Pazartesi, Haziran 18, 2007

DOLMUŞ KUYRUKLARINDAN ANKET...

Hiç kimse, öfkesini benim kadar zaptedip, benim kadar içine hapsetmemiştir...
Hiç kimse, benim kadar diline kadar gelen küfürlerini yüreğinin çöplüğüne atmamıştır...
Oysa Neyzen Tevfik; "Küfür, en etkili müsekkindir." der!...
Kulakları çınlasın Erzurum'dan bir kadim Dostum da; "Küfür delikanlının yüreğinin yelpazesidir." der ve Allah için de kendine has küfürlerinin hakkını verir!...
Özel tüketimim sigaramın haricinde tek lüksüm; işten eve, evden işe taksiyle gitmemdi. Şükürler olsun büyüme rekorları kıran ekonomimizle, gayrı safi milli hasılamızdaki muhteşem artışla, artık Rabbim'in; "Yürü ya kulum!" dediklerinden olduk.
Herhalde Türkiye'nin bütün büyümeleri, benim cebimden yapıldı! Çünkü her yerdeki, her şeydeki büyüme ve iyileşmeye inat, benim cebim ha bire boşalıyor!...
Barım yoook, pavyonum yok!
İşim-işretim de yok!
Sigaramdan gayrı keyfi bir harcamam da yok! Yani sıfır masraflı bir adamım!...
Büyüme rekorları kıran Türkiye'de sıfır masrafıma yetecek param da yok!
Şükür taksiye ayıracak param da kalmadı ve dolmuşa talime başladım uzun yıllardan sonra...
Uzun dolmuş kuyruklarına takılıyorum her akşam eve dönmek için...
Özellikle siyasiler; "Bana ne kardeşim?" diyeceklerdir biliyorum. Ama yine de durumu onlara anlatmak ve birde benim anketime kulak vermelerini önermek için yazdım bunları...
Dolmuş duraklarını, siyasilerimiz bilmezler.
Mesela Ankara'da, Kızılay'ın tam göbeğinde Güven Park diye bir yer var...
Ankara'nın epeyce yerinin dolmuşları oradan kalkar. Ve her akşam; en az 2-3 saat yüzbinlerce Ankaralı, orada dolmuş kuyruğuna girer...
Heyyy! Siyasiler! kendilerini yukarda ve elit zannedenler!...
Oyun ağırlığı ve çoğunluğu, bu kuyruklarda bekleyenler biliyor musunuz?
Ama nerden bileceksiniz siz? Etrafınızdaki yağlamalardan, yağcılardan başka taraftar mı görür gözünüz sizin?
Kendileriniz gelemezsiniz ama; özel kalemlerinizi, danışmanlarınızı birer günlüğüne de olsa bu dolmuş kuyruklarına gönderin ve kuyruğa sokun.
Sokun ki; en AKP'li bilinen yerlerin sakinlerinin Recep Tayyip Erdoğan'a ve avanesine; en CHP'li bilinen Çankaya'lıların CHP ve deniz Baykal'a; en ülkücü bilinen Balgatlıların Devlet Bahçeli'ye, velhasıl mevcut demokrat geçinen ve listeleri iki dudakları arasına mahkum eden, demokrat(!) genel başkanların tamamına, yapılan küfürleri duysunlar!...
Danışmanlar veya özel kalemler, oralarda duyduklarını size aktarırlar mı bilmem ama; yeminler olsun, bir haftadır kuyruklarda, her genel başkana duymadığım iltifatları duymaktayım!...
Bir de kendimi küfürbaz zannederdim!...
Bu kuyruklardaki asık suratlı çoğunluğu ve kuyrukta beklerken yaptıkları sohbetleri dinleyerek, sandıktan keklik mi, yoksa kuş mu çıkacağını vallahi çok merak ediyorum!...
Milletin Tandoğan ve Çağlayan mitinglerine sahiplenenler de yanılabilirler, o mitingleri solcu diye tarif ederek katılmayan milliyetçi partiler de, o kalabalığı "Bindirilmiş kıtalar" diye tarifleyenler de yanılabilirler, millete "ananı da al git!" diyen AKP'liler de yanılabilirler...
İşiniz kolay gelsin Bağımsız Adaylar...
Milletin içine inmeyi, birebir neden siyasete girdiğinizi anlatmayı başarırsanız vallahi bütün partilerden çok oy alacak gibisiniz...
Milletle alay eden, milli iradeyi görmezden gelen, kendilerinden başkasını Allah yarattı demeyen; ben merkezli, kendilerinden başka akıllı olduğunun farkında olmayan, parti teşkilatlarını babalarının dükkanı zanneden, demokrasi lümpenleri, genel başkanların ve avanelerinin millet nazarında itibarları, kredileri pek yok gibi!...
Hadi genel başkanlar; danışman veya özel kalemlerinizi bir ara bu kuyruklara gönderin!...
Hadi milletim, kolay gelsin. Allah(c.c.), ferasetimizi keskin kılsın...
Bu da, bendenizin bir dolmuş kuyruğu anketim olsun...
Hadi seçime!...
TEVEKKELTÜ A'LALLAH
Selam, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN