Perşembe, Şubat 16, 2012

TEK'TİM, TEK'İM...

Yalnız kurtların ömürleri kısa olur...

Bütün yalnız kurtlar bu gerçeği bilirler! Yalnız kurtlar ya kendi sürülerini oluşturur, ya da yok olurlar! Yalnız kurtlar ancak diğer yalnız kurtlarla sürüleşebilir ki bu da çok zor ve enderdir. Dünyada sadece Türk tarihinde görülmüştür yalnız kurtların sürüleşerek diğer sürüleri alt edişi...

Kurtla köpeğin ortaklığı ise asla mümkün değildir!

Kurtla köpeğin farklı davranma nedeni, farklı düşünmeleridir. Farklı düşünmelerinin nedeni ise farklı olmaları, farklı yaratılmalarıdır.

Yani, farklı düşüncenin şekli ve gücü, kişinin DNA'sının işlevidir...

TEK'TİM, TEK'İM...

Kavgalarımda tek'tim,

Mahpusluğumda tek...

Sırlarımda sırlarımla tek'tim,

Sırdaşlığımda tek!...

Mantığımla vicdânımın mantıksız kavgasında tek'tim,

Susukunluğumda tek!...

Yoldaşlığımda tek'tim,

Tek'tim arkadaşlığımda!

Yardım alırken tek'tim,

Tek'tim yardımcılıklarımda!

İnancımın kavgalarında tek'tim,

Tek bırakılmadım hiç galibiyetlerimde,

Mağlûbiyetlerimde tek'tim!...

Yas tutarken sevdâlarıma tek'tim,

"Yiğit odur sevdiğini tez ala!" da tek!

Azrail'den korkumda tek'tim,

Ölüme kafa tutuşlarımda tek!

Tek'tim çiçekleri korurken hayat adına,

Tetik düşürürken parmağım, tektim,

Her tetikten sonra kendimi sorgularken tek!

Tek'tim kendimle kavgalarımda,

Tek'tim vicdânî sorgularımda!

Aynada tek'tim, aynanın arkasında tek!

Yüreğim inancımı haykırırken Tek Duyurulacağ'a,

İkrâımı ederken tek'tim yüreğimle,

İkrârımı ikrâr ederken kalabalığa, tek!

Teklikler içinde tek oluşuma sebep ararken tek'tim,

Kalabalıklar tekti içimde, ben kalabalıklarda tek!

Kalabalıklara duyuramazken sesini tekler,

Sağır kulakları patlatırcasına küfrederken tek!

Tek başıma düşmüştüm ana rahmine,

Tek başımaydım sonu belli yolculukta,

İki kapılı hanın girişinde tek'tim,

Çıkarken de tek'im hayat adlı bu handan!

Sebep ararken tekliğime tekliğimin içinde

Sırlarımla sığındığım,

Tek Ulu'nun adı TEK...

TEK'te tekim; tekliğimde, TEK!

Dilde dilek,

Sînemde yürek,

Tek yüreğimde TEK,

Tek bende, ben Tek te;

O Ulu Tek,

Ben Tek'te tek!

Tek'tim, tek'im,

Tek! Tek...

24. MAYIS. 1998/ İzmir

Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: