Salı, Nisan 29, 2008

SUSMAYACAĞIM !...

Galiba çaresizlik, çaremiz oldu!
Akıllarımıza kendimizin vurduğumuz prangaları çözmedikçe, aklımızı esir ettiğimiz için tutsak olmuş vicdânımıza hürriyetini geri vermedikçe, kendimizi benzettiğimiz çoğunluğu kalabalık sayarak arkasına saklandığımız "cesûr" maskemizi çıkarmadıkça, bizden bir şey olmaz!
Bizden bir şey olmayınca da gelen vurur, giden vurur!
Zinânın neden suç olmaktan çıkarıldığını, artık anlayabiliyorum: Hem demokrat rolü yapıp, hem insan hakları savunuculuğu yapıp, hem halkların eşitliği Don Kişotluğuna yatıp, hem AB'nin yolunu Ilımlı İslâm sapağından tam dinin göbeğinden geçirerek Haçlı'ya çekilen beyaz bayrakla bağımsızlık rolüne yatıp, "Batıdan ahlâksızlık aldık."diye iftira ederek çok eşlilik keyfini sürdürmek veee, Müslümân kalmak için!...
Çetelerle mücâdelenin sebebini de anlıyorum anlıyorum artık: "Hakimiyet kayıtsız şartsız milletindir." sözünü kalkan edip millete zulmederek; halkçı rolüne yatıp, millî -nasıl milliyse- adıyla piyasaya çıktıktan sonra kefereden temin edilen uzun vâdeli-büyük faizli yeşil renkli dolarlarla faizsiz kazanç maskesini takmak; liramızdan sıfırları kaldırıp paramıza değer kazandırma yalanını çok şatafatlı kelimelerle söyledikten sonra tedâvülden kaldırıp, dünyanın sekiz dolar milyarderinin arasına girebilmek veeee, helâl kazanç diyebilmek için!
Askerle, Ordumuzla neden kavga edildiğini anlayabiliyorum artık: Asker, aslî görevi olan Vatanın ve Devletin güvenliğini sağlamak amacıyla sûni olarak yaratılmış düşmanla, müttefik(!)imizin de yardımıyla savaşırken; demokrat maskemizle, tedâvülden kaldırılmış paramızın gölgesindeki bağımsızlık terânemizle, fâizsiz kazanç maskemizle IMF ve Dünya Bankası'na teslîm edilmiş ekonomimizle; vakıflar yasasından önce başlayıp şimdi tescillendirilmiş tapularla kefereye satılmış vatan toprağını ve kurumlarımızı özelleştirme diye yutturarak; elimizin altından, gözümüzün içine baka baka, göbeğimize basa basa okyanus ötesine taşınan Ortadoğu Petrolü'nün sevkiyâtının kamûfle edidiğini, saklayabilmek için veeee, hâlâ vatanperverim diyebilmek için!
Niye bu hallerde olduğumuzu da biliyorum artık: dinimizi dinsizlere, vatanımızı uğruna ölerek alıp dolar ve euroyla vatansızlara, Türklüğümüzü Türk olmayanlara, milliyetimizi milliyetsizlere, örfümüzü-ananelerimizi batı taklitçileri Müslüman geçinenlere, aklımızı kurnazlara,vicdânımızı zâlimlere, hamâsetimizi entellere, emânetimizi ehîl olmayanlara, cesâretimizi korkaklara, sâdıklarımızı hainlere, kahramanlarımızı işbirlikçilere, Bayrağımız'ı her dönemin puştları, Ermenistan'dan başka dünyanın her yerine serpilerek saklanmış toplam sayıları üç milyon bile olmayan Ermeniler'e, kimliğimizi alt-üst kimlik vehmindeki aşağılık komplekslilere yendirdiğimiz için!
Suçluyu da biliyorum: sadece BİZ!...
Yeniden Türkleşmezsek, yeniden açlığı esârete tercîh etmezsek, yeniden Haçlı'nın tek korkusu Müslüman-Türk kimliğimizi gösteremezsek, yeniden kahramanlarımızı lâyık oldukları hamâsî tahtlarına çıkarmazsak, her gün şehît olan mehmetçiklerimizi yeniden kahramanlaştırmazsak, her birine ayrı ayrı destânlar yazmazsak, camiye gittiğimizi gösterme yarışımızdan vaz geçmezsek, Allah'ı kandıramayacağımızı kendimize ısrarla söylemezsek, Bayrağımız'a selâm vermeden uçan kuşun yuvasını hemen bozmazsak, vatanımıza yan bakan gözü hemen parmaklarımızla oymazsak; namusumuzun hür bir ülkede, inancımızın bağımsız bir devlette yaşanabileceğini hatırlamazsak, bu cennet vatanı dar'ül harp(!) tarifinden kurtaramazsak; entelleşme uğruna halkımıza, batılılaşma hayali uğruna milletimize ihânetten vaz geçmezsek; bu günler, güzel günler!...
Korkarım bu aymazlıkla; Filistinliler bize acır, Iraklılar bize ağıt yakar, müttefik(!)imizin de yardımlarıyla önce peşmergeler peşine PKK'lılar yöneticilerimiz olur, Türk'ün bu coğrafyadaki 1500 yıllık direnci, 2000 yıllık mührü kırılır!...
Korkuyorsam nâmertim! Korkarsam hainim!
Tek başıma kalsam da ölüp dirilip bir daha ölmezsem de nâmertim!
Balıkçı değilim ki balığı tutup salıvereyim. Balık bilmezse Halık bilir diye teselli olayım!
Türk'üm. Türk MİLLETÇİSİ' yim. Türk Milleti'nin milliyetçisiyim. Ben öleceğim ki milletim yaşasın! Milletim yaşasın ki Haçlı'nın ödü kopsun! Milletim yaşasın ki müttefik(!)imizin desteğiyle şımaran bölücünün, korkudan ödü patlasın!
"Tarihi ben mi yazdım tarih mi beni öğen/ Ben miyim böyle tevekküle baş eğen!"
Susarsam nâmertim, susmayacağım!...
"TÜRK'ÜM. BU AD HER ÜNVANDAN ÜSTÜNDÜR."
TEVEKKELTÜ TEAL'ALLAH...
Selâm, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: