Cumartesi, Kasım 13, 2010

AKLIM

Aklım! Seni çivilerle çakarım,
Çarmıha gererim seyre çıkarım
Nemrûd olur İbrahim'ce yakarım!
Varım diye korku verme sen bana,
Düşmanımdan önce vurma sen bana!...

Sen olmasan kulağım ses duyar mı?
Sen olmasan şüphe beni oyar mı?
Sen olmasan rüyam yâri soyar mı?
Varım diye şeytan olma sen bana,
Vehîm olup şüphe dolma sen bana!...

Eğer varsan yarışa gir akılla
Ne işin var ince harçta çakılla?
Yarışa girerek sultanla kulla
Varım diye cinnet geçirtme bana,
Panzehîr ol, zehîr içirtme bana!...

Eğer varsan öğren, öğret ve oku
Fırlasın yayından doğrunun oku
Rızkı veren bilir aç ile toku.
Varım diye şeytanlaşma sen bana
Şüphe ile hiç bulaşma sen bana!...

Aklım! Billah çivilerim çakarım!
Yusuf'ça kuyuda dibe sokarım
Neron gibi yakar seyre çıkarım!
Varım diye korku verme sen bana,
Şeytanımdan önce vurma sen bana...

13. Kasım. 2010/ İzmir
Selâm, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: