Pazar, Aralık 20, 2009

TEKTİM, TEKİM...

Gerdim öfkeyle yayımı ok yerine sevgi attım
Haçlı'dan kaçan Hahamı, acıyıp içime kattım
Yabancı benleşti bende, benimkinden uzaklaştım!
Asırlarca bu vatanda sevgim idi derde hekim,
Türk ilinde Türk töremle dün de tektim. Gene tekim...

Sağımda çakal uludu, solumda itler ürüdü
Hür doğduğum hür vatanı kara bulutlar bürüdü
Şehîd olanlar dirildi, diriler sağken çürüdü!
Önüm, arkam, sağım, solum düşman doldu bense tekim,
Ergenekon eder yine çıkarım burdan netekim...

Türkçem ile dirilerek, Türk yayımda gerilerek
Birlik için meydânlarda ölüme koştum gülerek
Kaç kez ölümü öldürdüm vatanım için ölerek!
Ben tarihi yapan erkim, teslîm olacak ötekim,
Savaşır barış kurarım ölsem de kalsam da tekim...

Güzel adamların binip gittiği güzel atlarca
Temelim sağlam atılmış sevgi kınlı pusatlarca
Cahilim kandırılır iken takîyyeci fesatlarca
Namâz için mola versem seccâdemde atabekim,
Tûran'dır hedefim benim Kutlu Sefer'imde tekim...

Haçı ben icâd etmedim. Yahûdi gerdi çarmıha
Öçten kaçan Yahûdiye bağrımda ben verdim saha
Birbirinin kanı ile heryer ıslak iken daha
Haham ile papaz ile birlik olan müslüman kim?!
Haçlı'ya karşı da tektim! Hepsine karşı da tekim...

Tanrı, fert yaratmış Türk'ü, zâlimlere dert yaratmış
Mazlûma kol kanat etmiş, merhâmetli mert yaratmış
Yerle gök az gelir diye yönleri de dört yaratmış!
Başlıya baş, dizliye diz eğdiren tek âdil erkim,
Yaratılır iken tektim, kıyâmete kadar tekim...

Sönmemişse en son ocak, demek ki Türk var doğacak
Ana ağlamışsa eğer doğan hesâbın soracak
Haçlı'ya kulluk ederek ötekileşen n'olacak?
Seyyâr mahkeme kurulsa, ayağa gitsede hâkim
Devlet kurarken de tektim, hesap sorarken de tekim...

Yoksul yanımda bay olmuş, nankörlerse terk eylemiş
Yaratan bana erk demiş, mayamı çok berk eylemiş
Sayısız kavim yaratmış beni ise Türk eylemiş.
Allah'ıma sığınınca Haçlı kimmiş, Haham da kim
Mazlûma destekken tektim, zâlimle cenkte de tekim... 20 Aralık 2009/ İzmir/M.Aslan
............
Ferdin kendine yakışanı, yâni karakterine uyanı yapacağı gibi milletler de yaratılışlarına uygun davranırlar. Bâzen olağanüstü âfetler yüzünden sürü ters dönebilir ve topallar önde, sağlamlar geride kalabilir. Târih tekerrür etmezmiş, hatâlar tekrâr edilirmiş. Hatâmızdan döneceğimiz günlerin çok yaklaştığını hissederek beni Türk haşrettiği ve İslâmla şereflendirdiği için kıyâmete kadar O'nu tesbîh ve takdîs ederek Allah(c.c.)'ıma sonsuz hamd ve şükürlerimle...
"TÜRK'ÜM. BU AD, HER ÛNVANDAN ÜSTÜNDÜR."
Selâm, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: