Perşembe, Şubat 23, 2012

"EMÂNETİ EHLİNE VERİNİZ."

Önce Çalabım'a sığınıp, sonra vefâlı Türk'ün vefâlı evlatlarına bir emânet işâret edeceğim! Elbette sözümüzün hükmü, sesimizin gücü kadar!
75 milyon nüfuslu, 50 milyon seçmenli bir ülkede, bin seçmenden birinin "Dünyayı Türkçe oku"duğu acı gerçeğiyle yüzyüzeyiz! Şükürler olsun ki varlar! Ya olmasaydılar!
Yeniçağ Yönetimi'nin; "Hergün 2 gazete alarak bu zorlu günlerde “Milli Direnişin Kalesi” Yeniçağ’a güç katmanızı bekliyoruz." duyurusundan beri, kendimi sorguya aldım!
"Netekim General"in psikopatlıkları ve ondan önceki karakolların acemi pata-küteleri'nden aklımda kalanların tamamını uyguladım, yetmedi!
Yeni "Muhabbet İşkenceleri" icâd edip uyguluyorum kendime!
Erdoğan'ın; "Altını çiziyorum, modern ve dindâr bir gençlikten bahsediyorum. Dilinin, dininin, ilminin, ırzının, evinin, kininin, kalbinin davacısı bir gençlikten bahsediyorum." diye seslendiği, -aslında- Necip Fazıl'ın "Büyük Doğu Gençliği" ile kıyas ve tahrîkle ben de Türk Gençliği'ne sesleneceğim!
Benim sesleneceğim Gençliğin; muhabbeti, merhâmeti kîninin kesinlikle önündedir!
Benim sesleneceğim Gençliğin; ferâseti, donanımı hatta takvâsı, kesinlikle kininin önündedir!
Benim sesleneceğim Gençlik; Kazvinli Hoca Reşid'in "Cami-üt Tevârih"inde; "Türk Milleti, dünyanın en köklü, en ulu ulusudur. Bu gücü ona Tanrı verdi. Peygamberimiz Miraç'ta Cebrâil'e: -Yeryüzünde beyaz atlılar görüyorum. Bunlar hangi millettir? diye sordu:
- Bunlar, Allah'ın süvârileri olan Türklerdir." şeklinde kaydedilerek tarif edilen, Müslüman Türk Milletinin evlâdıdır!
Bu Gençlik; îmanlıdır, takvâlıdır, mütedeyyindir. Takvâsının ve îmânının bileni sadece Allah ve kendisidir!
Bu Gençlik; kavmiyyetçidir, milliyetçidir, milletçidir, devletçidir!
Bu Gençlik; Türk'tür, Türkçüdür. Türklüğü ve Türkçülüğü dolayısıyla cesûrdur, kahramandır!
Bu Gençlik; doğrudur, sâdıktır, vefâlıdır, sırdaştır, cömerttir!
Bu Gençlik; Ülkücüdür, birer insan-ı kâmil adayıdır!
Benim sesleneceğim gençliğin içinde; yalancı, riyakâr, münâfık, müsrîf, eyyâmcı, sahtekâr, pezevenk, âşüfte yoktur!
Benim sesleneceğim Gençliğin Babaları; Büyük Doğu'cu, Akıncı, Millî Görüşçü adlarıyla farz Cihâd'ın yerine, her zaman sünnet Hicret'i ikâme edip Hicret'e iftirâ ederek kaçan, saklananların aksine; Allah rızâsı için, milletin devâmı, Devletin bekâsı için can veren, kan veren, gerçekten mücâhit yiğit bir nesildir!
Benim sesleneceğim Gençlik; Ülkücülerin, Ülkücü evlâtlarıdır!
Benim sesleneceğim Gençlik; Mete Han'dan, "Gök çadırımız, güneş bayrağımız." idealini almış, İslâmla teşerrüfünden sonra Allah adını yaymayı, hakim kılmayı yani İ'lâ'yı Kelîmetullah'ı kendine ülkü edinmiş Ülkü Şehitleri'nin çocuklarıdır!
Benim sesleneceğim Gençlik; "Ölüm gelince komşuya" atanlardan değil; "Ve dirildik ölümü öldüren bir ölüşle" îmânıyla; "Ölümlerle eğlenen tunç yürekli Türkler"in çocuklarıdır!
Benim sesleneceğim Gençlik, Allah'ın; "Kendilerine kitap verilenlerden Allah'a ve âhiret gününe inanmayan, Allah'ın ve resûlünün yasakladığını haram saymayan ve hak dini din edinmeyenlerle, boyun eğerek kendi elleriyle cizye verecekleri zamana kadar savaşın." (Tevbe-29) buyruğuna rağmen diyalogu, Allah buyruğuna muhalefetle Medeniyetler İttifakı adlı teslîmiyeti seçen; mürâilerden, münâfıklardan, takîyyecilerden, dönen-değişen-gelişenlerden değildir!
Benim sesleneceğim Gençlikten, Allah râzıdır, onlar da Allah'tan razıdır!
Allah'ın onlardan, onların Allah'tan râzı olduğuna inandığım; Atatürk ve Türkeş Başbuğların milli istikbali emânet ettiği Türk Gençliği'ne ben de Yeniçağ Gazetesi'ni emânet ediyorum!
"Millî Direnişin Kalesi" düşmesin ki sesimiz kesilmesin, duyan kulağımız tıkanmasın!
TÜRK, TÜRK'Ü KORUMAZSA TANRI TÜRK'Ü KORUMAZ!
Selâm, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: