Pazartesi, Nisan 21, 2008

KARAMEHMET, BENİ DUYAR MI ?...

Türkiye'de talan var!
Özelleştirme adıyla, kefereye satılmayan bir şeyimiz kalmadı şükür! Bizler de yani Türk Milliyetçileri Türkler olarak devletin aslî unsurları olan bizler de, ancak özelleştirilen kurumlar ve kuruluşlar içinden Türk asıllı ve Türk sermâyeli olanları seçmek gibi bir tercihe soyunduk. Bu tercihimden asla dönmeyeceğim.
Ama bir pişmanlığım var!
Mehmet Emin Karamehmet'e ulaşabilmek için telefonla ne kadar mesai sarf ettiğimi, deneyenler bilirler! Ulaşmak için uğraştım, uğraştıkça öfkelendim! Personellerine; " Karamehmet'in bir Türk sermâyedarı olduğunu; bir Amerikan markası olan CAT'in elli yıldan fazla Türkiye temsilciliğini yaptığını, sonra neden Liber'in temsilciliğine döndüğünün hikâyesini de bildiğimi ve bu yüzden Karamehmet'e özel bir muhabbetimin olduğunu" falan da anlattım!
Olmadı da olmadı!
Bir şikâyetimi iletebilmek için ulaşmam mümkün olmadı. Karamehmet'ten önce kurumlaşmış şirketinin yetkililerine ulaşmayı denedim tabi! Genel Müdür veya yardımcılarına ulaşamayınca, kendilerine ulaşmak daha kolay olur düşünce ve cesâretimle saldırdım ama ne mümkün!
Şimdi şikâyetimi, tercihlerini Türk sermâye olduğu için Karamehmet'ten yana kullanan Türk Milliyetçileri'ne yapmak durumundayım!
Bir başka operatörden olan ve yıllardır kullandığım cep telefonumdan, bir kaç kere ısrarla "turkcell" abonesi edilmek için davet telefonları aldım. Karamehmet'in şahsına olan muhabbetimle de kabullendim tabi. Ev adresime, özel bir kurye ile telefon kartım geldi. Bir kaç gün sonra da telefonum görüşmeye açıldı. Buraya kadar çok güzel ve çok güzel bir hizmet tebrik ederim.
Sadece kız kardeşime, turkcell'li olduğumu ve numaramı kaydettirmek için telefon ettim. En fazla 2 dakikalık bir görüşmeydi. Hattımın açıldığının üçüncü veya dördüncü günü, bana bir fatura iletisi geldi. 31.60 YTL!... İki dakikalık bir konuşma ve bu ücret olunca, müşteri hizmetlerini arayarak müdahele etmek istedim. Uzun uğraşılardan sonra, müşteri temsilcisi Sema Hanfendi'ye ulaşabildim. Şikâyetimi anlattım. Baktı kızcağız ve; "Yeni abonelerimize kurulan yeni tesisin ücreti." cevabıyla neye uğradığımı şaşırdım! Israrla yetkili birini veya en azından kendisinin soyadını vermesini rica ettiğimde; "Kendimin ve yetkili birinin adını vermeyi, iş ahlâkıma uygun bulmuyorum!" dediler! Ben de deveden büyük fil var mantığıyla, 0 212 3131000 no.lu telefondan yetkili bir müşteri temsilcisine ulaşmaya çalıştım. Ulaşabilene aşk olsun! İnat ettim ve ulaştım. Orada da soyadını söylemesi iş ahlakına uymayan Hayriye Hanfendi'den aynı benzer cevâbı aldım!
İş ahlâkınızı seveyim sizin!
Hem ısrarla, başka operatörden olan numaramdan bana ulaşacak, nerdeyse zorla beni abone edecek ve sonra da "Niye bizim selâmımızı aldın?" diye, 31.60 YTL'lik bir akıl parası isteyeceksiniz! Israrla bu işin mantıksızlığını söyleyince de; "Maliye Bakanı Kemal Unakıtan'ın talimatıyla yapıyoruz bu vergilendirmeyi." diyeceksiniz!
Küçük dilimi yuttum!
Tamam Kemal Unakıtan'ın adıyla söylenmesinde bir istihza vardı! Kabûl de beni Unakıtan kandırmadı ki! Adamcağız belkide hayatında bana karşı, ilk defa mazur! Ben millî duygularımla bir Türk İşadamı'nın müşterisi olmak isteğimle, Karamehmet tarafından kandırıldım!
Ve bu kandırılma beni çok incitti!
10 YTL'ye bütün büfelerde kontörlü turkcell hatları satılırken, hatta bazı yerlerde bedava verilirken, benden niye 31.60 YTL haraç alınıyor anlayamadım! Anlayamayacağım da!
Bu parayı ödememek için ne lâzımsa yapacağım elbette! Ve bu arada hattımı da iptal ettireceğim.
O da ayrı bir işkence haberiniz ola!
Kendileri arayıp ısrarla kabul ettirdikten, eve kadar gelip teslim ederek hattı konuşmaya açtırdıktan sonra, iptalini evden yapamıyorsunuz! Kimlik cüzdanınızın aslı ile bir turkcell abone merkezine bizzatihi gitmeniz gerekiyormuş!
Ne güzel!
Abone edinceye kadar bin türlü iltifat ve vaat, abone ettikten sonra "Unakıtan işkencesi" yok yaaa!... İş ahlâkınızı bir daha seveyim sizin!
Hala millî hislerim, milliyetçi duygularım, bir Türk sermâye olan Karamehmet'in, sür'atle bu işe müdahele edeceğine inanıyor!
Allah'ını seversen beni yanıltma Karamehmet!...
Acaba beni duyar mısın? Ölsem de seni Unakıtan'a şikâyet etmem!
"TÜRK'ÜM. BU AD HER ÜNVANDAN ÜSTÜNDÜR."
Selâm, sevgi, dua
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: