Salı, Ekim 30, 2007

ŞİİR YAZARKEN

Duymaz kulaklara hep seslenirim
Şiir yazarken ben, şiir yazaren
Enel Hakk demeğe heveslenirim
Şiir yazarken ben, şiir yazarken.

İmkansız deneni kolay ederim
Neş'elere sebep olur kederim
Arada dağları delip giderim
Şirin'e Ferhat'ça şiir yazarken.

Kibrin karşısında azamet benim
Zayıf kucaklayan merhamet benim
Şaşırsada millet kıyamet benim
Öfkeme hoyratça şiir yazarken.

Kışta yüreğimde gül açtırırım
Gölge etsin diye tül açtırırım
Bentler yıksın diye sel açtırırım
Olmaza erkekçe şiir yazarken.

Gah asude olur gahi çağlarım
Bazen güler eller bense ağlarım
Bazende zalimce yürek dağlarım
Vuslata yürekçe şiir yazarken.

Bazen bir volkan olur patlarım
Bazen deryalarda yüzer sallarım
Bazen hasretimi bine katlarım
Hayalime bence şiir yazarken.

Müebbete mahkum olurum bazen
Zamanımı mahkum ederim bazen
Kızarak sebepsiz giderim bazen
Sevgiye şairce şiir yazarken.

Bazen mecnunlaşır Leyla ararım
Bazen Ferhatlaşır dağlar yararım
Bazen Fuzulice derman ararım
Derdime tabipçe şiir yazarken.

Bazen Yunuslaşır insan olurum
Köroğluca bazen destan olurum
Miskinleşir bazen ihsan olurum
İmanıma şahit şiir yazarken.

Öfkem sürer bazen felaha kadar
Bazen uyku tutmaz sabaha kadar
Dualarım gider Allah'a kadar
Mü'mince nefsime şiir yazarken.

Tokkalı baş eğer kendi içinde
Bazen içindedir bazense Çin'de
Turan'a at salar huşu içinde
Sefere yiğitçe şiir yazarken.

TEVEKKELTÜ TEAL'ALLAH
Selam, sevgi, dua
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: