Perşembe, Mart 15, 2012

KARAKOÇ'A...

"Yatan değil vâdesi yeten" biliyoruz! Allah'tan gelene tevekkülle râzıyız!
Râzı olmasak ne yazar? O da işin asıl incitmeyen gerçeği...
Daha dündü!
12 Eylül'ü "İkinci 12 Eylül" edişimiz, referandumculuk oynadığımız daha dündü!
Referandum sürecinde, nasıl başardıysa AKP'yi aklayanlardan biri, Abdurrahim Karakoç; "Allah (c.c.) ruhları yarattığında Bezm-i Elest meydanında sorar: 'Ben sizin Rabbiniz değil miyim?' Mü’minler, 'beli (evet) rabbimizsiniz' cevabını verirler... Münkîrler, yani inkârcı şeytan ve şeytanın çırakları 'HAYIR' diye bağırırlar... Hadi arayın da bulun bu 'Hayır' cevabının içinde hayırı... Cin olmadan adam çarpmaya kalkışanın halini gördünüz mü?" diye sanki Bezm-i Elest Meydânında îman oylamasına çağırır gibi "Hâyır"da hayır uman bir sürü mütedeyyîn ehl-i takvâyı incitmişti!
Abdurrahim Karakoç'un; "Lambasında alev üşümeğe" başlamış! Hastaymış Allah şifâsını versin!
Duyunca duygulandım! Hastalıkla, ölümle intikam olmaz!
Hz. Ali(r.a.)'den; "İyiliğe iyilik her kişinin, kötülüğe iyilik, er kişinin işidir." diye öğrendik!
"Ben: Gönlü aklına uymayan deli..
Ben: Az düşünceden doymayan deli..
Ben: Beni ben diye saymayan deli..
Bırakın, ben benden uzaklaşayım. "
diyen Karakoç hastaymış!...
Selâmım var dualarımla birlikte şifa niyyetine! Becerebilirsek birlikte dalgalarla dalga geçelim isterim!

KARAKOÇ'A

Bir yürek seferin son durağında
Binmek için vasıtâyı bekliyor,
Gözleri yollarda, söz dudağında
Gözleri titriyor, sözler tekliyor,
Söylenmemiş sözler, cüz'ü bekliyor...

Bağban gülü budar, bülbül kesemez!
Yele kızan kızgın sümbül esemez!
Yağmur seven rutûbete küsemez!
Küsülen, yatakta selâm bekliyor,
Bekleten küsen de, kelâm bekliyor!

Hiçbir rüzgâr, kafasınca esemez.
Hiçbir bağban bir kanlıyı kesemez.
Seven, -zordur- sevdiğine küsemez!
Hasta heves ile fecri bekliyor,
Son nefes, beden de emri bekliyor...

Biz de kızdık! Biz de yazdık yazınca.
Her dosta üzüldük yoldan azınca.
Bir iz üstündeyiz keskinden ince!
Bir yolcu Sırat'ta sıra bekliyor,
Berzah Âlemi'ne kurra bekliyor!...
15 Mart 2012/ İzmir
Bütün hastalara şifa dileklerimle...
Selâm, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: