Salı, Aralık 11, 2007

ARZ'IMDIR...

Büyük Türk Milleti,
Çok sevgili Dostlarım,
Muhteşem Ülküdaşlarım;
Önce yaklaşan mübarek Kurban bayramınızı tebrik ederek bayram havasında geçmesi için ne lâzımsa Rabbim'in nasip etmesi dualarımla hepinize muhabbetlerimi ve saygılarımı arz edeyim.
Yaklaşık 30 yıldır; adında Milli sıfatını taşıyan, ulaşabildiğim bütün yayın organlarında kalemimin gücü kadar sizlere sesleniyorum.
Her seslenişimde, sizlerden hep iltifat beklemedim tabi. Çok sert tenkitlerinize de muhatap olarak kendimi ya topladım, ya da tavrımda ısrarcı oldum.
Kendi kendilerine "Ulusal basın" adı koymalarına rağmen asla ulusal yani milli olmayan basın- yayın organlarında, defalarca davet edilmeme rağmen yer almadım. Teklif edilen ücretleri hakaret addederek, hakaretlerle mukabele ederek reddettim.
"Dolma kalem" sıfatından korktuğum kadar hiç bir sıfattan korkmadım. Çünkü yüreğimizde Allah(c.c.) korkusundan başka bir korkuya yer bırakmadık inşallah...
Düşündüklerimizi tesir altında düşünüp yazdıklarımızı da sipariş üzerine yazmadığımız için şükürler olsun ki siz Dostlarım'la, sizlerle aramızda, bendenizi çok bahtiyar eden bir bağ kuruldu. Bu bağı kuvvetlendirmek ve dost halkamızı becerebildiğimce genişletebilmek için de adının başında veya içinde "Milli" sıfatını taşıyan hiç bir yayın organından ve internet sitesinden yazılarımı esirgemedim, esirgemeyeceğim de...
Uğruna ömrümü gönüllü olarak hibe ettiğim "Davam" için, bu saatten sonra farklı neler yapabilirim diye beyin patlatıyorum. Patlatırcasına zorladığım beynimin ve tamamen hür aklımın ürettiklerini de sizlere arz etmekten tarifsiz bir haz duyuyorum.
"haberbu.com, milliocak.com, milliyetciler.com" siteleri ve son zamanlarda çok keyifle bulunduğum "sicakgundem.com", sesimi ve milletimin söylendiklerini söyleyebildiğim yerler olarak çok önemsediğim adreslerdir.
Normalde haftada bir gün -Perşembe günleri- buluştuğumuz ama gazetemizin saygın yöneticileri sayesinde son zamanlarda haftada 3-4 gün buluştuğumuz Yeniçağ Gazetesi, sesimizi duyurabileceğimiz en özel adresimizdir.
Yukarıda adlarını şerefle arz ettiğim sitelerden bilhassa birisinde, zannedersem yöneticilerin gizlerinden kaçan, seviyesiz ve tamamen iftiraya dayanan tenkit değil hakaretlere muhatabım!... Sizlerden başka şikâyet edecek yer bilmediğim için sizlere şikâyet hakkımı kullanıyorum. Aynı zamanda site yöneticilerinin de dikkatlerini çekmeğe gayret ediyorum tabi ki!...
BOP Eş Başkanı olmakla övünen bir Başbakanımız var maalesef !...
Bendenizi ve benim gibi düşünen milli kafa ve milli vicdanları rahatsız eden BOP Eş Başkanlığı'nı ve Eş Başkanı tasvip eden vatandaşlarımız da var, olmalı da...
Bu kişiler tarafından da adlarında milli sıfatını taşıyan sitelerde bendenize ağır ithamlarla saldırılar yapılıyor. Saldırılardan rahatsız değilim asla. Ama milli sıfatlı sitelerde böylesi kişilerin saldırılarının görülmemesine itiraz hakkımı kullanmak istedim.
Dostlar; bendeniz milli ruhlu, milli düşünceli, milli hayalli, milli idealleri olan ve ideallerinin nihai noktası Turan olan bir Türk'üm.
İdealim'e kavuşabilmek için de rehberim Kur'an'dır Elhamdülillah. Bu yapımı ve bu duruşumu, hiç bir ortamda hiç bir baskı karşısında saklamadım şükrolsun.
Körlerin fili, tuttukları ve hissettikleri yeri gibi tarif ettiklerine benzer bir davranışla bendenizi; kendilerini ve destekledikleri BOP Eş Başkanı'nı tenkit eden bir yazımla yargılayanlara tahammül ederim elbette. Ama tekraren sıfatlarında milli olan site yöneticilerinin, bendenizi böylesi eş güdümlü kişilikler karşısında desteksiz bırakmalarına da itiraz etmek isterim izninizle...
Ben Türk'üm, Türk ben'im...
Türk'ü, Türkiye'yi, Muhteşem Türk Atatürk'ü, üniter devletimi, ordumu, bayrağımı ve mukaddeslerimizi sevenleri seviyorum; sevmeyenleri ise otomotikman hasım ilan ettiğimi söyleyeli uzun yıllar oldu.
Türk kimliğim, İslâm'la da şereflenince "Müslüman Türk" gibi muhteşem bir kimlik sahibiyim.
Ne kimliğimle kimsenin oynamasına izin veririm, ne 'alt-üst kimlik' vehmedenlerin vehimleriyle ilgilenirim, ne de üç-beş kuruşluk günlük menfaatler için iktidar görünenlere yalakalık ederek iltifat beklerim...
Milletime, dostlarıma, ülküdaşlarıma arz ederim...
"TÜRK'ÜM, BU AD HER ÜNVANDAN ÜSTÜNDÜR"
TEVEKKELTÜ TEAL'ALLAH
Selam, sevgi, dua
Mustafa ASLAN

1 yorum:

Alaybeyi dedi ki...

sevgili Mustafa hocam,
Milliyetciler Sitesi yöneticilerinden Alaybeyi ben...
Bahse konu hakaretlerin bizim sitemizde olmadığını inceledim ve gördüm. Ama benim gözden kaçırdığım bir yerde olabilir! bu nedenle eğer size edilmiş bir kötü hitap var ise sitemizde bize bildirmenizi rica ediyorum.
Selam sevgi ve saygılar sunuyor, Allaha emanet ediyorum bütün ülküdaşlarımı.