Cumartesi, Ekim 25, 2008

FERMAN PADİŞAHIN, VATAN BİZİMDİR

"Korku Tellalları" adını koyduğum, kişilerin de korku propogandaları sayesinde konuşanların-yazanların sayısında yeterince düşüş vardı zaten!
İnadına konuşmakta-yazmakta ısrarcı olanlara da, "Korku İmparatorluğu Yöneticileri"nin yıldırma saldırıları devam ediyor!
"Felek her türlü esbab-ı cefasın toplasın gelsin
Dönersem kahpeyim millet yolunda bir azimetten." diye seslenmeğe devam edeceğimizi defaetle söyledik...
Teknoloji ile fazla barışık olduğumu söyleyemem. Bilgisayarımı da daktiloluk haricinde yeterince kullanabildiğimi de söyleyemem. Erzurum'da ki Gazetemiz'de günlük olarak seslenmeğe çalıştığım yıllarda; Gazetemizin yönetmeni, Sevgili Mehmet Seçer Kardeşim'in yaparak bana hediye ettiği http://maslan.blogspot.com diye bir sayfam vardı. Vardı diyorum!...
Yaklaşık altı yıldır o sayfamda yazar, o sayfamdan yazılarımı Yeniçağ Gazetemiz başta olmak kaydıyla, yayımlayan sitelere iletirdim. Tabi yaklaşık altı yıldır yazdıkalrımın tamamı da, gûya arşivim olarak bu adresimde...
24 Ekim 2008 Cuma günü, sayfamı açmak istediğimde; "Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir.T.C. Diyarbakır 1. Sulh Ceza Mahkemesi 20.10.2008 tarih ve 2008/2761 sayılı kararı gereği bu siteye erişim engellenmiştir." uyarısıyla karşılaştım!...
Daha önceleri; PKK'lı ve -çok hazin ve acı olmasına rağmen- Ülkü Ocaklı olduğunu söyleyen internet kurtları tarafından, bir kaç kere sayfama saldırılar olmuş ve aldığım dost tavsiyeli tedbir önlemleriyle, bunlarla baş edebilmiştim.
Ama şimdi ne yapacağımı, ne yapabileceğimi bilmez durumdayım. Hukuk adıyla işgal yemiş gibiyim!
Güler Kömürcü'nün; "Kendimi infaz edilmiş hissediyorum!" şeklindeki feryâdını, şimdi daha iyi anlayabiliyorum! Serdar Turgut ve Korku Tellalları'nın; "Bana değmeyen yılan bin yaşasın." şeklindeki kurnaz kabadayılıklarını daha iyi yorumlayabiliyor ve bu "Korku İmparatorluğu"yla mücadele edilmesi gerekirken, "Korku Tellalları" ve "Kurnaz kabadayı"ları istihdam etmeyi, günü kotarmak diye yorumlayan korkak medya patronlarını, cesur ve hür vicdanlara havale ediyorum artık...
Güler Kömürcü'yü işinden eden, "Kurnaz Medya Kabadayıları"nı en azından uyarma cesâretini gösteremeyen Medya Patronları'na; hâlâ saygılı olduğum ve sonuna kadar da saygılı kalmaya kararlı olduğum Yasalarımız izin verse neler yazardım zannederim tahmin edilir!
Sözün tamamı aptallara söyleneceğine göre; kurnazlarında aptal değil sadece korkak olduklarını bildiğimize göre, onlar neler söylediğimizi fazlasıyla biliyorlardır diye teselli buluyorum.
Bu memlekette; "Ege'deki yoksul köylüler neden isyan etmiyor, bizim sorunumuz kimlik sorunudur." diye açıkça söyleyen bölücüye, devleti; "Orada dur! Akıllı ol!" diye tehdit edebilen bölücüye, dokunulmazlık pâyesi verilerek Millet Vekilliği yaptırılmasına müdahil olamayan yasalarımız; benim bütünlükten, Atatürk ve Cumhuriyet Kazanımlarına sahiplenmekten, TÜRK MİLLETÇİLİĞİ'nden başka bir şey yapmadığım internet sayfama kapatma uygulayabiliyor!...
Yine bu memlekette; " Türkiye'de 75 yıldan beridir resmî ideolojinin Kürt meselesinde inkârcı, asimilasyoncu, baskıcı davrandığını açık seçik söylemeli ve resmî ideolojiyi yüksek sesle sorgulayabilmeliyiz." diyebilen; " Devlet-PKK çatışmasında devletçi bir safta gözükmemek, devletin eleştiri üslubunu benimsememek; "Bölücü", "Terörist", "Ayrılıkçı" vs... " şeklinde yazılı siyâsi rapor hazırlayabilen birinin, Başbakanlığa kadar yükselmesini önleyemeyen Yasalarımız, benim internet sayfamı kapatabiliyor!...
Bu durumda bana da; "Hakkımızda Sultan vermiş fermânı/ Fermân Padişah'ın Vatan bizimdir." diye kafa tutmak düşüyor!...
Yalana, talana, çalana, dönerek döneklikle çâre bulana, bölenlerin yanında yer alana, kahramanları ceza evlerine koymak için hukuki kılıflar bulana, şahsi ikbâli için Haçlı ile yan yana olana, tarihi tekerrürle BOP Eş Başkanlığı ünvanıyla milleti hasım alana, karşı durmaya devâm düşüyor!...
"Dönersem kahpeyim TÜRK MİLLETÇİLİĞİ yolunda azimetten."
"TÜRK'ÜM. BU AD HER ÜNVANDAN ÜSTÜNDÜR."
Selâm, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: