Cumartesi, Ekim 06, 2007

İTİRAZ ETSENİZ DE SUSMAM!...

Ömrümüm tamı tamına 41 yılını propogandisti, militanı ve taraftarı olarak geçirdiğim Ülkücü hareket ve MHP hakkındaki hayallerimden, taraftarlar rahatsız oldular!...
Susmadım, susmuyorum, susmayacağım!...
Yetkisiz ama kendilerini yetkili zanneden, "Ülkücülükten Geçinenler"den bazıları, lisanlarını da kendilerine benzeterek bendenizi sorgulamaya; "MHP hakkında hayal kurmaya ne hakkın var?.." diye sormaya cür'et ediyorlar...
MHP'nin geleceği hakkında acaba kaç kişinin benim kadar hayal kurma hakkı vardır çok merak ederim?!...
Edebimizden, adabımızdan; şunu yaptık, bunu yaptık, şu kadar çile çektik, şu kadar kovalayıp, şu kadar kovalanıp, yattığımızın-çıktığımızın sayısını unutarak şu kadar teşkilat kurduk demedik!...
Kimlerin ne ve ne kadar olduğunu bildiğimiz kadar, bendenizi de bu szölerime muhatap olanlar bilirler!... Pervasızlığım ve cür'etim bu yüzdendir...
Bana hayal kurma hakkımın olup olmadığını soranların yaşlarını bilmem. Ama hayatının tamı tamına 41 yılını, Ülkücü hareket'e, "Kutlu Sefer"e adamış, hibe etmiş ve "Ülkücü Oğlu Ülkücü" birine bu itirazlara da ben itiraz ederim!...
55 yaşında bir delikanlı ülkücü olarak benim Rahmetli Babam'da Ülkücü ve MHP'li idi. Bir CHP'li babanın ve ailenin, hatta AP'li bir ailenin ferdi, çocuğu değilim ben!...
Nasipse yakında piyasaya çıkacak olan "Yitik Zamanın Oyuncakları" adlı kitabımda, edebimin müsaade ettiği kadar ülkücülüğümü, teşkilatçılığımı ve geçmişimi hikaye etmeye çalışacağım...
Bendeniz ve benim gibi ülkücülerin hayallerine müdahele etmeye niyetlenen gençlerimize bir şey demem, diyemem haşa ama; ben ve benim gibi sayısız ülkücü, "Bahçeli MHP'nin Bahçevanı"na rağmen ülkücü kalmakta ısrar ettik!... Çünkü ne onun için, ne de onun sayesinde ülkücüleşmişlerden değiliz biz!...
Başbuğ'lu MHP'ye ömürler hibe etmiştik helal olsun, helal olsun, helal olsun...
Ama D.B'li MHP'ye -ailece- yaptıklarımızı bu dünyada da, ahirette de helal etmedim etmeyeceğim. Haram olsun, haram olsun, haram olsun!...
Artık Ülkücülerin, her kesi ama herkesi araştırma, soruşturma ve kimliklerini karakterlerini tesbit etme hakları doğmuştur..."Bahçeli MHP'nin Bahçevanı"nın ve "Yol Arkadaşları"nın Ülkücülerin omuzlarında yükseldikleri yerde, AKP'ye verdiği desteklerin sorgulanması zamanıdır...
Sizler sorgulamadan taraftarlık yapacağız derseniz, sizin meselenizdir. Size; "Niye böyle davranıyorsunuz?" diye sormaktan ve yanlış yaptığınızı söylemekten başka yapabileceğimiz bir şey yok...
Müslüman-Türk Milleti'nin siyaseten refleksi olan Ülkücüleri; siyasetten dışlamayı görev edinmişleri, siyaseten dışlamadıkça da bize dur-durak yoktur...
Bizler Ülkücülüğümüze, Turancılığımıza, İla-y-ı Kelimetullah ve Nizam-ı Alem ideallerimize imanımızla devam ederken; isteyenler de taraftarlıklarını yapmaya devam edebilirler!...
İnadına söylüyorum, söyleyeceğim: "Bizler MHP'yiz, onlar MHP'lilikten geçinenler..." Safta doğru yer tutanlar, Allah(c.c.)'ın lütf-ü inayetiyle sonuçta galip geleceklerdir...
Bu imanımdır, inancımdır...
"Hayallerimizin Karargahı" nı gasp edene inşallah gücümüz yetecektir ve kimsenin hayallerimize müdaheleye asla güçleri yetmeyecektir.
Beklenen, hayal edilen Ülkücülerin Büyük Birliği; Turan'a Kadar olan seferlerine devam etmek üzere, artık engellenemeyecek bir potansiyeldir.
Dost ta, düşman da bunun farkında şükürler olsun...
Artık mevzu bahis Vatandır ve gerisi Vallahi teferruattır...
Sorsanız da, sormasanız da; itiraz etseniz de, itiraz etmeseniz de susmadım, susmuyorum ve susmayacağım!...
TEVEKKELTÜ A'LALLAH
Selam, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: