Salı, Kasım 20, 2007

AYRILIRKEN

Bölelim alemi ayrılacaksak
Güneş senin olsun ay bana yeter
Ayrı ayrı yöne savrulacaksak
Neş'e sende kalsın, vay bana yeter...

Gezdiğim yerlerde olmayacaksan
Sana vurgun kalbe dolmayacaksan
Dört mevsim inatla solmayacaksan
Okyanusları al, çay bana yeter...

Hayalin her zaman senden güzeldi
Hayalinle rüyalarım düzeldi
Şah damarım hayaline tüneldi
Katar kervan sen ol, ray bana yeter...

Aklından geçenler hep senin olsun
Alemin her yeri seninle dolsun
Kaybolan gönlüme adressin yolsun
Beni adres soran say bana yeter...

En tatlı söz oldun seven dilime
Senliyken güldüm hep korkak ölüme
Bir ok atacaksan hedef gönlüme
Kiriş sen ol, ok sen, yay bana yeter...

Bölelim alemi ayrılacaksak
Kahkahalar senin vay benim olsun
Eğer mülkümüzle anılacaksak
Kazanç senin olsun zay bana yeter.

Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: