederek şeytana, şeytan çıraklarına, din ve devlet-millet düşmanlarına, Haçlı'ya yardım edildiğinin farkında olan var mı?
Devlet Bahçeli, Türk Milliyetçilerini siyâseten bir araya getirmek için bir hamle yaptı! Kimi "Geç kaldı!" diyor, kimi; "Falan zamanda neden yapılmadı?" diyor, kimi; yıllardır sorup yüzlerce kere cevâbını aldığı sorusunu tekrarlıyor, kimi de asıl görevi olan öküz altında buzağı aramakla meşgûl!
Yapmayın ben'ler! Yapmayın egoist beyler! Yapmayın nefslerine yenik düşmüş şeytan çıraklığı ettiğinin farkında olamayanlar!
Başbuğ Atatürk 10 Kasım 1938'de, Başbuğ Alparslan Türkeş 4 Nisan 1997'de, Muhsin Yazıcıoğlu 25 Mart 2009'da; aynı gerçekte, aynı adreste, uğruna ölmeyi göze aldıkları vatan Toprağında buluşup sevdiklerine kavuştular! Onlar şimdi Hakk dünyada Mahkeme-i Kübrâ'dalar! Onlara dualarımızdan başka bir katkımız, hayırla yâd etmekten başka bir görevimiz yok artık! Onları kabirlerinde rahatsız edecek şekilde, emânetlerine hiyânete de kimsenin hakkı yok!
Doğruya; acziyet madalyalı şahsî kînle karşı çıkmakla, sadece yalnızlığa mahkûm olunmaz;
milletliğimizi hedeflemiş şer güçleri ve işbirlikçilere katkı verilir! Herkes -varsa- kendi vicdânında mahkûm olur, farkında mısınız?
Kur'an-ı Kerim'e ters düşerek Papa ve haçlıyla diyalog deneyenler varken biz kol-kola giremezsek, bizim birliğimize enâniyet mâni olursa; millete diyalogcular mı, işbirlikçiler mi, eş başkanlar mı, bölücüler mi, yoksa biz mi daha fazla zarar veririz?
Türk Milletinin refleksi Ülkücüler, Millet mevcûdiyetinin yegâne temeli Türk Milliyetçileri, Alpler, Alperenler, Devrimciler, Mücâhidler; kendi samîmiyetlerinden şüphesi olmayan, komplekslerini aşabilmiş Cihad-ı Ekber'in galipleri; doğruyu zamanıyken destekleyin! Size yapılanları, bir kere daha unutun; sizin yaptıklarınızı da unutturun n'olur?
Doğru zamanda, doğru safı oluşturarak "Türk Milleti geçilmez!" diye bir daha destanlaşın artık! Vallahi tam zamanı...
"TÜRK'ÜM. BU AD, HER ÛNVANDAN ÜSTÜNDÜR."
Selâm, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: