Çarşamba, Aralık 31, 2008

YENİ YILDA YASTAYIM...

Sevdâmı öldürdüm kendi elimle
Sevdâm ölü, gönlüm hasta, ben yasta,
Ruhum mâtemime güldü dilimle
Gül heveste, diken deste, ben yasta!...

Diklendi hayâlim dik yüreğime
Kendim hasım oldum Türk benliğime
Bakmayın a dostlar hep güldüğüme
Can kafeste, kulak seste, ben yasta!...

Dört Nisan gününde bastı kış bizi
Gözümüzde donup astı yaş bizi
Artık taşımıyor başsız baş bizi
Ülküm beste, Tûran hasta, ben yasta!...

Dağıttı bir tûfan bizi harmanda
Darda koydu devlet, bizi fermanda
Tüketti bu vebâl, bizi dermanda
Çâre küste, gönlüm hasta, ben yasta!...

Diri tutar bizi, iş bu hâlimiz
Hâlâ can veririz ölüp binimiz
Öfkemize galip geldi kinimiz
Yanlış us'ta, sıra sus'ta, ben yasta!...

Sevdâmı öldürdüm kendi elimle
Sevdâm ölü, gönlüm hasta, ben yasta
Yaraladım dostu vurup gülümle
Sitem dosta, kavgam posta, ben yasta!...
Mustafa ASLAN
31 Aralık 2008- İzmir

Hiç yorum yok: