Pazar, Haziran 01, 2008

TEKTİM, TEKİM...

Tektim anamdan doğarken.
Dokuz aylık hayat seferine çıkarken tek...
Tektim dünyaya ilk "Innga"mla selam verirken
Anam tekti, Babam tek...
Sıcak sahra kumlarından geçerken iz bırakmadan
Korlar üzerinden, karlar üzerinden izsiz geçerken tektim,
Canımı yakanlar iz bırakamazken de tek...

Sevdamı sakınırken tektim,
"Kutlu Sevdam"ı, kalabalıklara anlatırken tek!
Teklikten korkuyordum ödüm patlayasıya
Öyle bir "Tekler Teki"ne teslimdim ki tek yüreğimle
"Tekler Teki"nin huzurunda da tektim tek...

Kavgalarımda tektim
Savaşlarda tek.
Korkularımı tek başıma tek tek yaşadım
İleri atılırken tek...

Teklik, Tek'e mahsus bilirim.
Tekler Teki'nin dileği ile karakterce tekim,
Günahımda tekim,
Sevabımda tek...

Eeeyyy Tekler Teki,
Eeeyyy tekliği tekliği ile güçlü Tek;
Tekliğinin azâmeti karşısında aczimde de tekim
Tek Sen'den korkumu sığdırdığım tek yüreğimde
Başka korkulara yer bırakmayan da Tek...

Ana rahmime düşerken tektim.
Doğarken tek, ağlarken tek;
Yaşarken tek kaldım meseleler karşısında
Ölürken de tekim, ölürken de tek...

Kavgalarımda tektim
Savaşlarda tek,
Korkumu hep tek yaşadım
Sakındığım sakladığım
Utandığım cesâretimi tek!....

Başlarken tek başlatılmıştım hayata
Bitirilirken de tek...


"TEVEKKELTÜ TEAL'ALLAH"
Selâm, sevgi, dua
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: