Cuma, Mayıs 18, 2007

VİCDANİ MUHASEBEMİ PAYLAŞIMIM -1-

2005'in 31 Aralık gününden beri yani yaklaşık birbuçuk senedir; kendimle, kendimden daha ziyade nefs adındaki kendi şeytanımla mücadeledeyim...
"Çiçek bahçesi" ve "farklılıkların farkında olarak ülkeyi yönetmek" şeklindeki milliyetçiliği, hazmetmeye, anlamaya çalıştım!...
24 Nisan 2006 tarihli basındaki haberlerden; ABD Büyük Elçisi Wilson'un, hiç ABD'ye gitmemekle övünen bir Milliyetçi Lider(!)le, 1 saat 20 dakika süren görüşmesini hazmetmeye çalıştım. MHP Genel Sekreteri Cihan Paçacı ve Genel başkan yardımcısı Oktay Vuralın'da hazır bulunduğu bu görüşmeyi, anlamaya çalıştım. O görüşmeden basına akseden; "Sayın Genel başkan, sizinle daha uzun yıllar birlikte çalışacağız." şeklindeki Wilson'un sözlerini anlamaya ve hazmetmeye çalıştım!...
"...sizinle daha uzun yıllar..." anlatımını, anlamaya uğraştım. Adam, "daha uzun yıllar" diyor. Demek ki anladığım kadarıyla daha geçmişi de var!... Ve var olan geçmişin üzerine "daha uzun yıllar" hazırlığı inşa ediliyor!...
Bunları, bir buçuk yıldır hazmetmeye, kırk yıldır fanatik taraftarlığını yaptığım ve kırk yıldır birlikte olduğum arkadaşlarımın bulunduğu bir camiayı terk etmemek için kendimle didiştim durdum!...
Devletimin Başbakanı'nın bir danışmanı tarafından ABD'ce foseptiğe süpürülmesinin, rica-minnet engellenmesini; ABD'nin diktesiyle konuşan ağızların, hain Apo ile aynı sözleri söylemelerinin esbab-ı mucibesini çözmeye çalıştım!...
Aklım karıştı!...
Vicdanım sızladı!...
Öfkem kabardı!...
Naralar atmak, bildiğim bütün küfürlerle saldırmak istedim. Beceremedim!...
Yenmeye çalıştığım nefs şeytanıma kafa tutan vicdanımve aklım, MHP'de kalmayı hala sadakat zanneden dostlarımı incitmeme izin vermedi!...
Şerefsiz Apo, 13 mayıs 1999 tarihinde, yani 28 şubat sürecinin en aktif olduğu bir dönemde, avukatlarıyla yaptığı bir görüşmede; "En büyük tehlike irticadır. İrticacı kesim, bizim için çok büyük bir tehlikedir. MHP kesinlikle onlar kadar tehlikeli değildir. Hatta MHP, kendi içindeki şahinleri tasfiye ediyor. MHP idamı da onaylamayacak. Hep birlikte göreceğiz, iddia ediyorum MHP'de sertlik yanlıları dışlanacak. MHP ve MHP'lilere kimse karışmasın. MHP kesinlikle idamı kaldıracak." diyordu!...
1999'dan itibaren geçen sürece bakıyorum ve şerefsiz Apo'nun dedikleri doğrulanıyor!...
Bu memlekette, Türk Milleti'nin refleksi olarak bilinen MHP, Apo tarafından -kendileri için- irtica kadar tehlikeli görülmüyor. Ve "MHP ve MHP'lilere kimse karışmasın." diye, bahşedercesine bağışlanıyor!...
Ülküdaşlarım!...

Vicdanları, akılları hür insanlar!
Allahınızı severseniz bunları bir daha dikkatle okuyun!...
MHP ve MHP'lileri bağışlar edalarında söylemler kullanabilen bu şerefsizin, F Tipi Cezaevine gitmek istemesiyle aynı günlerde, "Bahçeli MHP'nin Bahçevanı"nın; "Apo'yu F Tipi'ne göndereceğiz." şeklindeki vaadini hatırlayın ve vicdanlarınızda yargılayın!...
"Bahçeli MHP'nin Bahçevanı"na bayrak açan Prof. Dr. Ümit Özdağ'ın dediği gibi; "Türkeş'ten; Türk birlikçi, düzen karşıtı, AB'ye karşı tavırlı, 'Ne mozaiği laaan!' ve Türk çizgisinde devraldığı MHP'yi; AB'ci, statükocu, düzene eklemlenmiş, Türk birliğine karşı, mozaikçi ve Türkiyeci yapan..." bu adam ve avanesini, yol arkadaşlarını vicdanlarınızda bir daha yargılayın!...
Hür vicdanım ve hür aklımla, artık asla ve asla bu düşüncelerin yanında olamayacağım için 40 yıllık "Baba Ocağım"ı terk ettim...
Terk ettiğim, terk edebildiğim gün epeyce rahatlamıştım.
Ama şimdi sizlerle bildiklerimi paylaşmaya karar verince daha da rahatladım... İnşaallah hem daha çok rahatlayacak hem de sizleri de rahatlatmaya çalışacağım...
Duyarlı Türk insanları!

Bu fakır kardeşinizi, bu ülküdaşınızı izlemeye devam edin!...
TEVEKKELTÜ A'LALLAH
Selam, sevgi, dua
Mustafa ASLAN