Salı, Ocak 26, 2010

YAŞ GÜNÜ KUTLAMASI

Bu, teknolojik cehâletimin zorla yaptırdığı bir uygulama sonucu çıkan bir yazı. Bütün yapmak istediğim, en küçük Kardeşim Gökbörü'nün doğum gününü kendi üslûbumla kutlamaktı. Ne Gökbörü'nün sayfasında, ne de kendime torunumun açtığı facebook sayfamda yayınlayamadım! Yani beceremedim! Beceremeyince de inat ettim ve kendi özel blogumda yayınlayarak facebook'a da yönlendireceğim yine çıkmasın da göreyim!

BU KÖTÜ SENEYİ BİLE BAŞLANGIÇ AYINDAN
GÜZELLEŞTİRMEĞİ BAŞARAN KARDEŞİM'E...

Çocuk değil gençtik delikanlıydık
Memleket dertleri sırtımızdaydı,
Gurbette okurken bir haber aldık
Yeni kardeşimiz safımızdaydı.

Börü'ce dikilip Gök'çe gürlemiş
Babam böbürlenmiş Anam terlemiş
Çağ geçmiş, Babam yok, yaş ilerlemiş
Şükr'olsun Gökbörü arkamızdaydı.

Yaşımızla derdimizi büyüttük
Merhem olup yaraları çürüttük
Farkında olmadan ömrü erittik
Muhammed Gökbörü arkamızdaydı.

Söğütsüz olmazdı bağbanın yeri
Öğütsüz olmazdı seferde çeri
Yiğit'siz olmazdı bizim Gökbörü
Artık meyvesiyle bağımızdaydı.

Her yılın başını güzelleştirip
Sıkıntıyı ezip özelleştirip
Aklında zorları çelmeleştirip
Kolaylaştırarak yanımızdaydı. 25 Ocak 2010/izmir
Dostlar;
Gökbörü Aslan Hoca'nın doğum gününü kutlayan sevenlerinin iletilerini okurken sevginizle onurlanmadım dersem yalan söylerim! Tanıyanlar bilirler. Dostlar tamamımızı tanırlar. Tanımayanlara Gökbörü gibi bir Kardeşin varlığını hissettirmekten müthîş keyif alırım. İletileri okurken göyneyen gönlüm, kaynayan yüreğimden bu dizeler dökülüverdi.
Kabûl ederse Ağabeyisinden Gökbörü'ye, kelimelerin ifâde sıkıntısıyla bir ikrâm olsun. İyi ki doğmuşsun Gökbörü. İyi ki varsın be Gardaş. Babam'a sonsuz rahmet, Anam'a sınırsız muhabbet ve dua senden dolayı... Nice , nice, mutlu bereketli, sevdiklerinle huzurlu yıllara Gardaşım...
Muhabbetle gözlerinden öpüyorum. Seni de, sevdiklerini de, seni sevenleri de çok seviyorum.
Selâm, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: