Cumartesi, Ağustos 04, 2012

( + 18 ) KORKU VE ŞİDDET İÇERİR!...

Türk milletinin, tahammülü test ediliyor galiba!
Gayr-ı millî, ileri demokrat AKP'nin yaptıklarını yetersiz bulan senarist, Yaygın Basın ve medya vasıtasıyla sanal korkular yayıyor! Metal Fırtına diye bir sanal senaryo sürmüşlerdi piyasaya ve akıllara zarar bir velvele koparmışlardı hatırlarsınız!...
Bugünlerde yeni bir sanal dalga var! CIA, her yerdeymiş! CIA yani gölgesizler, farkında olarak veya olmayarak herkesten hizmet alırmış ta! ..miş te! ..muş ta! ..müş te! Yok ebesinin örekesi!...
BOP Eş Başkanı bir Dünya Liderimiz var! Diğer Eş Başkan, ABD'nin eski başkanı! ABD'nin eski Başkanı da dâhil, rengi-soyu kırık ne kadar melez ABD'li varsa hizmetimizde; telefon görüşmesinde Barakların Hüseyin'in elinde beyzbol sopası varsa, bizimkinin belinde de meşhûr çakısı vardı ama biz, silâhı saklarız dersem, n'olur? Gülersiniz! Gülün! Gülünsün diyeydi zaten!...
Ama bundan sonrasını korkaklar okumasın! Çünkü çılgınca öfkeli hayâller kuruyorum!
Meselâ; "Haçlı Seferi"ni, Kuzey Afrika'ya gönderen Diğer BOP Eş Başkanı Baba Bush'un, W.Bush'un ve sülâlesinin derilerini diri diri soydurup içine elyaf teptiriyorum! Elyafla doldurttuğum Bush'lardan, her gün birini; Irak'ta, Mısır'da, Libya'da, Afganistan'da, Filistin'de meydanlarda teşhîr edip Diyarbakır Cezaevinde tutuklulara dışkı yediren şerefsizin emrine verdiğim, tescîlli hâin tebaâ-y-ı sâdıkâ'dan Ermenilere veya "Hepimiz Ermeniyiz"cilere yaktırıyor ve keyifle izliyorum! Bitmedi!..
Camiye sığınan, yaralı Iraklının kafasına sıkan ABD li asker ve komutanını, -günde bir kaç kere- postallarıyla suda gezdirip sonra ateş ortasında, postal ayağını haşlayıncaya kadar ayakta dikiyorum! Sonra ABD'den ithal püro makasıyla tetik parmaklarını kestirip pişirttiriyor ve kendilerine yedirtiyorum! Bu servisi de Haçlı taşeronu İmralı'daki bebek katili şerefsize yaptırıyorum! Bitmedi!..
Sonra, Süleymaniye'de, müttefikçe gelip kahpece başımıza çuval geçirenlere geliyor sıra! Onları, on yıllık karıları bakîre çıkan Güneydoğulu pala bıyıklılara havâle ediyorum! Teferruâtını geçiyorum! Çünkü Haçlı'dan fazla Haçlı müslümanlar, suç sayarlar! Suç saymaları umûrumda olmaz da, "Devlet Yanlısı Çete" ciliğime yakışmaz!...
Beyler!
Millet, dişlerini gıcırdatarak homurdanıyor, duyuyor musunuz? Dünya bilir ki Türk, Haçlı'dan korkmaz! Kâfirden korkandan iğrenir! Korkaklar hakkında düşüncelerimi, hayâl etmek serbest!..
Bir Kudretli Albay hatırlıyorum!
Tankla teslîm aldığı ABD Büyük Elçiliğinden zorla aldığı paralarla işbirlikçi Generalleri, emekli etmiş! Ki ABD'nin CIA adlı gölgesizleri, MİT mensuplarının çoğunun maaşını verirmiş! Sonra aynı Kudretli Albay'ın, MİT'ı millîleştirmek işini üstlendiğini ve kuruma, sağlam karakterli millet evlâtlarını yerleştirdiğini hatırlıyorum! Hemen kızmayın! O Kudretli Albay'ın MİT'i millîleştirmek için kuruma aldığı söylenen kişilerden kimlerin, nerelere kadar yükseldiğini de, duyuyorum!...
Eeee! On yıl öncesini unutur muyum? Meselâ; "Değiş Tonton!" komutuyla gömlek değişip gelişen Başbakan ve şürekasının yetiştiği cenâhı da çok iyi hatırlıyorum! "Dinsiz hiç bir ülkücü ile karşılaşmadım. Ama MSP de,Türk' üm demek nerede ise kâfir olmakla bir tutulmaktaydı." diyen âhir ömründe şeriâta uygun(!) tâcizden suçlu, "Yürüyen îman" sıfatlı adamı unutmak, mümkün mü? Değişen-gelişen BOP Eş Başkanı'nın, niye "Türk'üm" diyemediğini, hâlâ merak eden var mı? Elbette kişi neyse odur! Soyunu açıklamak da en doğal hakkıdır!
Türk olmayanın; gölgelerden, hatta gölgesizlerden bile korkması doğal değil midir?
Hatırladıklarımızdan sonra; eğer birileri korkacaksa, Türk Milletinin gazâbından korkmalı! Bu, fırtına öncesi sessizliğine dikkat çeken, bir millî uyarıdır! Allah'ın Süvârisi Türkler, yeniden tarih yazdırmak için sabırsız ve nöbetindedir vesselâm!
"TÜRK'ÜM. BU AD, HER ÛNVANDAN ÜSTÜNDÜR."
Selâm, sevgi, duâ...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: