Çarşamba, Ekim 24, 2012

TÜRK'ÇE UYARI!...

Beni duyun!
Ben; öz yurdunda garip olacak ürkeklerden, hele öz yurdunda paryalığa razı olacak korkaklardan değilim asla!
Yurdum dediğim toprakları vatan edebilmek için can verenler, dedelerimdir benim! Ben onların vârisiyim! Hem emînim, hem de ehîlim Allah'ın inâyetiyle!
Bu yüzden birileri; "Sus!" dedikçe tekbîr getirip nârâ atarım ben!
Bana; "Sus!" diyenleri duyanlar; seslenişim size! Allah aşkına duyun beni! Beni duymanız karşılığında sizden bir şey de istemem ben! 
Ben; durumdan vazîfe çıkaran; yalnızlıktan korkanların oluşturduğu kalabalıkların; "Aptal!" dediklerindenim!
Ben Türk'üm. Türk'ün milliyetçilerinden, milliyetçilerin de Ülkücülerindenim!
Ben; size rağmen sizi seven, sizin sırtınızdan geçinmeyi mahâret bellemiş kenelerin inâdına size fedâ, bir Millet Fedâisiyim!
Ömrümü, istikbâlimi, şahsî hayâllerimi milletime hîbe edecek kadar gönül zenginiyim!
Ben; kurnazlar kadar zeki, mürâi eyyâmcılar kadar kurnaz, menfaatperestler kadar cimri, konjonktürel siyâsiler kadar harîs olamam!
Sizi hep duymak istediğiniz yalanlarla kandırdılar! Canınızı sıkan ve acıtan gerçekleri söylediğim için beni duymazdan geliyorsunuz biliyorum! Ama n'olur artık beni duyun!
Allah'ın nasîb ettiği halimden, sosyal ve içtimâi konumumdan memnûnum! Şükr'derim, hamd'ederim!
Ben; millet yaşasın ki devlet yaşasın; devlet yaşasın ki yeryüzünde ikâmet adresi olan vatan muhafaza edilsin inanç ve iddiasında olan bir Türk'üm!
Ben Türkiyeli'ye, Anadolulu'ya benzemem! Ben bir yere gitmek için kılavuz aramam! Ben kalabalıkları oluşturan yalnızlıktan korkanlardan değilim! Gariplik garip kalır benim yüreğimde! Ben ayağını bastığı yeri sahiplenip vatanlaştıran bir ırkın ahfâdıyım! Bu yüzden pervâsızım!
Kulluğu, sadece; "Abd-i Hû" anlamıyla ve en üst mevki, makam bellemiş, mütedeyyîn Müslüman bir Türk'üm!
Sevenler, sevmeyenler, beni duyun! Beni duyarsanız söylemeyip söylenen Türk Milletini duymuş olursunuz ki Vallahi menfaâtinizedir!
Türk Milleti, dişlerini gıcırdatıyor! Duyun!
Türk Milleti, öfkeyle homurdanıyor! Duyun!
Türk Milleti, bendini yıkarak selleşecek! Sabır barajı çatırdıyor! Duyun!
Duyun ki; bu asîl milletin müthîş öfkesinden belki kurtulabilesiniz! Çünkü tarihin en uzun süreli barışlarını, en kanlı savaşlarla defâlarca kurmayı başaran Türk Milleti; kendine yapılanlara, özgüven umursamazlığıyla tahammül ederken, gözünün önünde bir mazlûma zûlmedilmesine, asla izin vermedi, vermez!
Bu asîl millet; defalarca zûlmü kudret zanneden zâlimlerin tâcını, tahtını târ u mâr etmiştir! Bu konuda çok tecrübeli hatta tek ustadır!
Bu milletin velîlerinin deliliği, ân meselesidir! Bu millet; "Atın iyisine doru, yiğidin iyisine deli..." kültürünün mûcidi ve icâdıdır!
Beni duyun! Vallahi menfaâtiniz icâbıdır!
Bu millet, yendiği düşmanını bağışlar! Bu millet kaçan düşmanı kovalamaz! Bu millet; kendi kanı ve düşman kanıyla yoğurduğu toprağı vatanlaştırır, bu uğurda öldükçe dirilir! Bu kudretli özelliği ile bağışlamayı imandan sayar!
Ama bu asîl millet, hâinini asla affetmez! Beni duyun!
Bu millet; kanıyla yoğurarak kutsadığı Vatan toprağına, hâinlerin kanının akarak kirletmesine izin vermez! Affetmediği hâinleri asarak, yay kirişiyle boğarak itlâf eder, beni duyun!
Bu asîl milletin evi, mahremidir! Evinin evi olan vatan ise iki kere mahremidir ve mahremini müdafaada; Tanrı'nın Kırbacı, Allah'ın belâsıdır!
Bu özel millet; Allah'ın kötüleri def etmekle görevlendirdiği; Mirâç'ta Cebrâil'in Hz. Peygamber(s.a.v.)'e; "Bunlar Allah'ın süvarileri olan Türklerdir.**" diye tarif ettiği millettir!
Artık beni duyun! Beni duyun ki tedbirinizi alasınız! Tedbîrinizi alamaz veya geç kalırsanız olan da size olur vesselâm!...
"TÜRK'ÜM. BU AD, HER ÛNVANDAN ÜSTÜNDÜR."
Selâm, sevgi, duâ...
Mustafa ASLAN
** Ebül Gazi Bahadır Han'ın Şecere-i Türk eserinde, Kazvinli Hoca Reşidüddin'in Cami-üt Tevârih'inden...

Hiç yorum yok: