Perşembe, Eylül 10, 2009

GİTMEM...

Kahpe, bölücü teröristlere operasyonlar devam etmeseymiş, son on şehidimiz can vermezmiş! İte bak, yattığı yere, ürüdüğü yere bak!... Bu densize, edepsize, tahrikçiye, kan içiciye, "Keeesss!" diyecek bir yetkili yok muuuuu?
Ya bunları susturun ya da Millet susturacak!...

GİTMEM...
Kanla vatan ettim ben bu toprağı
Son damla kanımı dökmeden gitmem.
Hainin başında yakıp çerağı
Onları hesâba çekmeden gitmem
Aklını yerinden sökmeden gitmem...

Kanımı veririm Bayrağım solmaz
Ölür çoğalırım eksiğim olmaz
Aslâ nöbet yerim Mehmetsiz kalmaz
Nöbetimde Tekbîr çekmeden gitmem
Haçlı bilekleri bükmeden gitmem...

Dedemin kanıyla mîras bu Vatan
Tapusu her yerde isimsiz yatan
Demokratlık diye dününü satan
Entelin belini bükmeden gitmem
Kökünü bağrımdan sökmeden gitmem...

Canla şânı döğüştürmüştü Ata'm
Kötü ânı değiştirmişti Ata'm
Mâzimizi geliştirmişti Ata'm
Hakkıyla vârislik etmeden gitmem
Vatanda hâinler bitmeden gitmem...

Ölüm korkak için kurtuluş belki
Kurdun ölümünden gün umar tilki
Bilin müjde kalır bundan evvelki
Söküğü yırtığı dikmeden gitmem
Türk'ü tek hükümran etmeden gitmem...

Ben çektim yukarı, indi aşağı
Avrupa köpeği, Haçlı uşağı
Beline bir daha vurup kaşağı
Katırımı tımar etmeden gitmem
Hâini hesâba çekmeden gitmem...

Adımı Türk koyup özel yarattı
Kalkanım îmanım, dînim pusattı
Kanım bazen Dicle, bazen Fırat'tı
Kendi denizime akmadan gitmem
Uşağın sonuna bakmadan gitmem...

Çok azîz bilirim hatırımı ben
Kurban'a saklarım satırımı ben
Dayısına göre katırımı ben
Topa koşup dağa çekmeden gitmem
Alçağın belini bükmeden gitmem...

Babamdan nöbeti devraldım şanla
Oğlum nöbet için sırada anla
Son günlerde başımdaki dumanla
Dağlarımda nârâ atmadan gitmem
Zaferle mest olup yatmadan gitmem...
10 Eylül 2009/ İzmir

"TÜRK'ÜM. BU AD, HER ÛNVANDAN ÜSTÜNDÜR."
Selâm, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: