Cumartesi, Eylül 04, 2010

GİTMEM...

Konya'da yılları yoğurup an edebilen, çektiği ızdırabını inlemeden şân edebilen, kendine sandalye talebiyle teslim edilen kütüklerden Millet otursun diye TAHT yapabilen, Ülkü Devi Ahmet Ali GARİPKAFKASLI; Aydın'da Sütçü İmam karakteriyle Demirci Efe rûhunu tek bedende temsîl eden Gültekin ÖZTÜRK ve onların şahsında "Yeniden Türk Milliyetçiliği" erlerine...
GİTMEM
Kanla vatan ettim ben bu toprağı
Son damla kanımı dökmeden gitmem
Hainler başında kurup otağı
Onları hesaba çekmeden gitmem,
Aklını yerinden sökmeden gitmem!..

Rengi kanımdandır Bayrağım solmaz
Ölür çoğalırım eksiğim olmaz
Asla nöbet yerim mehmetsiz kalmaz
Nöbetime Tekbîr çekmeden gitmem
Haçlı'nın belini bükmeden gitmem!...

Dedemin kanından mîras bu Vatan
Tapusu her yerde isimsiz yatan
Demokratlık diye dününü satan
Entel bilekleri bükmeden gitmem,
Kökünü bağrımdan sökmeden gitmem!...

Ben çektim yukarı, indi aşağı
AB'nin köpeği Haçlı uşağı
Beline bir daha vurup kaşağı
Katırımı tımar etmeden gitmem,
Modullayıp dağa itmeden gitmem!...

Adımı Türk koyup özel yarattı
Kalkanım boyumdu, soyum pusattı
Kanım bazen Dicle, bazen Fırat'tı
Kendi denizime akmadan gitmem,
Yapılan engeli yıkmadan gitmem!...

Çok azîz bilirim hatırımı ben
Kurban'a saklarım satırımı ben
Dayısına göre katırımı ben
Top yükleyip dağa çekmeden gitmem,
Hâinin inleri çökmeden gitmem!...

Nöbeti Babam'dan devraldım şanla
Oğlum nöbet için sırada canla
Son günlerde başımdaki dumanla
Dağlarımda nârâ atmadan gitmem,
Zâferle mest olup yatmadan gitmem... Ağustos-2010/ İzmir

Herkes karakterine uyanı yapacak, herkes kimden aldıysa görevini yapacak; it itliğini, kurt kurtluğunu, puşt puştluğunu yapacak; binlerce yıllık töre ve türesiyle Türk te vakti geldiğinde gereğini yapacak... İşte o gün; bir daha başlı baş eğecek, dizli diz çökecek; asker şehît, millet gâzi olacak; Tanrı'nın koruduğu Türk, bir daha "Evimizin evi"ni koruyacak...
TANRI TÜRK'Ü KORUSUN. TÜRK TE TÜRK'Ü KORUSUN.
Selâm, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: