Salı, Ağustos 09, 2011

SALÂT, UYKUDAN HAYIRLIDIR!

"Şu bir gerçek ki, Allah ve melekleri, o Peygamber'e destek verirler/onun şanını yüceltirler. Ey inananlar! Siz de ona destek olun/onun şanını yüceltin ve ona içtenlikle selam verin." (Ahzâp-56)
Emevilik dirildi! Ûlemâyı, susturdular! Susturamadıklarını, yok farz ettiler! Susturamadıklarını, sayısız televizyonlarında-gazetelerinde, sayısız cemaat-tarikat-mezhep evlerinde, arkadan arkaya bühtânlarla, iftirâlarla karaladılar!
Yapılanları, edilenleri; Allah rızası için doğru yapılmayanları, Emevîlerin yetmiş yıl camilerde hutbelerde Hz.Ali(r.a.)'ye, Ehl-i Beyt'e saldırmalarına benzettim! Ramazan girdi gireli bu düşünceyi atamadım aklımdan!
Emevîlerin ilk Halifesi Muâviye! Muâviye, Ebu Süfyân'ın oğlu ve Hind'den olma! Hind, Hz. Hamza'yı şehit edip ciğerini sökerek yiyen kadın!...
Hind'in oğlu Muâviye'nin Hz.Ali(r.a.)'ye yaptıkları, hilâfeti ele geçiriş şekli tarihte malûm! Muâviye ile başlayan Emevîler'in onlarca yıl hutbelerde Ehl-i Beyt'i, Hz. Ali'yi, Hz. Hasan'ı, Hz. Hüseyn'i şiddetle kötülediklerini biliyorum! İtirâz eden Sahâbînin, samîmi müslümanların muhatap oldukları şiddetleri, işkenceleri yetmezse büyük dünyevî vaatleri hatırlıyorum!
Satın alınamayan, Allah rızâsını esas aldığı için zindanlara, işkencelere, kırbaçlara muhatap olan, işkenceyle şehît edilen İmâm-ı âzam'ı hatırlıyorum! "Her şey Allah rızâsı içindir." anlayışı yerine, "Her şey devlet için, her şey saltanat içindir" dayatmasını, iğrenerek hatırlıyorum!
Hatırladıklarımı, Allah rızâsı için duyurabildiğim kadar Dindaşıma-Kandaşım'a hatırlatabilmek; Allah rızâsı için yanlışlara itirâz edenleri artırabilmek için uğraşıyorum!
Duymazdan geliyorlar! Duyup duyuranları engellemek için tutuklamaları, göz altına almaları, sebepsiz evi basılarak özel uçakla İstanbul'a taşıyıp dört gün sonra 15 milyonluk cehennemî bir kalabalığın içine atıvermeleri hatırlıyorum!
"Unutursam, Unutturursam!" diye gayretimi, bu gayretimin -unutturmamaya çalıştıklarım tarafından bile- sekteye uğratılmasına hayretlerimi hatırlıyorum! "Allah ile aldatarak", Allah rızâsına muhâlif cemaat/fırka/mezhep/grup/parti çıkarlarının, Emevî uygulamasına nerdeyse yüzde yüz benzeyen bir şekilde dayatıldığını görüyorum!
Sesimi duyurabildiğim ve îmanlarını, akıllarını, vicdânlarını tahrîke uğraştığım Kandaşlarıma; her sabah ezânında hatırlatılan; "Esselâtu hayrûn minen nevm"i yâni "Salât uykudan hayırlıdır." uyarısını hatırlatmak istiyorum!
Allah(c.c.) ve meleklerinin bile O'nun şânını yücelttiklerini hatırlatan salâtın, yeniden uygulanmasını ve "Her şey Allah rızâsı içindir."i hatırlatmaya çalışıyorum! Ola ki burada birileri; "Salât, sadece namaz demektir" derse Allah rızâsı için; "Biz Allah'a namaz kılıyoruz, Allah kime namaz kılıyor?" ve " Allah(c.c.), "Habîb"i (s.a.v.)'nin şânını yüceltmek dilerken, biz kimin veya neyin şânını yüceltmek için salât ediyoruz?" sorularımı cevaplasınlar!
Allah ile Aldatanlar'ın, Haçlı işbirliğinden utanmayanların, Haçlı Müslümanlar'ın 21.yy.'da yeniden uyguladıkları "Emevî Dayatması"na dikkat çekmeye çalışıyorum!
Afganistan'da, Çeçenistan'da, Balkanlar'da, Karabağ'da, Türkistan'da, Kerkük'te, en son Irak'ta, Libya'da Haçlı'nın yıllardır yaptığı müslüman katliâmına sessiz kalanların; Haçlı ile birlikte Libyâ'ya, Suriye'ye uyguladıkları baskıya dikkat çekmeye çalışıyorum!
Yapılanlar, Emevîlerin yaptığı; "Her şey Allah rızası içindir" yerine "Her şey devlet içindir" zorlaması olsa ehven-i şerrden sayıp Vallahi itirâz etmeyeceğim! Ama yapılanlar ne Allah rızası için, ne de devlet için değil! Haçlı için, siyonizm için!
On beş milyondan fazla işsizimizi, milyonlarca "yurt içi kaçkın" çöp toplayan açlarımızı, sahipsiz yaşlılarımızı, açlıktan ölen gâzilerimizi, Kurban bayramlarında bile et yiyemeyen fakirlerimizi yok sayıp göstermelik, göz boyayıcı, uyutucu-uyuşturucu, sahte yardım kampanyalarına, yeni "fener"lere dikkat çekmeğe çalışıyorum!
"General Netekim" lânetliğin iki idam cezasından yaşı tutmadığı için kurtulan, kanser illetiyle boğuşan, eşi ve çocuklarını emânet edebileceği yer bulamadığı için panikleyen, seçim sath-ı mailinde mektuplarından alıntı yapılarak ağlama rolü yapılan Gâzi Ülkücülerin varlığına dikkat çekmeğe çalışıyorum! Yazdığım için bana incinen, sitem eden, vakûr "Türk Yumruğu"nun Kayseri'de muhatap edildiği Emevî Linçi'ne dikkat çekmeğe çalışıyorum!
Arkadaşlar! Ülküdaşlar! Yoldaşlar! Kandaşlar! Dindaşlar! Türk Milleti; Vallahi, Billahi, Tallahi salât uykudan hayırlıdır! Allah rızası için uyanın bu gafletten! Uyanın bu dalâletten! Bu gaflet ve dalâletten sonra gelecek olan sıfatı, ben size yakıştıramam!
KAHR'OLUYORUM! ALLAH KAHR'ETSİN!
Selâm, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: