Çarşamba, Şubat 22, 2012

SEFER ÇAĞRISI

Yola çıkılmazsa yolcudan erken
Ne yolcu bulunur, ne de yol biter;
Ömürdür, tükenir insan beklerken!
Bu şanlı meydana atıl Bozkurtum,
Bu kutlu sefere katıl Bozkurtum!

Haçlı iştahlanmış Anadolu'ya!
Dindâr geçinenler kapı kulu ya!
Yetiş! Katıl hemen kutlu orduya!
Hedeften hedefe atıl Bozkurtum,
Bu Kutlu Akın'a katıl Bozkurtum...

Davran ki mevsimin kışı şaşırsın,
Haçlı Müslüman'ın başı şaşırsın,
PKK'lı piçin taşı şaşırsın!
Gördüğün kervâna atıl Bozkurtum,
Bu Kutlu Sefere katıl Bozkurtum...

Türk'e seferberlik haberi geldi
Giden savaşçılar hep geri geldi
Ülkü Devleri'nin günleri geldi
Bu yürek safına atıl Bozkurtum,
Gönül seferine katıl Bozkurtum...

Seyr'ediyor Atatürk te, Türkeş te
Ya zâfer ya ölüm var bu uğraşta
Davran! Geç kalmadan sen de karış ta
Böyle emrediyor akıl Bozkurtum,
Bu Kutlu Sefere takıl Bozkurtum...

Bu seferde Türk'ün özü olacak
Dünyaya Göktürkçe sözü olacak
Bu akından Allah râzı olacak
Bu Kutlu Halka'ya takıl Bozkurtum,
Kem göze mızrakça çakıl Bozkurtum...

Bir daha doğruda birleşmek için
Ölümle budanıp gürleşmek için
Savaş meydanında erleşmek için
Ülkü Devleri'ne katıl Bozkurtum,
Bu Yüce Divân'a atıl Bozkurtum...

Sefere katıl ki kalmasın yasın
"Geç kaldım!" diyerek utanmayasın
Millet damarında kansın mayasın
Devletin harcına katıl Bozkurtum,
Milletin bağrına atıl Bozkurtum...

Akıllı düşünür deliler geçer,
Sevgi durağını velîler seçer
Türk aciz olur mu? Kalır mı nâ-çar?
Çâre kervânına katıl Bozkurtum,
Tanrı rızasına atıl Bozkurtum...

Yüreğinde îman, dilinde zikir
Öfkeni Haçlı'nın yüzüne tükür!
Yolların Sonu'na az kaldı şükür.
Meydandan meydana atıl Bozkurtum
Turan Seferi'ne katıl Bozkurtum...

Mustafa ASLAN
22 Şubat 2012/ İzmir

Hiç yorum yok: