Cuma, Ocak 11, 2008

BİR BAŞKADIR BENİM MEMLEKETİM

"Bir başkadır benim memleketim."
Demokratik, laik, hukuk devletidir. Bağımsızdır. "Bağımsızlık karakterimdir." diyen bir kurucuya sahiptir.
"Hakimiyet; kayıtsız, şartsız milletindir." kuralı; değişmez, değiştirilemez bir tarzıdır. Hakimiyetin millette olduğu haykırılır her ortamda ama asla milletin dediği olmaz benim memleketimde!
Töre cinayetleri, namus cinayetleri, herkesi rahatsız eder. Hele entellerimizin midelerini bulandırır, iğrendirir ama namussuzluk ta, namus cinayetleri de eksilmez, artar!
Sağcısı, solcusu, ümmetçisi, milliyetçisi -ağız birliği ile- ; "Devletler, milletler fakirlikten değil ahlaksızlıktan çöker." derler. Ama ahlâk tarifsizdir memeleketimde!
En sağcılar, en solcu partilerde; en solcular, en sağcı partilerde; en liberaller en dinci partilerde siyaset yapabilirler demokratik-insan haklarını kullanarak. Ve siyasi ahlâk, mükemmeldir benim memleketimde!
En çok vergi kaçırabilen, en başarılı iş adamımızdır. Çok uzun seneler vergi rekortmenimiz bir genelev patroniçesidir!
Bağımsız memleketimde; AB'ye, ABD'ye en sadık davranan yerli işbirlikçiler diye iftiralara uğrayan siyasilerimiz, ikbâlleri en açık olanlardır! Başka ülke vatandaşı olduğu söylenen bakanlarımız, çifte uyruklu siyaset adamlarımız vardır bu yabancılar cenneti memleketimde!
Ve hala bu memleketim bağımsızdır ve asla müstemleke olmamıştır!...
Çok eşlilik; yasalarımızca yasak, ahlâken serbesttir! Yasalara bu kadar demokratikçe kafa tutulan ikinci bir ülke var mıdır bilmem. Entel dünyamızda metresin adı sevgili olmuştur sessiz ve ahlakî bir şekilde!
Dinî nikâh, imam nikâhı denilen, aşikâr ama gizli bir müessese ile çok eşlilik, çok çocukluluk pirim yapar memleketimde! Böyle kaç tane yiğit, aile babası siyasimiz vardır!
Bir başkadır benim memleketim!...
Çalmak serbesttir! Hortumlayanın yanına kâr kalır! Hayali ihracatın mucitleri, "aile fotoğrafı"nda olur memleketimde! Jaguar arabalar ufacık hediyeciklerdir ve bu teamülle alınan hediyelere "rüşvet" diyebilen müfteri basın mensupları da çıkar memleketimde!...
Adam öldürmek, suç çeteleri kurmak, bölücü terör örgütüne katılmak ikbâlini açar insanın benim memleketimde!
Ekmek çalarsan affedilmezsin, eşini dağa bölücü teröristliğe gönderirsen millet vekili olursun ve eşinle arkadaşlarına af çıkarabilmek için demokratik mücadeleler verebilirsin!
Bir başkadır benim memleketim!...
Yasak olması gereken bir sürü fiil, demokrasi adına serbestleştirilirken, Tekel Kurumu özelleştirilecekken yani satılacakken, yani bir ahlâklı-imanlı siyasetçimizin yakınına peşkeş
çekilecekken, gelirinin çok büyük bir kısmını tekel vergilerinden sağlayan memleketimde sigara yasaklanır!...
Bu muhteşem yasağın uygulanması da 18 ay gibi kısa bir zaman dilimine yayılır!
En milliyetçisi de, en dincisi de, en solcusu da seyreder bu muhteşem, demokratik uygulamaları benim memleketimde!
"Küfrün karşısında susmak, dilsiz şeytanlıktır." diye öğrendiğimiz memleketimde, susana "Niye susuyorsun?" diye sormak "Dava'ya ihanet"tir!
Bölücübaşı, İmralı mahkûmu'na "sayın", şehitlerimize "kelle" diyen siyasetçiye ceza verilmesi, "Devlete ihânet"tir benim memleketimde!
İnsan sağlığını demokrasi silâhıyla korumak için sigarayı yasaklayacak kadar çevreci-hümanist; demokrasiyi iyice hakim kılmak adına şehirlerin göbeğinde bombalar patlatarak, çoluk-çocuğu öldürebilecek kadar demokratik(!)lerin insan haklarını koruyacak kadar hukuk devletidir benim memleketim!
Bir başkadır benim memleketim!
"TÜRK'ÜM. BU AD HER ÜNVANDAR ÜSTÜNDÜR."
TEVEKKELTÜ TEAL'ALLAH
Selam, sevgi, dua
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: