Cumartesi, Aralık 18, 2010

MHP GENEL BAŞKAN ADAYI...

Eğer bugün de sözümü yerine getiremezsem ilk karşılaşmamızda Kağan Birgüvi Başkan'ın cezalandırmasına muhatap olacağımı biliyorum.
Kağan Birgüvi; yaşları 25 ile 70 arasında değişen, en az 300 kişilik bir ülkücü grubun, tek MHP Genel Başkan Adayı!
Kağan Birgüvi; sanki hemen yarınmış gibi 25 sene sonranın MHP Genel Başkan adayı olduğunu, göğsünü gererek ve büyük bir inançla açıklıyor!
Kağan Başkan, her çocuk gibi yaşını büyük göstererek çabuk büyüneceğine inanıyor ve 10 yaşında olmasına rağmen sorulduğunda, başını iyice dikerek ve becerebildiğince dik durup daha iri görünmeğe çalışarak; "11 yaşındayım!" diyor.
Kağan Başkan 11 diyorsa 11'dir!...
Kağan; İzmir'de köklü bir Türk ailesinin, MHP'de uzun yıllar yöneticilik yapmış bir ailenin çocuğu, ülkücü bir babanın oğlu.
Dünya ve ülke meselelerini sohbet eden kocaman adamların arasında, saatlerce pür-dikkat çevreyi ve konuşulanları takip eder! Bu işi mecbûren mi yaptığını yoksa onun da dikkatle dinlediği konuşmalarla gerçekten ilgilenip ilgilenmediğini merak ettim! Konuşulanları öyle dikkatle takip ediyordu ki!...
Öğretmenliğimin de verdiği alışkanlıkla, gayr-ı resmî bir sınava niyetlendim!
- Kağan Başkan!
- Efendim Amca?
- Milliyetçilik nedir? Soruyu sordum ama acaba yaşına göre ağır bir soru olmadı mı diye de kendimi sorgulayıp pişman olacaktım ki:
- Milliyetçilik; milletini sevmek ve bütün milletlerden daha rahat yaşamasını sağlamak için çalışmaktır! Dedi...
Çoğu kocaman kocaman insanın cevaplayamayacağı bir soruyu hemde çok doğru cevaplamıştı Kağan Başkan!
- Kağan Başkan; ülkücülük nedir peki?
Yine hiç düşünmeden başladı söze:
- Bütün milliyetçileri bir araya toplayarak milletin rahatı için çalıştırmaktır.
Ve devâm etti Kağan Başkan;
- Her ülkücü milliyetçidir ama her milliyetçi ülkücü olmaz! Mesela .... Amca milliyetçi ama ülkücü değil çünkü o Doğru Yol Partili!...
Kendisine çocuk muamelesi yapmamdan rencîde olur endişemle, büyük bir adamı tebrîk ediyormuşçasına tokalaştım Kağan'la...
Her çocuğa niye sorulur bilmem ama ben de yaptım ve sordum büyüdüğünde ne olacağını, cevabı hazırdı:
- MHP Genel Başkanı olacağım. Bütün ülkücüleri birleştirip seçimleri kazanarak Başbakan olacağım ve Türk Milleti'ni Atatürk'ün zamanındaki gibi rahat ettireceğim!...
10 yaşında olmasına rağmen 25 ile 70 yaş arasındaki en az 300 kişinin Genel Başkan Adayı, bu Kağan Birgüvi işte!...
O kadar inanarak söyleyip beni de o kadar inandırdı ki Allah'tan Kağan Başkan'ın Genel Başkanlığını görebilmek için ömür niyaz etmeğe başladım!
Kağan Başkan kazasız-belâsız büyüsün, O'na teslim etmekten utanmayacağımız bir Türkiye'de MHP Genel Başkanı ve Türkiye Cumhuriyeti'nin Türk Milliyetçisi Başbakanı olsun inşallah!
Dostlar, sizler de Kağan Başkan'a dua edin lütfen...
TÜRK TÜRK'Ü KORUMAZSA, TANRI TÜRK'Ü KORUMAZ!
Selâm, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: