Perşembe, Temmuz 29, 2010

HAYIRLI HAYIR...

Yandaş-Yoldaş-Candaş Basın'ın yemli, entel demokratlarından, ayrıştırıcı açılımcılardan, AKP olmazsa olamayacağını bilen bu yüzden de AKP'nin devâmı için ne lâzımsa yapan bir "Dolma Kalem", 12 Eylül'de 12 Eylül'ü aklama, R.T.E. ve avânesini sultan etme referandum'unda niçin "evet" denilmesi gereklerini sıralamış.
Ben de niçin "HAYIR" diyeceğimi cevâben sıralayacağım. "Peki, paket ne getiriyor? 12 Eylül günü "Evet" diyecekler, bunu hangi niye yapacak? İşte dökümü:" demiş Emre Aköz...
*Çocuk istismarının önüne geçilmesi için... // Ben de; gündüz polis taşlayıp, gece puşiyle dağlara çıkan, nüfus kaydında 14, gerçekte 19-20 yaşındaki PKK'lılara gereğinden fazla taviz verildiği için HAYIR diyeceğim...
*Fişlemenin son bulması için... // Ben de; "Yılardır onlar fişlemişlerdi. Şimdi de sıra bizde inşallah!" diyerek intikama soyunan; Diyalogu, Medeniyetler Arası İttifâk'ı Kur'an'a ters olduğu için reddeden, Kur'an ve Sünnet'ten başka rehber kabul etmeyen ve bu yüzden fişlenen, dışlanan, şehit yakını da olsa hakâret edilen Türklerin fişlenmesine râzı olmadığım için HAYIR diyeceğim...
*Darbecilerden hesap sorulabilmesi için... // Ben de; yaş durumundan cezalandırılması mümkün olmayan, CHP'nin yargılayalım diye kanun teklifini AKP oylarıyla reddeden; zaman aşımından sonra 12 Eylülcülerle hesaplaşacağım diyen ama ne 28 Şubatçıların, ne de "e-muhtıra"yı bizzat kaleme aldığını açıklayanların adlarını ağızlarına almayan, aksine ödüllendiren AKP'nin mürâiliğine ve ABD'nin yeni "Bizim Çocuklar"ına dur demek için HAYIR diyeceğim...
*Durduk yerde ordudan atılanların mahkemede hak arayabilmeleri için... // Ben de; Kozmik Oda'ya kadar girenlere olmadık tavizleri veren, demokrat maskelilerden daha fazla demokratlaşıp Ordu'ya irtifa kaybettirenlerden hesap sormayan, ama devlet-millet uğruna hayatları pahasına görev yapan üstün hizmet madalyalı kahramanları hapseden işbirlikçilere dur diyebilmek için HAYIR diyeceğim...
*Yüksek yargının kendini Meclis'in ve Hükümetin yerine koymasını engellemek için... //Ben de; "Laikliğe karşı odak olmak"tan suçlu-sabıkalı AKP'nin Cumhuriyet ve Yasalarından intikamına izin vermemek, Yüksek yargının da AKP'lileşmesine mani olmak için HAYIR diyeceğim...
*Yüksek yargıda tarafsızlık sağlayabilmek için... // Ben de; sabıkalı AKP'yi, bölücü teröristlerin Meclis'te sözcülüğünü yapan siyasallaşmış PKK'lı partiyi yeterince cezalandıramayan Yüksek Yargı'ya bağımsızlığını sağlamak için HAYIR diyeceğim...
*Sivillerin askeri mahkemede yargılanmasına son verebilmek için... // Ben de; madalyalı kahramanların Yandaş mahkemelerde daha fazla rencide edilmesine göz yummamak için, sadece düşüncelerinden ve yazılarından dolayı aylardır gözaltında tutulan Gazetecilerin hürriyetlerini sağlayabilmek için HAYIR diyeceğim...
* Türkiye'nin geleceğini, vatandaşların özgürlüğünü belirleyen iki kurumun (Anayasa Mahkemesi ile Hâkimler ve Savcılar Yüksek Kurulu) belli bir zümrenin elinden kurtulup demokratikleşebilmesi için... // Ben de; tek suçları Türklüklerini ve Atatürk'e sadakatlerini saklamayan bu garantör kurumlarımızın, ABD kontrollü, badem bıyıklı, ılımlı islamcılarla doldurulmasına izin vermemek için HAYIR diyeceğim...
* Darbecilerin hazırladığı Anayasa'nın değişmesi için...// Ben de; 80'den fazla maddesinin değiştirilerek AKP'lileştirildiğini geceyarısı operasyonlarından bildiğimiz, kalanı da önümüzdeki seçim öncesi değiştirerek tamâmen AKP'lileştirilmek isteyen AKP'lilere dur demek için HAYIR diyeceğim...
*Yurtdışına çıkış özgürlüğünün genişletilmesi için... EVET diyecekler...// Ben de; referandum sonrası yapılacak seçimlerde kaybedeceklerini bilerek apar-topar yurt dışına kaçmaya zemin hazırlayan AKP'lilerin ve bölücülerin önlerini şimdiden kesmek için HAYIR diyeceğim... Nasıl hayırlı bir HAYIR olduğunu da millet olarak göreceğiz...
Selâm, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: