Perşembe, Temmuz 14, 2011

TÜRKİYE'Yİ DİNLİYORUM!...

Türkiye'yi dinliyorum gözlerim kapalı!
Önce Kalpaklı, şahin bakışlı dik bir Yiğit tırmanıyor Kocatepe'ye...
Sonra kaçışanlar görüyorum ellerinde Haçlı bayraklarla!
Kocatepe'ye tırmanan şahin bakışlının, inişini izliyorum, sevgiyle...
Sonra,
Kaçarken yerde bırakılan bir düşman bayrağını kaldırışını...
Şahin bakışlı, Kalpaklı, bakışlarını göğe kaldırdıkça
Bakışları takip ederek yükselmekten zevk alan Al Bayrağı izliyorum!
İzliyorum, izliyorum, izliyorum...
Korkuyorum gözlerimi açıp uyanmaktan!

Kapatıyorum gözlerimi, Türkiye'yi dinliyorum:
İki Kınalı Kuzu, başbaşa yatıyorlar vatan toprağında sahipsiz!
Ne el atan, ne ambülans, ne doktor, ne polis...
Olmaz! Olamaz! Bu bir rüya, bir karabasandır, kıçım açık kalmıştır diyorum!
Gözlerimi iyice kapatıyorum
Türkiye'yi dinliyorum!
Hiç ses çıkarmadan; "Nerde Devletim? Nerde Komutanlarım? Silah arkadaşlarım nerde?" diye bağıran,
Eşkiyanın yolunu keserek dağa kaldırdığı Mehmetçikleri duyuyorum!
Gözlerimi açmadan, bu sessiz haykırışa cevap verecek yere dönüyorum;
Genel Kurmay Başkanı korumasında, siperde çömelen bir Başbakan!...
"İyi şeyler olacak." vaadinde bulunan Kalpaklı, Şahin Bakışlı'nın halefini görüyorum!
Karabasan değilse ne bu?
Gözlerimi kendim kapatmadım mı Türkiye'yi dinlemek için?
"İleri Demokrasi" de zirve yapan,
"Büyüme rekorları" kıran,
"İstikrar"ı ile dünyayı kıskandıran,
Üç kere kazandığı için "Kırkpınar Altın Kemeri"ni alan,
"Dünya Lideri Müslüman Başbakan" yönetimindeki Türkiye değil mi dinlediğim?
Silivri adlı 21.yy. Maltası'nda yer yok!
Genel Kurmay'da General yok, nerdeyse tamamı,
21.yy. Maltası'nda satranç-dama yasak olduğu için Dokuz taş oynuyorlar!
Mehmetçik gün ortasında, sokak ortasında katlediliyor sahipsiz!...
Mehmetçik, yolu kesilerek dağa kaldırılıyor sahipsiz!...
Başkent'te 75 metre kablo döşeniyor sahipsiz!...
Sınırlardan giren çıkanın sayısı bellisiz, sahipsiz!...
Ve ben, Büyüyen Türkiye'yi dinliyorum gözlerim kapalı!
PKK kahpeleri; "Amed-Lice karayolu üzerinde gerçekleştirilen kimlik kontrolü esnasında kontra birlik üyesi bir astsubay, bir uzman çavuş ile bir sağlık görevlisi tutuklanmıştır." açıklaması yapıyorlar basına! Devlet olmuşlar kimsenin haberi yok!
İçişleri Bakanı; "Ümitvârım!" açıklaması yapıyor! Sınırlar yol geçen hanı!
Türk Milleti'nin kurduğu Türkiye Cumhuriyeti Devleti'nin, asla "Türk'üm" demeyen, "Her türlü milliyetçiliğe de, Türk milliyetçiliğine de karşıyım!" diyen, BOP Eş Başkanlığı ile iftihâr eden Müslüman bir Başbakanı var!
İki askeri için Gürcistan'da 2000 kişiyi yok eden Rusya'yı kıskanıyorum!
Tanklarla Basra Cezaevini yıkarak iki askerini kurtaran İngiltereyi kıskanıyorum! Başına çuval geçirilen dünyanın sayılı ordularından olan askerimin yerine utanıyorum!
Dinlemekten vazgeçerek gözlerimi fal taşı gibi açarak Türkiye'yi izliyorum...
Ve gördüklerimden iğrenerek kapatmıyorum gözlerimi bir daha!
Ve kulaklarımı kapatıyorum, ağız dolusu küfürleri duymamak için!
Kara Kalpaklım'ı, Şahin Bakışlım'ı, Gök Gözlüm'ü özlemekten bile utanıyorum!
Seyrediyorum! Seyrediyorsun! Seyrediyor!
Seyrediyorlar! Seyrediyorlar! Seyrediyorlar!
Allah kahretsin! Kahr'oluyorum vesselâm!...
TÜRK TÜRK'Ü KORUMAZSA TANRI TÜRK'Ü KORUMAZ.
Selâm, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

1 yorum:

mahmutemin dedi ki...

"Aslan yatağı boş kalmaz"

Saygılarımla