Salı, Eylül 11, 2007

VİCDANIMLA HESAPLAŞMA...

Büyük Türk Milleti;
Yiğit Ülküdaşlarım;
Alperen Gönüldaşlarım;
Yakın geçmişimde; teşkilatlarım diri kalsın, aman bölünmeyelim endişelerimle Türkeşçi ve Ülkücü duruşumla yazdığım; o zamanlar da Bahçeli'yi tek kelime ile methetmediğim halde adımın "Bahçeli Fedaisi"ne çıktığı günlerdeki yazılarımla, Bahçeli Taraftarları, bana ve bize saldırdıklarını zannediyorlar!...
Dününü inkar edenin elbette yarını olamaz. Olsa da kuracakları yarın hayalleri, haramdır! Tutarsızdır!...
Ben fakıri tanıyanlar -ki birisi de "Bahçeli MHP"nin Genelbaşkanı olmak kaydıyla- bilirler ki Ülkücü doğdum, ülkücü yaşadım, Allah(c.c.)'ın izni ve himmetiyle de Ülkücü öleceğim.
Rahmetli Başbuğum'un; "Her ülkücü otomatikman MHP'lidir." talimatını; sağlığında emir, dünyasını değiştikten sonra da vasiyet olarak algılamıştım.
Sadece bu muhteşem sözle; yıllarca MHP'yi Bahçeli yüzünden terk eden beraber büyüdüğüm ülküdaşlarıma sitemler etmiştim. Ve Bahçeli'yi terk ettiğimde o ülküdaşlarımdan defaatle özür dileyip helallikler istemiştim...
Bazı taraftarlıkla ülküdaşlık arasındaki farkı fark edemeyen arkadaşlarımız,
zahmetler ederek ben fakırin geçmişte yazdıklarımı bularak bizlere yeniden ikram ettiler. Allah(c.c.) razı olsun. Yeminler olsun ağlayarak okudum!...
Bahçeli MHP'nin Bahçevanı'na her iki dünyada da hakkımı helal etmeyeceğim diye feveranlar ettiğimde; bunlardan, bu yazılarımdan ve sadece yazmakla kalmayıp tek tek, yüz yüze beraber büyüdüğüm ülküdaşlarımla yaptığım sert münakaşalarımdan bahsedememiştim. Çünkü edebim buna müsaade etmezdi...
Ben hala; "Ülkücü olmayan MHP'li olamamalı." iddasındayım.
Nerelerden geldikleri çok net bilinen, ülküdaşlarıma işkenceler eden birimin müdürleri, Başbuğum'a olmadık hakaretler edenler, Türk Milleti hakkında olmadık hezeyanlar sarfedenler, alt-üst kimlik saçmalığına !Çiçek Bahçesi' tarifiyle destek verenler, ulusalcı solcular, dolma kalemler 'Bahçeli MHP'deler şimdi!...
"Bahçeli MHP" sıfatını da ben değil, "Dolma Kalemler"in içinden Bahçeli'ye methiyeler yazan ulusalcı solcular koydular hatırlatırım!... Ya onlar MHP'li, ben değilim. Ya da "Ben MHP'yim, onlar Bahçelici..."
Sevgili, muhteşem ülküdaşlarım;
Dünyanın en güçlü, en heybetli, hatta en doğru insanı dahi yanlış safta durursa yanlış tarifi alır. Bütün olanlara, gözümüzün içine bakılarak söylenen yalanlara rağmen Bahçeli taraftarlığı yapıp MHP'li, Ülkücü olarak duran ülküdaşlarıma -haşa- bir şey söylemedim, söylemem, söylemeyeceğim...
Ama; Turancılığımızın, ülkücülüğümüzün,Türkeşçiliğimizin içini boşaltan; Ülkücülere, Türk Milletine, Muhteşem Türk Atatürk'e, Başbuğumuz'a olmadık istihzalı ithaflarda bulunan Recep Tayyip Erdoğan ve avanesine, yapacağı her işi kolaylaştıran Bahçeli ile hesabım bu dünyada bitmese vallahi mahşerde de sürecektir!...
Bizim beş bini aşkın Ülküdaşımız, Bahçeli birilerine payanda olsunlar diye ölmediler!...
Vatanımda Türk olarak azınlık tarifleri almaya başlayacağım; AB, ABD, Haçlı ne isterse yapılacak, 400 yıl tebaam olmuş Irak'ta, kaçıp camiye sığınan Müslümanın kafasına camide kurşun sıkılacak, Mehmetçiğimin her gün, toprak vatan kalsın diye şehadeti devam edecek, Mehmetçiğimin başına çuval geçirilecek ve bu iş yapılırken hem Başbakan'ın, hem de -şimdiki Cumhurbaşkanı o zamanki- Dışişleri Bakanı'nın haberleri olduğunu basından öğreneceğiz ve bu adamlardan hesap soracağını söyleyerek oy aldıktan sonra işlerini kolaylaştıranlara "Lider" diyeceğim!...
Var mı böyle bir şey?!!!
Bu yaklaşımda ne insaf, ne Türklük, ne Müslümanlık, ne de Ülkücülük yok vallahi!... Birileri; 68 Kuşağıyız diye kendilerini yutturarak ülkemin bütün nimetlerinden istifade edecekler; siyaseti kullanarak bakanlıklar, müsteşarlıklar, ihaleler alacaklar; birileri, "Kayıp Trilyon davası"nda Erbakan'ın cürümleri oldukları halde aklanmadan, Cumhurbaşkanlığına kadar çıkarılacaklar ve bu işlerde hep "Bahçeli MHP'nin Bahçevanı" nın dahli olacak, ben de bu insana "Lider" diyeceğim öylemi?!!!!...
Ben belki Bahçeli'ye göre olabilirim ama Vallahi de, Billahi de, Tallahi de ne geçmişime, ne ülküdaşlarıma, ne de Başbuğum'a hıyanet etmedim!... "Oğul Beğ" ünvanını benim verdiğim Oğlundan daha çok Türkeşçiyim hala...
Ki bu "Lider" dememiz istenen şahıs, 12 Eylül Kıyameti öncesi, 68 Kuşağı sıfatlı uzaktan kumandalıların, yerli işbirlikçilerin tek frenleyicisi Ülkü Devleri'ni siyaseten veto ederek, millet vekili olmalarını engelleyip gönlümüzü tar u mar etmişti!...
Bu hareketin ve ülkücülerin bir tek lideri vardır. Onun adı da Başbuğ Alparslan Türkeş'tir... Seçilmiş genelbaşkanla, lider arasındaki farkı Allah aşkına yok etmeyin! Kavramlarımızın içini kendimiz boşalta boşalta, bu günlere geldik...
Yanlıştan vaz geçmek için korkarım yarın çok geç olur...
Bizler, "Bahçeli MHP'nin Bahçevanı" ve "Yol Arkadaşları"nın işgalinden kurtarılmış MHP için gene ölümüne dağlara, taşlara düşmezsek namertiz! Yalın ayak baş açık yeniden yollara düşmezsem o zaman hainim işte!...
"Ben MHP'yim, onlar Bahçelici..." fark bu kadar basit ve net...
Elbette karar; yiğit, hür akıllı, hür vicdanlı Ülküdaşlarımındır... Türk Milletinin, Mukaddeslerimizin, Üniter Devletimizin, Ülkücü-Türk Birlikçi-Turancı İdeallerimiz'in hasmı olanlara destek verenleri de hasım ilan ettim ben...
Gerçek MHP'lilere, davanın çilekeşlerine, Yusufiyelilere; beyaz çoraplı, sarkık bıyıklı, Müslüman-Türk duruşlu ülküdaşlarıma; "Sokak kabadayısı, mafya, derin devlet" diyerek; "MHP'yi bunlardan temizliyoruz." diyerek veto edip; ülkücülerle tokalaştığında ellerini yıkayıp üç kolonyalı mendille silen ama PKK'nın siyasal uzantılarıyla tokalaştıktan sonra on buçuk saat ellerini yıkamadan durabilen birine ben, bırakın genel başkan "Ülküdaşım" demem!...
Sizler de ister Genel başkanım deyin, isterseniz "Liderim" deyin, serbestsiniz!...
Liderim Hak'ka yürüdü ve Türkeştir. İdealim yakın gelecekte "Yüz Milyonluk Milliyetçi Türkiye", uzak ve nihai gelecekte "Turan"dır. Rehberimiz de Allah(c.c.)'ın izniyle Kur'andır...
Mevzu bahis vatansa, gerisi teferruattır...
Parti de din değildir. Eğer din olsaydı 12 Eylül'de "Netekim Paşa" Türkiye'yi dinsiz bırakmış olmalıydı...
Bu da vicdanımla hesaplaşmam sayılsın lütfen...
TANRI TÜRK'Ü KORUSUN
TEVEKKELTÜ A'LALLAH
Selam, sevgi, dua
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: