Cuma, Aralık 29, 2006

BAYRAMLAŞMA VE KAVİLLEŞME...

Bu tür yazıları okumayı sevmediğim halde bir de ben denemek istiyorum.
İnsanın kendini yargılamasının, kendini anlatmaya başlamasıyla başlayabileceğini düşündüm bir an...
Fikren donanımımda Erzurum ve Erzurumlu Dostlarım'ın katkıları, etkileri inkar edilmeyecek boyuttadır.
Aileden Ülkücüyüm. Erzurum'a 1969 yılında geldiğimde Ülkücü olarak gelmiştim. Teşkilat ve teşkilatçılığı da; geldiğim yerde teşkilatlar kurarak, teşkilat kuruluşlarında görevler alarak bilerek gelmiştim Erzurum'a...
Geldiğimde Teşkilat Başkanı olarak gördüğüm ülküdaşlarımın haricinde, teşkilatların tamamından ve bütün ülküdaşlarımızın bütün meselelerinden sorumlu ve muttali gördüğüm Yılma Durak Ağabeyim'in; ben de ve bütün Ülküdaşlarımızdaki etki ve katkısı da inkar kabul etmez...
O yıllardan bu yıllara kadar; nerede bulunduysam, nerede görev yaptıysam en yakınımdaki Teşkilatla mutlaka ilişkili oldum...
Her zaman, yaşımın her evresinde, neredeysem oranın Teşkilatlarında fiilen çalışan, fiilen görev yapan bir Ülkücü olarak yaşadım bu güne kadar...
Bulunduğum yerler arasında İzmir'de var...Hala İzmirle ilişkim devam eder...
Hayatımda ilk kez bir yerde, İzmirde Teşkilatlarımdan uzaktayım!...
Hayatımda ilk kez kendimi boş ve aylak hissediyorum!...
İzmir Teşkilatlarında birlikte çalıştığımız arkadaşlarımla ve ülküdaşlarımla karşılaştığımızda; hayatımda ilk kez soruları cevapsız bırakıyorum!... Oysa ben hep o Ülküdaşlarımın sorularını cevaplayan "Hoca"ları olmuştum!...
-Nasılsınız Hocam?
-Hamdederim...
-İşler nasıl?
-Şükrederim... şeklindeki beylik ve yuvarlak soru cevaplarla geçiştirdiğimiz selam-sabahlar; hem beni hem de Ülküdaşlarımı yaralıyor farkındayım...
Ama beni ve yaptıklarımı, dakikası dakikasına bilen Ülküdaşlarımın hem beni üzmemek hem de kendileri üzülmemek için daha detaylı sohbetlere girmekten çekindiklerinin de farkındayım!...
Bakışarak anlaşıyoruz Ülküdaşlarımızla...
Yapacağımıza hep beraber karar vereceğiz bunun da farkındayım... Artık particilik taassubunu, rafa kaldıranlarımızın sayısında her geçen gün artış olduğunun, herkes farkında...
Canımızı acıtanların canlarını acıtmaya, bizi incitenleri incitmeye hazırız!... "Kısas" hakkımızı kullanmak üzere kavilleştik Ülküdaşlarımızla!...
"Toplumlar kendilerini düzeltmedikleri sürece onlara müdahil olmayız." mealindeki Ayet-i Celile'yi de hatırlayınca; kendimizi toparlamak-düzeltmek üzere kavilleşiyoruz!...
Bu duygularla, bu heyecanlarla yeni bir seneye ve mübarek bayrama hazırlanıyoruz...
Elbette bayramımız; Kutlu Sefer Süvarileri'nin Jokeylere karşı başlattıkları seferin zaferiyle başlayacaktır!... Zaferin yakın olduğunun farkında ve bilincinde olarak beklemekteyiz...
Sadece beklemekle de kalmayıp zaferin kolaylaşması için Ülkücü olarak herkes, üzerine düşen birliktelik çağrımızı tekrarlayarak çoğaltmaktayız...
Davetimize icabet, ziyadesiyle var...
Bir de nasibolur da adres konusunda mutabakatı sağlarsak seyredelim bayramı...
O güzel bayramların arefesinde; Türk-İslam Alemi'nin, bütün Ülküdaşlarımın, İslam'ı satmamış Dünya İslamları'nın Mukaddes Kurban Bayramlarını tebrik eder, bütün makbul duaların kabulüne dualar eylerim...
TEVEKKELTÜ A'LALLAH
Selam, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: