Perşembe, Kasım 29, 2012

YENİÇAĞ GAZETESİ HAKKINDA DUYURU'M...

"Nûn! Yemîn olsun kaleme ve yazanların satır satır yazdıklarına." (Kalem-1)
Ülküdaşlarım, Gönüldaşlarım, Kandaşlarım!
Var oluş nedenlerim, varlıklarını hissederek övündüğüm Dostlarım!
Fikrine saygı duyduğum, varlığından cesâret aldığım bir dostumun uyarısı üzerine, bir konuda size, yeniden selenmek ihtiyacı duydum.
Bu kısa yazı; 60 yıllık ömrünün 45 yılını Türkçülük, Türk Milletçiliği, Ülkücülük uğrunda sebîl etmiş bir millet fedâisinin size ve şahsınızda duyarlı bütün Türkler'e BİLDİRİ'sidir!...
Bildiğiniz gibi; yedi yıldır, sizinle Yeniçağ Gazetesi vasıtasıyla buluşuyorduk.
Şahsen Yeniçağ'ı; dünyayı Türk'çe okuyan ve Türkçe okutan bir gazete bildiğim için oradaydım.
Gönüldaşlarım, Ülküdaşlarım!Son zamanlarda camiamızın yaşadığı karmaşada siyaseten farklılığımızı gözlemlediğim için; kalemime ve düşüncelerime otokontrol uygulanmaya çalışıldığı; yazılarımım kırpılarak kuşa döndürüldüğü, ifade eksikliğine sebep olunduğu, yazılarım zamanında yayınlanmayarak güncelliği kaybettirildiği için; kendi irâde ve isteğimle Yeniçağ Gazetesi'ndeki köşemi üzülerek kapattım ve Yeniçağ'da yazmaya son verdim!
Sizinle buluşmaya ve yazmaya devâm edeceğim. Tenkitlerinizle besleneceğim.
Allah beni; Türk'ü, Atatürk'ü, Türkeş'i, Türk Milletini, Türkiye Cumhuriyeti Devleti'ni, diğer Türk Devletlerini ve sizi sevmek için; gerekirse bu uğurda Hasan Tahsin'leşmek için yarattı!...
Netice olarak; YENİÇAĞ GAZETESİNİ BIRAKTIM!  YENİÇAĞ GAZETESİ'NDEN AYRILDIM!...
Bu bildiriyi de; siz Gönüldaşlarım ve sizin şahsınızda duyarlı bütün Türklere duyururum. 
TÜRK TÜRK'Ü KORUMAZSA TANRI TÜRK'Ü KORUMAZ vesselâm...
Selâm, sevgi, duâ...
Tokkalı Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: