Pazar, Aralık 16, 2007

VURUN ARSLANLARIM !...

İşte bu!...
Kolay gelsin Mehmedim.
Gâzânız mübarek olsun Mehmetçiklerim.
Davullu-zurnalı, jurnalli-jurnalsiz, istihbarat destekli-müttefik köstekli, nasıl olursa olsun Mehmetçiklerimin analarını ağlatan insanlıktan nasipsizlerin yurdunu-yuvasını tar-u mar ettiniz, ediyorsunuz ya!...
Kahpelere, bölücülere, müttefik taşeronlarına, Dolma Kalemler'in halklarına, yerli işbirlikçilerin gerillalarına, ihanetin siyasal uzantılarının kardeşlerine, milliyetsiz milliyetçilerin sollarında oturduklarını söyleyip tokalaştıklarına, başlarını sokacak delik bırakmıyorsunuz ya!
İşte bu!...
Devletim, teamülleri en güçlü olan, yaşı en fazla olan devlettir. Benim devletim, bütün ihtimalleri göz önünde bulundurduğu için ağır işler derken, bu günlerin geleceğini biliyordum. Mehmedimin anasını ağlatanların yurtlarının-yuvalarının-inlerinin darmadağın edileceğini biliyordum. İnanıyordum bunun yapılacağına...
Kim ne derse desin, ben çok mutluyum. Dağlardaki Mehmedimden fazla evimde üşüyerek dualardaydım, gazalarından muzaffer dönsünler diye...
Meclis'te PKK'lıların varlığını söyleyen Genel Kurmay Başkanımız'a dil uzatarak kahramanlaşabileceğini zannedenlerin ne olduğunu Sevgili Alişan Satılmış, "Gerzek" diye açıkladı sağolsun.
Yellendiği ile geğirdiğinin farkında olamayanlara, Anadolu'da "gerzek" te derler ama daha başka adlar da verirler, bilenlerin bildiğinden ve bilenlerin bilmeyenlere söyleyerek kahkahalar atacaklarını bilidiğimden ben söylemeyeceğim...
Genel Kurmay Başkanım,
Muhterem Paşam;
Mecli'teki "gerzek"in arkadaşlarından birisi de "Başbakan'la birlikte basın toplantısı yapsın." falan bir şeyler buyurdular. "Üzüm üzüme baka baka...." demişler. Ya da "Atı atın yanına bağla; ya huyundan, ya tuyundan..." demiş atalarımız. Hoş görün Paşam!...
Sizin yerinize onları, milletin hafıza not defterlerine kaydettiklerinden emin olun. Siz sadece, merhametle adaletin bir arada barınamayacağını unutmayın yeter. Tereciye tere satmaya niyetlenenler de pazarda müşteri beklesin dursunlar...
Taş üstünde taş koymayacağınızı, karşınıza çıkarlarsa omuz üstünde baş koymayacağınızı biliyoruz.
Onlar da biliyorlar. Bu yüzden diplerdeler. Belki de anlarının-babalarının yanındalar!
Siz, onların kar kalkar kalkmaz dönecekleri yuvalarını dağıtıverin öncelikle, dönecek yerleri kalmasın başka çareleri yok; ya teslim olacaklar cezalarını çekecekler, ya da itlaf edeceksiniz elleriniz titremeden.
Bir de "Sürünün selâmeti için alaca dananın katli vaciptir." fetvâsını ve bu fetvâ ile kardeşlerin boğulduğunu, hatırlarsanız Paşam!...
Dağa çıkıp, baş kaldırıp, silah sıkıp eve döndüğünde aşla-işle karşılanacakları söylenenleri, asla korkutamaz, asla dağdan vaz geçiremezsiniz Paşam!
Başbakan'ın; "Genel Kurmay'la birlikte çalışıyoruz." şeklindeki açıklamasına, yaptığınız mesaide benzer sözler söylediğinizi duyar gibiyiz emin olun...
Gâzânız mübarek ola...
Vurun arslanlarım namus günüdür!...
Taş üstünde taş, omuz üstünde baş koyulmayacak gündesiniz.
Vurun Mehmetlerim!
Yeterince can verdik, artık şan alma günüdür!...
"TÜRK'ÜM, BU AD HER ÜNVANDAN ÜSTÜNDÜR"
TEVEKKELTÜ TEAL'ALLAH
Selam, sevgi, dua
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: