Cuma, Mayıs 18, 2012

TÜRK MİLLETİNE ŞİKÂYETİM...

Büyük Türk Milleti!
Seçilmiş, vekîl falan değilim! Siyasetçi de değilim! İleri Demokrat Sultan tarafından birkaç günde birkaç terfî ettirilmiş bir General, özel korumaya alınmış bir bürokrat, bağnaz bir partici de değilim! Yıllardır elde kalem, dilde kelâm yazıp söyleyen ama milyon dolarlara transfer yaşayan "Dolma kalemler"den de değilim!
Sadece sizden'im! Türk'üm, Türk Milleti'ndenim!
Yurdum'daki ve Sîne-i Millet'teki yuvama sığınıp palazlanmamış bir kartal yavrusu gibi ağzımı açmak, haykırmak, sana şikâyetlenmek istiyorum!
Türk Milleti!
Senin için sıkıntıdayım! Millî vicdânda meşrûiyeti sorgulanan yasalara kendimi ihbâr edecek kadar pervâsızım ama senden destek almadığım için gücüm yetmiyor ve zoruma gidiyor! Senin görevlendirdiğini zannettiğin, BOP Eş Başkanı ûnvanlı Kişi'nin Hükûmetini, sana şikâyet ediyorum!
Yedi Düvel adlı Haçlı'ya karşı "Vatanın müdâfaası ve İslâmiyetin muhâfazası"nı yapanlara, İşgalcilerle işbirliği yaparak Şeyh'ül İslâm fetvâlarıyla kâfir diyen teslîmiyetçi dincilerin torunları, aynı metodlarla seni Allah ile aldatarak Türk Milliyetine saldırıyorlar! Türk Milletine olan sevdâyı sorgulayan, ümmetçilikle milliyetlerini saklayanlara karşı öz evlâtlarını desteksiz bırakıyorsun! Şikâyet ediyorum!
Filistin'e İsrailin yaptıklarını, işgalci ABD korumasındaki "postal yalayıcı" nın Türkmenlere yaptıklarını; NATO ve ABD adlı Haçlı ile berâber Irak'a, Libya'ya yapılanları, Suriye'ye yapılmaya hazırlanılanları, oylarınla yetki verdiğin AKP Hükümeti, senin adına yapıyor! Ses çıkarmıyorsun! Şikâyet ediyorum!
Türk Milleti!
Dünyanın en îmanlı ordusu iken siyasete zorla karıştırılarak perîşân edilen Ordumuzu da sana şikâyet ediyorum! Art niyetli, dîn bezirgânı, Allah ile aldatan siyâsîlerle çok ve gereksiz çekiştiği için sinsice dînsiz-îmansız tarif edilen Ordumuz'a; "Siyasete karışma!" uyarısını sen yapmalısın! Çocuğuna "Paşa" adı koyan başka bir millet olmamasına rağmen siyasette, hiç bir dönem onların işaret ettiği yere oy vermediğini yarın da vermeyeceğini, sen söylemelisin!
Türk Ordusu, BOP Eş Başkanlığı göreviyle övünen siyâsilerle çok içli-dışlı olduğu için olmalı ki habire şehît veriyoruz! Şehitlerimizin intikamını almakta gecikiyoruz!
Rusya iki askeri için Gürcistan'da 2.000 kişiyi katletti! İngiliz, iki askerini kurtarmak için Irak'ta tanklarla cezaevi yıktı! Bizim ise otuz yıldır Mehmetçiğimiz şehît oluyor, müttefik(!)in yanlış istihbaratı yüzünden siviller ölüyor ve kıçı kırık bölücülerin sonu getirilmiyor! Şikâyet ediyorum!
Türk Milleti!
Muhalefeti
de şikâyet ediyorum! İktidar yıpratır ama muhalefette sadece tenkîdle, yanlış söylemlerle nasıl oy kaybedilir? Seçim kaybedince suçu, oy vermeyen millete atanları da sana şikâyet ediyorum! Oturdukları koltuğa yapışanları, farklı davranmadan farklı olduğunu varsayan farksız muhalifleri de sana şikayet ediyorum!...
"Yeni bir ortadoğu'nun zamanı geldi." diye düşüncelerini açıklayanlara cevap vermesi gerekirken, BOP Eş başkanlığı ile övünüp oyalananları, sana şikâyet ediyorum!
Allah aşkına kendine dön! Kanlar, canlar pahasına vatanlaştırılan ve parayla satılan topraklarına sahip çık! Kahramanlarının koyunlaştırılmasına izin verme! Bu siyasileri sana şikayetten başka çâremiz kalmadı!...
Ne AB, ne de ABD'nin Müslüman Türk Milletinin dostu olmayacağını, senin söylemen lazım!...
Yarın, geç kalmış olmaktan korkarım! Şikâyetim bu yüzden ve çok âcil! Sana şikayetim de sonuçsuz kalırsa, seni nereye şikayet edeceğimi de -kıyamam ama- biliyorsun!...
TÜRK TÜRK'Ü KORUMAZSA TANRI TÜRK'Ü KORUMAZ.
Selâm, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: