Perşembe, Ekim 16, 2008

ÖZLEDİKLERİME,ÖZLETECEKLERİME...


Özlem'im

Canım yeterince sıkıldı zaten
Ruhumun canını sıkasım gelir,
Eynine semâyı eyleyip cepken
Sonra da öfkeyle yırtasım gelir.

Gönlün yiğitliği pervasızlığı
Özledi yüreğim yarasızlığı
Gücüme güvenip çaresizliği
Cehennem dibine atasım gelir.

Kapadım gözümü sahte ilgiye
Cahiller sığındı bilgisizliğe
O'ndan sonra kimse kalmasın diye
Ömrüne ömürler katasım gelir.

Merkep ak kısrakta katırlanınca
İnsanca kabirler yatırlanınca
Bağrında yatanlar hatırlanınca
Anında toprağa yatasım gelir... Mustafa Aslan

Saatlerdir boş boş düşünüyorum!
Saatlerdir; aklımda, dilimde, dudağımda bildiğim bütün dualar! Becerebildiğimce gündem içinde kalarak yazımı yazdıktan sonra, açtım bilgisayarımı...
Açılış sayfam Gazetemiz tabi ve sıcak haber; "İrfan Ülkü'yü kaybettik!"
Yavuz Selim Demirağ, Arslan Bulut, İsrafil Kumbasar; benden önce haberdar olmanın şans veya şanssızlığıyla, duygulara tercümanlaşmışlar hemen... Sağ olsunlar, yürekleriyle var olsunlar...
Ailesinin, Ülküdaşlarının, Gazetemizin, hepimizin başımız sağ olsun...
" İnnâ lillâh'i ve innâ ileyh'i râciûn" (Biz şüphesiz -her şeyimizle- Allah’a aitiz ve şüphesiz O'na döneceğiz.) Bakara-156
Sırası gelen gidiyor, sırası gelen gidecek, kubbede hoş bir seda bırakabilenlere ne mutlu...
İrfan Ülkü, kubbede hoş seda bırakmayı başarabilenlerden... Gittiği için, çok özleneceklerden. Ne kadar özlenirse özlensin artık gelmeyeceklerden ve gelmeyeceği bilinenlerden!...
Allah(c.c.) taksiratını affetsin. Allah; tekrar bütün yakınlarına ve sevenlerine sabırlar versin...
Her ölüm haberinde biraz daha sarsılmaya başladım!...
Emsâllerimi -sanki- artık daha sıkça uğurlamaya başladım!...
Artık uğurlamaktan korkar oldum! Yıldım artık uğurlamaktan!...
Sıramda olduğumu, sıram geldiğinde çok hazır olduğumu biliyorum! Yani sıramdan -hâşâ- korkum yok!
Yapılacak bir sürü iş varken, ibreti ahirete bırakmayan Rabb'im'in izniyle millet adına bir yerlerle görülecek hesaplar varken, saflarımızın daha da sıklaştırılıp berkişmesi lâzımken, bu seyrelmelerden korkar oldum!...
Dostları uğurlaya uğurlaya kalan Dostlar; ya bana yürek olun Allah aşkına, ya da benden yürek alın!...
Zaman sür'atli, ömürler kısa!...
Az zamana çok işler sığdırmakla ne kadar mükellef olduğumuzun farkında mıyız? İrfan Ülkü'nün, Kemal Çapraz'ın, Mehmet Gül'ün, Mehmet Akif Çöktü'nün, Dilâver Cebeci'nin ve daha bir sürü özlediğimiz dönülmeze uğurladığımız Dostlarımız'ın tamamlamaya uğraştıkları meselelerini, meselellerimizi tamamlayabilmek için nasıl acele etmek zorunda olduğumuzun, farkında mıyız?
"Andolsun ki sizi biraz korku ve açlıkla, bir de mallar, canlar ve ürünlerden eksilterek deneriz. Sabredenleri müjdele." Bakara-155
Ölümü tadan sevdiklerimize, fânilerimize sabrederek, yarım kalan işlerini tamamlayabilmek için biraz daha acele ederek, hızlı zamanın hız hakkını vererek; Arkadaşlarımız'ın, Ülküdaşlarımızın sancaklarını devralarak, bıraktıkları yerden, kaldığımız yerden devam Allah aşkına...
"VE TEVEKKEL ALALLAH"
(Vekîl olarak Allah yeter. Ahzab-3)
Selâm, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: