Salı, Temmuz 12, 2011

VURUN! BENİ ÖLDÜRÜN!

Taraftarlıkla ülküdaşlık arasındaki farkın farkında olamayanlarla yola çıkanlara ve bu yol arkadaşlığını ülkücüleri hor görmek için yeter zanneden alkışçılara...

VURUN! BENİ ÖLDÜRÜN!

Bilmem mi? Ölmezsem millet ölecek
Vurun! Vurun! Vurun beni, öldürün!
Ben ölürsem yüz bin Bozkurt gelecek
Vurun! Vurun! Vurun beni, öldürün,
Vurur vurmaz Milletim'e bildirin!...

Ham elmas pazarda para eder mi?
Korkak, Türklük için cengi güder mi?
Taşlamayla it sürüye gider mi?
Vurun! Vurun! Vurun beni, öldürün!
Savaş meydanında aslan oldurun!

Mehmetçiğim yolda öldürülüyor!
Esir diye dağa kaldırılıyor!
Türk gönlüme öfke dolduruluyor!
Vurun! Vurun! Vurun beni, öldürün!
Öldürün de şânımızı kaldırın!

Kahpeye aynıdır her sıcak kucak
Dünden hazır sırnaşıp oturacak
Ben ölürsem yeri geniş olacak!
Vurun! Vurun! Vurun beni, öldürün!
Yiğit gönlüm ölümüme güldürün!

Biliriz bunları bugün de, dün de
Kaçarlar her zaman savaş gününde
Öğrensinler artar Türk öldüğünde!
Vurun! Vurun! Vurun beni, öldürün!
Türk'ü ululayın Türk'ü güldürün!

"Tarih tekerrürdür." demiş medresem
Hesap tutmuş riyâziyem, hendesem
Yaşar mı Milletim eğer ölmesem?
Vurun! Vurun! Vurun beni, öldürün!
Toprakta boş olan yerim doldurun!...

Dik bakın gözüne koparın ödün
Bir can için verilir mi kahpeye ödün?
Kucağımda işve satıyordu dün!
Vurun! Vurun! Vurun beni, öldürün!
İsimsiz adıma destan oldurun!...

12 Temmuz 2011/İzmir
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: