Cuma, Eylül 28, 2007

HAYAL HAKKIMI KULLANIYORUM...

Hayal kurma hakkımı kullanmaya devam etmek istiyorum...
Biliyorum ki "Vallahi hayal değil."...
Bir adam düşlüyorum; ruhunun İslamiyet, bedeninin Türklük olduğunun farkında olabilecek kadar ehl-i kamil...
Bir yiğit düşlüyorum;"Mevzu bahis vatansa, gerisi teferruattır." diyebilecek yüreğin sahibi. Bir yiğit düşlüyorum; bastığı yerlerin toprak değil binlerce kefensiz yatanın, makberi olduğunun farkında olacak kadar arif...
Bir dava adamı düşlüyorum; yakın hedefi 'Yüz Milyonluk Milliyetçi Türkiye, uzak hedefi Turan ve nihai hedefi İlayı Kelimetullah olan...
Bir siyaset devi düşlüyorum; "Ne Amerika, ne Rusya, ne Çin; her şey Türk'e göre, Türk tarafından, Türk için." diyebilecek kadar Türk...
Bir siyaset adamı düşlüyorum; "Her türlü kültür emperyalizmine hayır." diyebilecek kadar Türkeş, "Yegane fahrim ve servetim Türklüğümden başka bir şey değildir." diyebilecek kadar Atatürk...
Bir imanlı dava adamı düşlüyorum; Türkiye'yi Ankara'dan yönetecek kadar bağımsız karakterli ve "Türk Yusufları kuyudan çıkarmak gerek." diyebilecek kadar Allah'ına, dinine, imanına ve mukaddeslerinden kendisine kalan miraslarına sahip...
Bir devlet adamı düşlüyorum; şahsi atını, pusatlarını hatta evdeşini isteyenlere siyaset gereği sessiz kalabilen ama bir çorak toprak parçası istendiğinde " O benim değil, milletindir." diyerek savaşabilen...
Bir devlet adamı hayal ediyorum; devlet işlerini devletin mumuyla, şahsi işlerini kendisine ait olan mumla görecek kadar beyt-ül malı koruyan...
Bir devlet adamı düşlüyorum; milleti yokluklarla boğuşurken kendisi dünyanın sayılı zenginleri arasında sayılmayan aksine dünya zenginlerindenken davası ve Allah yolunda servetinin son kuruşuna kadar harcayarak milletin en fakirinden daha fukara olabilecek kadar gani gönüllü...
Bir imanlı dava adamı hayal ediyorum; dev parti genel merkez binalarında şatafatların arkasına saklanmaktansa, günün her saatinde milletiyle iç içe, bir gece kondu mahallesinde iftar sofrasında yiyilemeyecek kadar kötü bir kuru fasulyeyi, ikram eden ev kadınına hürmeten dünyanın en leziz yemeği imişçesine iştiha ile yiyen...
Bir dava adamı hayal ediyorum; 1000 yılın enleri arasında yer almayı, asla askerlerinden farklı yaşamayan Cengiz'ce hak eden...
Bir yiğit düşlüyorum; Çin Sarayını kırk kişi ile basarak ölümü pahasına kazanarak tarih olabilecek kadar Kürşat'laşan...
Bir imanlı dava adamı düşlüyorum; gerçekten komşusu açken tok yatamayan, ülkenin neresinde olursa olsun kendisine ihtiyaç duyan dostlarının yanında olabilen...
Bir millet adamı hayal ediyorum; hayda, vayda, toyda milletiyle beraber olabilen; düğünlerde oynamayı cenazelerde ağlamayı bilebilen...
Bir adam hayal ediyorum; babasına benzeyen, babası başka yöne, kendisi başka yöne bakmayan, Anadolu'nun vatan kalması için bir gül bahçesine girercesine kara toprağa giren şehitlerine en az ana-babaları kadar ciğerleri yanarak ağlayabilen...
Bir imanlı yiğit hayal ediyorum; Allah(c.c.)'ın kendisine tanıdığı "Size yapılan kötülüğe misliyle mukabele ediniz." buyruğunu uygulayabilecek kadar İlahi emre uyabilen, "Kinim, dinimdir." diye tarihe şerh düşmüş atalarının geleneklerine bağlı kalabilecek kadar Töreli Türk...
Bir başkan hayal ediyorum; "Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için." diyebilecek kadar toplumcu, sağ elinin verdiğini sol eli görmesin buyruğuna uyarak taşıdığı yardım sepetleriyle omuzları nasır tutacak kadar imanlı sosyal paylaşımcı....
Bir devlet adamı hayal ediyorum; "Haşa Hünkarım! Yüreğimizi Allah korkusu öylesine kaplamıştır ki bir başka korkuya asla yer yoktur." diyerek devrin en hakim gücünün yüzüne haykıracak kadar "Piri Mehmet "; devrinin en hakim güçleri olan "Yedi Düvel" adındaki Haçlı için, "Geldikleri gibi giderler." diyebilecek kadar Mustafa Kemal...
Bu millet, dualı millettir.
Bu millete uzun süreli zilleti Rabb'im reva görmez bilirim...
"O kadar şanlısın ki kanın kurtarıyor Tevhidi
Bedr'in Arslanları ancak, bu kadar şanlı idi" tarifli şühedanın ahfadı bu milletin, bu geçici zilletten de kurtulacağına imanım tamdır...
Bana bu güzel hayalleri kurduran da bu imanımdır Dostlar. Bu inancımdır.
Bu inancımla derim ki; "Vallahi Hayal Değil."
TEVEKKELTÜ A'LELLAH
TANRI TÜRK'Ü KORUSUN
Selam, sevgi, dua
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: