Cuma, Ağustos 17, 2012

BU BAYRAMI KUTLAMAYACAĞIM!

Ramazan'I ve bayramı nasîp eden Çalabım'a, Tanrım'a şükürler olsun.
Türk Milleti; bayramın mübârek olsun mu?...
Ben bu Bayramı "Kara Bayram" i'lân ediyorum ve kimseyle bayramlaşmayacağımı duyuruyorum! Kapım hiç kapanmayacak ama kimsenin kapısını çalmayacağım!..
Kudurttulan kapı itlerimizin yol kestiği; Y-CHP'nin TİKKO'cu, gayr-ı müslîm vekilinin PKK ile pikniğe gittiği; MHP Genel Başkanı'nın Kerkük'e gitmesinin engellendiği; "Bir iki Mehmet öldü diye ..." şeklinde şehîdin önemsenmediği bir ülkede bayram etmekten utanırım!
Kaç kişi daha fark etti bilemem ama ortak bir tavırla TRT'de dâhil, Ramazan boyu iftâr ve sahûr programlarının hiç birinde, Muhteşem Türk Atatürk'ün ve arkadaşlarının adlarının anılmadığı ve duâ edilmediği bir ülkede bayram etmeyi ayıp sayarım, utanırım!
Gayr-ı millîler, Haçlı Müslümanlar, eyyâmcılar, mürâiler, teslîmiyetçiler bayram etsinler! Utanmaza her gün bayram nasılsa!
İlla bayram edeceğim diyen Müslümân Türklere de bayramlığım var! Buyursunlar:

"NE UTANMAZ KÖPEKLERİZ?

Edepsizlikte tekleriz
Kimi görsek etekleriz
Hakk'tan da yardım bekleriz
Ne utanmaz köpekleriz!...

Biz bakmadan sağa sola
Düşman girdi İstanbul'a
Vatanı sattık bir pula
Ne utanmaz köpekleriz!...

Dalkavuklukla irtikâp
İşte etti bizi harap!
Sen söyle ey Şevketmeâb;
Ne utanmaz köpekleriz!...

İnsan mı neyiz seçilmez
Bir zehiriz ki içilmez
Tavrımızdan da geçilmez!
Ne utanmaz köpekleriz!...

Gitme vatan kavgasına
Yetiş rütbe yağmasına
Daldık dünya sefasına
Ne utanmaz köpekleriz!...

Vatanın girdik kanına
Leke getirdik şânına
Topumuzun bok canına
Ne utanmaz köpekleriz!...
Namık KEMAL

Utanmanın yok olduğu; kandaşın, soydaşın, komşunun derdinin fark edilmediği; PKK'nın diğer BOP Eş Başkanı Müttefik(!)imizin de desteği ile sıkıyönetim ilan ettiği yerlere gidilemeyen; korkaklığın kurnazlıkla maskelenerek akıllılık diye sunulduğu ve korkak kurnazların veya "Bana değmeyen yılan bin yaşasın" eyyâmcılığındaki işbirlikçilerin hakimiyetindeki bir ülkede, Dâr-ül harpte bayram edilir mi?
Eden buyursun! Ben bu bayramı "Kara Bayram" i'lân ettim ve içim kan ağlarken bayram edemeyeceğim vesselâm!
TÜRK TÜRK'Ü KORUMAZSA TANRI TÜRK'Ü KO-RU-MAZ!
Selâm, sevgi, duâ...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: