Pazar, Şubat 20, 2011

ŞİMDİ BEN GİTMEM!

Toprağın rengi kanımdan kızarırken yer yer
Uzanıp sapsarı bûsemi koymazsam eğer
O benim kalbimi göğsümden ayırmış çeliğe,
Gezsin ismim yedi kat gökte kahpe diye!
İşte ben bekliyorum göğsüm açık bağrım açık
Hançer ol göğsüme saplan, ecel ol karşıma çık! (F. N. Çamlıbel)
İki gündür konuşamıyor, iki gündür gönlümce yazamıyorum! Çünkü cephede panik var!
Savaşçı, kendini Atatürk'e, laik cumhuriyete borçlu sayıp yapılan saldırılara karşı savaşan Vural Savaş; "..... ben de şu satırları bitirdiğim an kalemimi kıracağım! ... Çünkü yazarak hiçbir şeyin düzelmediğini ve düzelmeyeceğini anladım. ... İç düşmanlarımızın ve onları destekleyen emperyalist güçlerin Allah belasını versin; Allah Türk Milletini Korusun!" diye dua ve beddualarla kalemini kırmışmış!
"Kim bu cennet vatanın uğruna olmazki feda?" inancının Yedi Düvel'e karşı direncini unutarak; "Dönersem kahpeyim millet yolunda bir azîmetten." diye tarihi imzalayan kalemlerin varisliğini unutarak; "Kahramanlık saldırıp bir daha dönmemektir." tarifini unutarak; "Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak" inancını unutarak; "Türk'üm ve düşmanım sana kalsam da bir kişi!" formüllü Atatürkçe-Türkçe tavrı unutarak kalemini kırmışmış! İşin Türkçesi: Cepheden kaçmışmış!... Oysa gün, bugündü!
Oysa gün; "Tüfenk icâd oldu mertlik bozuldu" sitemiyle "Köroğlu düşer mi yine şânından/ Ayırır çoğunu er meydanından/ Kırat köpüğünden düşman kanından/ Çevrem dolup şalvar ıslanmalıdır." diye coşulacak gündü!
Bugün çekilmek, bugün savaşın en kızgın anında cephede panik yaratmak var mıydı?
Şimdi ben; "Ülkücü ile ulusalcının farkını gördünüz mü?" diye sormam mı? Şimdi ben:
Şimdi tek kişilik ordu olurum
Kefereyi ezer lordu olurum
Türklüğün savaşan kurdu olurum!
Son hâin kellesi düşmeden gitmem,
Millet bayram edip coşmadan gitmem...

Kolayları Anam yaptı duayla
Sefere yollandım ben bu havayla
Türk Divan'da görülecek davayla;
"Haçlı Müslüman"ı deşmeden gitmem,
Kaçağın peşine düşmeden gitmem...

Türk, nârâ duyunca ses verir ordan
Keyif alır imkânsızdan ve zordan
Türk yürekte alevlenen bu kordan
Hain ciğerleri pişmeden gitmem,
Bu can bu toprağa düşmeden gitmem!... Diye Atatürkçe/ Türkeşçe/ Türkçe Ülkücüce nârâ atmam mı? Savaş kötü tamam da meydanda erkekçe ölmek te o kadar güzel!...
Sadece ben kalsam da, bedenim vatan toprağına düşünceye kadar; yazacağım, saldıracağım, vuracağım, vuruşacağım! Duacım Türk Milleti, yardımcım Tanrı'mdır... Gidenleri değil gelenleri sayacağım vesselâm...
TÜRK TÜRK'Ü KORUMAZSA TANRI TÜRK'Ü KORUMAZ.
Selâm, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: